چون ما مرجع تخصصی هستیم

صفر تا صد نصب سرامیک کف

برای نصب سرامیک کف در منزل، می توانید از آموزش های آنلاینی که در اینترنت قرار دارد استفاده کنید. این آموزش ها به خوبی صفر تا صد نصب سرامیک کف را با نکات مهم آن به شما ارائه می کنند. در صورتی که فکر می کنید ممکن است در حین کار به مشکل بخورید، می توانید از شرکت های متخصص در این زمینه کمک بگیرید. این شرکت ها، نیروهای آماده به کار و بسیار ماهر خود را در کمترین زمان به محل موردنظر اعزام می کنند و به دلیل تجربه بالا، بهترین نتیجه را به مشتریان خود عرضه می کنند. از مهم ترین اقداماتی که نیاز است تا به عنوان یک متقاضی انجام دهید، انتخاب درست سرامیک، متناسب با محل موردنظر است. شما باید با توجه به ابعاد فضای در نظر گرفته شده و همچنین نوع رنگ بندی محیط، بهترین نوع سرامیک کف را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه این مطلب به صورت تخصصی تر درخصوص نصب سرامیک و نکاتی که در حین اجرای کار می بایست در نظر گرفته شود، صحبت می کنیم. برای خرید و اطلاع از ارزان ترین قیمت سرامیک کف با ما در ایران سرام همراه بمانید.

صفر تا صد نصب سرامیک کف

مهم ترین نکات نصب سرامیک کف

از آنجایی‌که سرامیک کف، تاثیر عمیق و زیادی در طراحی و زیبایی خانه دارد، بهتر است تا در هنگام خرید، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. علاوه بر این نحوه نصب و اجرای سرامیک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که در این مطلب تصمیم داریم به این مورد بیشتر بپردازیم. از مهم ترین نکات نصب سرامیک کف می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. اندازه گیری دقیق فضای مورد نظر برای نصب سرامیک
  2. تخمین زدن زمان مورد نیاز برای انجام مراحل نصب سرامیک
  3. استفاده از مواد باکیفیت برای نصب، همچون چسب های قوی و درجه یک
  4. تمیز بودن سطوحی که قرار است سرامیک بر روی آن ها نصب شود.
  5. مجهز بودن به ابزارآلات مناسب برای اجرای کار
  6. تمرکز کردن بر روی کیفیت کار و صبور بودن برای نصب دقیق سرامیک

از دیگر نکاتی که توجه به آن در حین عملیات نصب سرامیک کف بسیار مهم است، تمیزی در کار است. گاهی اوقات افراد تمایل دارند تا کار به سرعت انجام شود. اما این عجله می تواند ارزش و کیفیت کار را کاهش دهد. در طول کار ممکن است مواد چسبنده سطح سرامیک را کثیف کند و یا نحوه جاگذاری سرامیک در محل مورد نظر با مشکل مواجه شود، بنابراین توصیه می شود کار را به آرامی انجام دهید و در صورت ایجاد لکه و کثیفی بر روی سرامیک، بلافاصله برای تمیز کردن آن اقدام کنید. از آنجایی‌که قرار است برای مدت زمان طولانی از سرامیک نصب شده در منزل خود استفاده کنید، به شما پیشنهاد می کنیم عملیات نصب و اجرای آن را با دقت بالا انجام دهید و سعی کنید تا حد امکان در این مرحله از متخصصین و تیم های ماهر برای نصب کمک بگیرید. به این صورت با نصب اصولی، علاوه بر افزایش طول عمر و کارایی سرامیک، از نتیجه حاصل شده رضایت کامل خواهید داشت.

مهم ترین نکات نصب سرامیک کف

آموزش صفر تا صد سرامیک کاری کف

در این بخش از مطلب نصب سرامیک، به آموزش صفر تا صد سرامیک کاری کف می پردازیم. مراحل مهم در سرامیک کاری کف عبارتند از:

  1. اطمینان از مقاومت بخش زیرین کار برای نصب سرامیک: هر بستری که تصمیم به نصب سرامیک بر روی آن دارید، باید از استحکام و دوام خوبی برخوردار باشد. اگر محل مورد نظر مقاومت کافی نداشته باشد، در گذر زمان سرامیک نصب شده روی آن دچار ترک و شکستگی خواهد شد و این مطلب طول عمر کار را کاهش می دهد.
  2. استفاده از مواد مفید برای مقاوم سازی و هم تراز کردن محل مورد نظر: گاهی اوقات بهتر است برای همسان کردن سطح مورد نظر و افزایش مقاومت آن، از مواد و مصالحی چون سیمان استفاده کرد تا بستر مناسب برای نصب سرامیک آماده شود. به این صورت بعد از اتمام کار هیچ گونه لقی و سستی در کار مشاهده نمی شود.
  3. تهیه خمیر چسب: چسب تهیه شده را برای آغشته کردن کار آماده کنید.
  4. شروع نصب اولین قطعه از سرامیک: اولین قطعه سرامیک خود را بر روی محل مورد نظر قرار دهید و به کمک ابزار مناسبی چون چکش آن را به خوبی در جای خود محکم کنید. به این نکته مهم دقت داشته باشید که مواد یا ملاتی که در زیر کار خود استفاده می کنید بیش از حد نشود و تقریبا چیزی نزدیک به 1 سانت باشد. سعی کنید یک ردیف کامل را با دقت نصب کنید.
  5. نصب ردیف های دیگر متناسب با ردیف اولی: بعد از نصب کامل سرامیک در ردیف اول، حالا نوبت آن رسیده که ردیف بعدی را شروع کنید، اما بهتر است برای مقاوم سازی کار، ردیف انتخاب شده شما، با ردیف اول زاویه 90 درجه داشته باشد. بعد از اتمام هر مرحله از محکم بودن کار اطمینان حاصل کنید و سپس به سراغ ردیف های بعدی بروید.
  6. استفاده از دوغاب مناسب بعد از گذشت 24 ساعت از اتمام نصب سرامیک: بعد از گذشت حدود یک شبانه روز از نصب کامل سرامیک کف، شما باید به کمک ملات بسیار خوب، اقدام به عملیات دوغاب ریزی کنید تا تمامی درزها و منافذ باز سرامیک به خوبی بسته شوند.
  7. تمیز کردن کار بعد از مرحله دوغاب ریزی: در انتهای کار برای جلوگیری از کثیفی، بهتر است تمامی سطح کار را به خوبی تمیز کنید

ایران سرام از فروشگاه های معتبر عرضه کننده سرامیک کف در بازار است که خدماتی همچون نصب و راه اندازی سرامیک را با دقت بسیار بالا به متقاضیان آن ارائه می دهد. جهت مشاهده محصولات و اطلاع از خدمات فروشگاه، می توانید به سایت ایران سرام مراجعه کنید.

 

 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+