چون ما مرجع تخصصی هستیم

آشنایی با سرامیک بدون بند

بدون شک همه ما بارها و بارها سرامیک های موجود در منزل و محل کار و طرح ها و نقش های بی نظیر آن ها را نگاه کرده ایم، بدون این که از خودمان بپرسیم تفاون این سرامیک ها در چیست؟! سرامیک بند دار چیست؟! سرامیک بدون بند چیست؟! تنوع در کاشی طرح چوب و سرامیک طرح چوب و پارکت را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران سرام مشاهده نمایید.

سرامیک بدون بند کشی

خوب است بدانید که سرامیک نوعی کاشی است که آن را به منظور استفاده در کف به عنوان کف پوش و یا با هدف پوشش دیوارها در قسمت هایی از خانه نظیر حمام، دستشویی و... مورد استفاده قرار می دهند. انواع کاشی و سرامیک از جمله کاشی سرامیک حمام در مقابل جذب آب و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارند. همین ویژگی آن ها موجب شده است که به گزینه مناسبی جهت استفاده در مکان های مرطوب تبدیل گردند. واژه ی سرامیک بدون بند کشی برگرفته از واژه یونانی keramikos می باشد که در زبان فارسی آن را سفالگری ترجمه نموده اند.
سرامیک بدون بند را معمولا از ترکیب مواد خامی نظیر خاک رس، کائولینت، اکسید آلومینیوم، کاربید سیلیکون، کاربید تنگستن و... و مخلوط نمودن آن ها با آب و سپس قالب زنی و خشک کردن خمیر حاصل به دست می آورند. به عبارت دیگر می توان گفت در اصطلاح عامیانه کاشی های مورد استفاده بر روی دیوار را کاشی و کاشی های به کار گرفته شده در کف ساختمان را سرامیک می نامند.

خرید سرامیک مورد نظر و نصب آن در محل مورد نظر تمام ماجرا نیست! مهم ترین قسمت نصب سرامیک در فضای مورد نظر به بندکشی سرامیک و محکم نمودن آن بر می گردد. این کار را پس از گذشت مدتی از نصب سرامیک نیز می توانید مجددا انجام دهید تا استحکام و دوامی مضاعف به آن ها هدیه کنید. بدون انجام بند کشی سرامیک های کار گذاشته شده ظاهری مناسب و زیبا نخواهند داشت. در ادامه در ایران سرام به معرفی سرامیک بند دار و سرامیک بدون بند خواهیم پرداخت. کادر فروش ایران سرام به عنوان همراه شما در تهیه انواع کاشی و سرامیک، اطلاعات مورد نیاز درباره برند های مختلف کاشی و سرامیک از جمله کاشی نایین، کاشی مرجان، مهسرام، کاشی تبریز و ... را در اختیار شما قرار می دهند.

سرامیک بدون بند کشی


خوب است بدانید که هر یک از اشیاء ضریب انبساط حرارتی دارند که رابطه مستقیمی با ابعاد و اندازه آن ها دارد. این اصل یکی از اساسی ترین اصول موجود در علم فیزیک می باشد. جالب است بدانید که اصل فوق به صورت کاملا ویژه ای با رعایت بند در چیدمان سرامیک کف ساختمان، دیوار ها و نیز نمای داخلی و علی الخصوص نمای خارجی ساختمان که از تغییرات دمایی بیشتری بر خوردار می باشد و همچنین در کف ساختمان هایی که سیستم گرمایش از کف را مورد استفاده قرار داده اند، رعایت می گردد.
در صورت عدم وجود فضای کافی به منظور تخلیه انبساط بر اثر تغییرات دمایی، طول سرامیک ها افزایش پیدا کرده و ترک ها و شکستگی هایی در سطح آن ها ایجاد می گردد. گاهی نیز این سرامیک ها در اثر تغییرات دمایی از سطوح زیرین خود جدا می گردند.
چیدمان سرامیک ها با استفاده از بندی که دارای ضخامت 2 یا 3 میلی متر می باشد، از اتفاقات فوق الذکر پیشگیری می کند. استفاده از چنین بندی در تقاطع پوشش کف با دیوارها و ستون ها نیز به منظور جلوگیری از این مشکل ضروری به نظر می رسد. شما عزیزان می توانید لیست قیمت کاشی بین کابینتی، کاشی دیوار و کف آشپزخانه و سایر قسمت های ساختمان را در ایران سرام مشاهده کنید.

سرامیک بدون بند طرح پارکت

سرامیک بدون بند در دو درجه رکتی فاید درجه یک دیجیتال و درجه دو لب تیز، بدون بند با جذب پایین و درجه لکه پذیری سخت موجود می باشند. سرامیک بدون بند نیز نیازمند بندکشی می باشد، شاید از این عبارت این گونه برداشت کنید که در به کارگزاری این محصول در کف، دیواره ها و نمای ساختمان از بند کشی استفاده نمی گردد. به منظور استفاده از سرامیک بدون بند و در حین به کارگیری آن، از پودرهای بند کشی مخصوصی که در بازار موجود است، استفاده می شود. بند کشی این نوع سرامیک با استفاده از این پودر صورت می پذیرد.
سرامیک بدون بند از آن جهت که بدون بند است، خصوصیاتی بسیار شبیه به پارکت دارد. سرامیک طرح پارکت فاقد هزینه های اضافی بند کشی در زمان نصب می باشد، بنابراین بدون هیچ گونه دردسر و دغدغه ای می توانید آن ها را در مکان مورد نظر نصب و آب بندی کنید.
سرامیک بدون بند به دلیل برش خوردن با استفاده از لیزر و رکتی شدن با به کارگیری این وسیله، دارای دقت بالاتر و بیشتری در نوع تولید می باشند. این بدین معنی است که خاک استفاده شده در سرامیک بدون بند در مقایسه با خاک به کار گرفته در سایر محصولات دارای مرغوبیت و کیفیت بیشتری می باشد.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+