چون ما مرجع تخصصی هستیم

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

سرامیک ها در زیبایی دکوراسیون خانه تاثیر به سزایی دارند. سرامیک ها در انواع رنگ، طرح و ابعاد هستند. برای انتخاب سرامیک کف، نوع محیطی که می خواهیم سرامیک کنیم، میزان نور محیط، دما و رطوبت محیط، رنگ های به کار برده شده در محیط را باید در نظر گرفت. رنگ کاشی و سرامیک کف تاثیر زیادی در بزرگ شدن و کوچک شدن خانه دارد به همین دلیل طراح های داخلی برای انتخاب رنگ سرامیک به متراژ خانه توجه می کنند. ما در این مقاله سعی داریم تاثیر رنگ ها را در خانه و انتخاب بهترین رنگ برای خانه، به شما را توضیح دهیم پس با ما همراه باشید. کاشی آشپزخانه با بهترین کیفیت در سایت ایران سرام به فروش می رسد.

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

رنگ های روشن برای پذیرایی کوچک

رنگ آمیزی خانه های کوچک باید به گونه ای باشد تا خانه را بزرگتر نمایش دهد. طراحان داخلی برای بزرگتر نشان دادن خانه های کوچک از سرامیک های رنگ روشن استفاده می کنند. رنگ طوسی، سفید، آبی روشن و کرم پر طرفدار ترین رنگ های روشن هستند. این رنگ ها خانه را دلباز و روشن می کند. خانه های با سبک مدرن، از رنگ های روشن برای دکوراسیون خانه استفاده می کنند. هم چنین ترکیب رنگ های تیره در کنار رنگ های روشن، به شیک شدن خانه های کوچک کمک می کند و خانه را بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهد. در خانه های کوچک معمولا آشپزخانه ها کوچک هستند بنابراین برای بزرگ جلوه دادن آشپزخانه از کابینت رنگ روشن و از سرامیک با ترکیب رنگ تیره روشن استفاده کنید. هم چنین برای بزرگ نشان دادن پذیرایی از سرامیک براق رنگ روشن استفاده کنید سرامیک های براق، نور را در فضا بازتاب می کند بنابراین خانه را بزرگتر نشان می دهد.

رنگ های روشن برای پذیرایی کوچک

رنگ های تیره برای پذیرایی بزرگ

استفاده کردن از رنگ های تیره یک روش جدید طراحی دکوراسیون داخلی است. رنگ های تیره با نور پردازی درست، خانه را زیبا و شیک نشان می دهد. به کار بردن رنگ های تیره در دکوراسیون داخلی نیازمند دقت زیادی است تا فضای خانه را دلگیر نکند. در خانه های با رنگ تیره، تضاد رنگ عناصر و ترکیب رنگ خانه مهم است. برای کوچکتر نشان دادن خانه های بزرگ از سرامیک تیره استفاده می کنند. تیره بودن خانه به این معنا نیست که برای همه جا از رنگ تیره استفاده کنیم مثلا در خانه هایی که بزرگ هستند، اگر از رنگ تیره برای سرامیک استفاده کردید دیوار ها و یا کابینت آشپزخانه را روشن کنید چون تضاد رنگ ها در خانه با هر متراژی ، جلوه زیبایی به خانه می دهد. ایران سرام فروشگاه اینترنتی معتبری است که سابقه زیادی در زمینه فروش انواع کاشی و سرامیک با طرح ها و رنگ های گوناگون دارد. هم چنین این مجموعه مشاوران متخصصی دارد که به شما در زمینه طراحی داخلی خانه کمک می کنند. شما می توانید با مراجعه به این وبسایت انواع سرامیک و کاشی با کیفیت را با رنگ دلخواه خود پیدا کنید و با خیال راحت خرید نمایید.

 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+