چون ما مرجع تخصصی هستیم

طریقه نصب سرامیک بدون بند

یکی از روش های نصبی که امروزه در بین افراد بسیار رایج شده است ، طریقه نصب سرامیک بدون بند خواهد بود. البته این روش مورد توجه برخی از استاد کاران در نصب سرامیک ها نخواهد بود. اما به دلیل برخورداری از ظرافت و تمیزی بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. قبل از هر چیز به این موضوع می پردازیم که سرامیک بدون بند چیست و سپس طریقه نصب سرامیک بدون بند را بیان می کنیم. سرامیک بدون بند معمولا سرامیک های با ابعاد بزرگ هستند که با نام رکتیفای در بازار شناخته شده هستند ، بیشتر برای سالن های پذیرایی خانه ها ، آشپزخانه ها ، برخی از سرویس های بهداشتی و .. استفاده خواهند شد. ناگفته نماند که جلوه ی این سرامیک ها بسیار زیبا و ظریف خواهد بود. از این رو بسیاری از افراد به دنبال نصب این سرامیک ها هستند. در ادامه به بررسی طریقه نصب سرامیک بدون بند خواهیم پرداخت :

روش نصب سرامیک بدون بند

در این نصب باید استاد کاران مراحلی را انجام دهند و سپس اقدام به نصب سرامیک ها نمایند. در طریقه نصب سرامیک بدون بند ،ابتدا گوشه ها و ضلع های سرامیک ها را با برش هایی مانند واترجت به صورت لبه های برش خورده و تیز در خواهند آورد. تمامی کاشی ها و سرامیک ها در زمانی که به تولید می رسند ، لعاب از روی آنها لیز خورده و به کناره ها و ضلع های سرامیک ها ریخته خواهد شد. همین موضوع سبب می گردد که ضلع ها و گوشه های بیشتر کاشی ها و سرامیک ها دارای برآمدگی ها و پخ هایی باشند که در هنگام نصب به صورت موازی به سرامیک کناری خود متصل نگردند . از این رو از دستگاه های برشی که در بالا ذکر شد ، استفاده نموده و این سطح ها را به صورت صاف و یکدست برش خواهند داد. پس از انجام روش کالیبراسیون ،قالب سرامیکی از لبه های تیز و مناسبی برای نصب برخوردار می گردد که آماده ی انجام عملیات نصب خواهد بود. این روش دارای مزیت هایی می باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود. شما عزیزان می توانید برای خرید انواع شرامیک رکتی برای استفاده به عنوان سرامیک کف پذیرایی، سرامیک کف سالن و سرویس بهداشتی و.... به ایران سرام مراجعه نمایید.

روش نصب سرامیک بدون بند

مزیت نصب سرامیک بدون بند

این برش ها سبب می شوند که سرامیک ها دارای ابعاد مناسب و یکدستی شوند که نصب آنها بسیار زیبا و خاص انجام پذیرد. ابعاد با این برش ها بسیار دقیق و منظم می باشند از این رو سرامیک ها کاملا به هم چسبیده و منظم ، همچنین بدون کوچکترین اختلافی نصب خواهند شد. بهترین گزینه برای این طریقه نصب سرامیک بدون بند ، انواع سرامیک های بزرگ خواهد بود. در این سرامیک ها خطا در نصب و محاسبات بسیار اندک صورت خواهد پذیرفت. همچنین استفاده از این سرامیک ها در محیط های متفاوت سبب بزرگ نمایی محیط و شکیل شدن آن خواهد شد. یکی دیگر از مزیت های استفاده از این سرامیک ها با لبه های تیز و برش های مرتب ، ایجاد کمترین درزها خواهد بود. زیرا در هنگام نصب دو لبه ی سرامیک ها با یکدیگر چفت خواهد شد. همین موضوع سبب می گردد که درزهای بسیار کمی ایجاد شود. نکته ی قابل توجه در طریقه نصب سرامیک بدون بند رکتیفای بودن آنها خواهد بود. یعنی سرامیک های استفاده شده ، حتما باید دارای برشهای مناسب باشند. امروزه شما شاهد انواع سرامیک های طرح دار جذاب خواهید بود. اگر در میان این سرامیک ها از انواع بندها برای نصب آنها استفاده گردد، حتما و قطعا زیبایی آنها را از بین خواهند برد. از این رو استفاده از این طریقه نصب سرامیک بدون بند می تواند کمک شایانی به شما برای اجرای این طرح های زیبا کند.
استفاده از این سرامیک های بدون بند به عنوان سرامیک کف سرویس بهداشتی دارای مزیت های فراوانی برای افراد خواهد بود. از جمله مزیت های این سرامیک های رکتیفای ،این است که از وجود انواع باکتری ها و میکروبها در ما بین سرامیک ها جلوگیری به عمل خواهد آمد. این موضوع سبب می گردد که عمر و ماندگاری سرامیک استفاده شده در حمام ، بسیار افزایش یابد. همچنین استفاده از این سرامیک ها سبب می گردد که محیط سرویس بهداشتی شما ، با ابعاد بسیار بزرگی به نظر آید. شما می توانید از این سرامیک ها در مکانهای مختلف بنا به سلیقه ی خود بهره ببرید. برای اطلاع از قیمت کاشی مرجان اصفهان کافیست به صفحه محصولات این کارخانه در وب سایت فروشگاهی ایران سرام مراجعه کنید و یا با کارشناسان مجرب ایران سرام ارتباط برقرار کنید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+