چون ما مرجع تخصصی هستیم

علت بالا امدن سرامیک کف

در برخی از مواقع هنگامی که از مکانی که دارای سرامیک کف می باشد عبور می نمایید ،احساس بالا آمدن سرامیک و لق شدن آن را حس خواهید نمود .بسیاری از موارد بالا آمدن و لق شدگی سرامیک ها به دلیل نصب آنها خواهد بود. بیشتر این بالا آمدن ها و لق شدن ها برای سرامیک های سایز بزرگ اتفاق خواهد افتاد. علت بالا آمدن سرامیک کف بسیار زیاد می باشد. اما برخی از دلایل بسیار مرسوم هستند. اگر به موقع برای رفع این بالا آمدن ها و لق شدن ها اقدام موثری را انجام ندهید، حتما دچار شکستگی های نامناسبی خواهند شد. از این رو پس از اینکه علت بالا آمدن سرامیک کف را دریافتید، بهتر است برای رفع آن اقدام نمایید. همانطور که گفته شد بسیاری از این بالا آمدن ها و لق شدن ها ریشه در نصب سرامیک کف خواهد داشت. البته باید در هنگام خرید نیز دقت بسیار زیادی در پیش بگیرید تا انتخاب بسیار مناسب و باکیفیتی را در زمینه ی سرامیک کف داشته باشید. زیرا در برخی از موارد علت بالا آمدن سرامیک کف به متریال ساخت سرامیک برخواهد گشت. از این رو انتخاب سرامیک با کیفیت مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. در اینجا ما به برخی از مواردی که علت بالا آمدن سرامیک کف می باشند اشاره خواهیم نمود.

علت بالا امدن سرامیک کف ساختمان

انقباض و انبساط دما یکی از دلایلی است که سبب می شود، سرامیک کف شما بالا زدگی و یا لقی داشته باشد، تفاوت درجه ی دمایی بتن ها و سرامیک ها خواهد بود. به دلیل انبساط و انقباضی که بین این دو ماده صورت خواهد پذیرفت، اگر چسبندگی مناسبی انجام نگرفته باشد، سبب لقی و بالا زدگی سرامیک و کاشی ها خواهد شد . از این رو استفاده از بندکشی مناسب بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

ملات از جمله موادی می باشد که سبب چسبندگی سرامیک ها خواهد شد. از این رو استفاده ی مناسب از آن تاثیر بسزایی در چسبندگی سرامیک ها خواهد داشت. اگر ملات به صورت مناسبی استفاده نگردد، احتمال بالا آمدن سرامیک کف بسیار زیاد خواهد بود. استفاده از ملات خشک و سفت سبب می گردد که در زمان کوتاهی سرامیک ها دچار لق شدن شوند. همچنین استفاده ضخامت بسیار نازک و کم سبب می شود که سرامیک ها و کاشی ها به راحتی از محل نصب خود جدا شوند. از این جهت استفاده از ملات مناسب و با کیفیت می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی نصب سرامیک ها و کاشی ها داشته باشد. ناگفته نماند که استفاده از ملات ضخیم برای مکانهایی که از لوله کشی برخوردار هستند مثل سرامیک کف آشپزخانه و سرویس بهداشتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. یکی از مکان هایی که عموما از بالا زدگی برخوردار میشود، در کنار لوله ها می باشد. بدین جهت استفاده ی مناسب از ملات برای این مکان ها بسیار مهم خواهد بود. شما عزیزان می توانید لیست قیمت سرامیک کف سرویس بهداشتی را در فروشگاه اینترنتی ایران سرام مشاهده کنید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین این مجموعه تماس حاصل نمایید.

علت بالا امدن سرامیک کف ساختمان


اغلب بالا آمدن ها و لق شدن ها برای سرامیک هایی با سایز بزرگ اتفاق خواهد افتاد. یکی از علت بالا آمدن سرامیک کف پارکینگ در این سرامیک ها، چسبیده نشدن آنها به کف خواهد بود. استفاده از ملات زیاد نیز در برخی از مواقع می تواند سبب بالا زدگی سرامیک ها گردد. از این رو بهتر است در این مواقع از چسب های سرامیک و کاشی استفاده نماییم. در این صورت قدرت چسبندگی سرامیک ها بسیار افزایش خواهد یافت. برخی از کاشی ها و سرامیک ها مثل سرامیک ضد اسید نیز هستند که باید حتما در نصب آن ها یا از چسب های سرامیک و یا از ملات خاص بهره برد. برای مشاهده قیمت انواع سرامیک کف حیاط، سرامیک کف تراس و سایر بخش های ساختمان به سایت ایران سرام مراجعه نمایید، در این فروشگاه اینترنتی تمامی محصولات با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا عرضه شده است.

علت لق شدن سرامیک کف

در برخی از مواقع علت بالا آمدن و لق شدن سرامیک کف تردد زیاد روی سرامیک های تازه نصب شده خواهد بود. برای مثال گاهی وقتی سرامیک کف پذیرایی تازه نصب می شود، تردد زیاد روی آن باعث لق شدن سرامیک می شود. زمانی که افراد تازه اقدام به نصب کاشی و یا سرامیکی نموده اند، بهتر است تا مدت یک روز بر روی آنها قدم گذاشته نشود. اگر این موضوع جدی گرفته نشود، کاشی ها و سرامیک های تازه نصب شده دچار جابجایی خواهند شد و همین جابه جایی سبب بالا آمدن سرامیک کف می شود. یکی از پیشنهاداتی که فروشگاه اینترنتی ایران سرام به مشتریان خود در مورد نصب کاشی و سرامیک می دهد بندکشی مناسب در بین سرامیک ها می باشد که می تواند در هنگام نصب صحیح به شما کمک کند. همچنین توصیه می کنیم در صورت لق شدن سرامیک سریعا اقدام به لق گیری سرامیک کف نمایید تا از آسیب به سرامیک های مجاور جلوگیری کنید.

تعمیر باد افتادگی سرامیک

تعمیر باد افتادگی سرامیک

گاهی اوقات به دلیل کیفیت پایین سرامیک و یا نحوه نادرست نصب سرامیک، مشکلاتی از جمله باد افتادن در سرامیک برای ان پیش می آید. برای اینکه نخواهید همه سرامیک ها را تعویض کنید، نحوه تعمیر باد افتادگی سرامیک را توضیح می دهیم. برای این کار می بایست سرامیک نو و بدون مشکل را جایگزین سرامیک یا سرامیک هایی که دچار این مشکل شده اند کنید. فاصله بین سرامیک ها باید 3 الی 5 میلی متر باشد و این فواصل توسط دوغاب پر می شود. اگر این کار توسط افراد ماهر و تجربه دار انجام شود، دیگر مشکلی پیش نمی آید. همچنین برای نصب مادام العمر و محکم تر بهتر است از ملات درجه یک استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه

سوالات متداول علت بالا امدن سرامیک کف

سرامیک کف ساختمان به چه دلیلی بالا می آید؟
انقباض و انبساط شدید دما، چسبندگی نامناسب، ملات بی کیفیت، تردد بیش از حد بر روی سرامیک کف و... از دلایل بالا آمدن سرامیک کف هستند.
چگونه می توان باد افتادگی سرامیک را رفع کرد؟
با جایگزین کردن سرامیک سالم به جای سرامیک آسیب دیده توسط ملات مناسب و سپس پر کردن فواصل بین سرامیک ها با دوغاب درجه یک، می توانید باد افتادگی سرامیک کف را برطرف کنید.
چگونه از بالا آمدن سرامیک جلوگیری کنیم؟
نصب سرامیک ها باید با دقت و با فاصله های مناسب و استاندارد بین 3 تا 5 میلی متر انجام شود. بهتر است این کار توسط استاد ماهر و ملات درجه یک صورت گیرد.

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+