چون ما مرجع تخصصی هستیم

روش براق كردن سراميك مات

ایران دسترسی بسیار خوبی به مواد اولیه تولید کاشی و سرامیک دارد. از این رو با استفاده از علم و تکنولوژی، انواع این محصولات را تولید و به بازار عرضه می کند. سرامیک به دلیل ویژگی های منحصر به فردی مانند مقاومت بالا، زیبایی چشم نواز، تمیزی آسان و ...، بسیار مورد استقبال واقع شده است و طرفداران زیادی دارد. یکی از انواع سرامیک ها که در سال های اخیر طرفداران زیادی داشته، سرامیک های مات هستند. این سرامیک ها در انواع کیفیت، طرح، رنگ، سایز و ... تولید می شوند و قابل استفاده در هر فضایی هستند. برخی افراد برای تغییر دکوراسیون و یا خسته شدن از مات بودن سرامیک تمایل دارند با روشی آسان سرامیک های خور را براق کنند. در واقع برای براق کردن سرامیک چندین روش وجود دارد که به وسیله آن ها می توان به آسانی انواع سرامیک مات را براق کرد و از انعکاس نور و زیبایی دو چندان آن لذت برد. با پیشرفت علم و فناوری، روش های نوینی مانند استفاده از پارافین، روغن های براق کننده و ... به وجود آمده که با اجرای آن ها و رعایت برخی نکات، می توان سرامیک مات را براق کرد. با اسپری کردن پارافین به سادگی و با صرف هزینه کم، می توانید سرامیک های مات خود را براق کنید. استفاده از پارافین و روغن های براق کننده ماندگاری بالایی دارند و تا مدت ها سرامیک مات را براق نگه می دارند. سرامیک اسلب یکی از با کیفیت ترین سرامیک های سایت ایران سرام است که می توانید قیمت آن را در این سایت مشاهده کنید.

معرفی 5 روش براق کردن سرامیک کف

معرفی 5 روش برای براق کردن سرامیک کف

یکی از دغدغه های اصلی برای تمیز کردن یک محیط، براق کردن سرامیک کف آن است؛ زیرا تمیزی سرامیک کف، تاثیر بسیاری در زیبایی محیط و ایجاد نمای بصری جذاب دارد. بیشتر افراد به دنبال روش های کاربردی هستند تا به آسانی و با کمترین مواد سرامیک کف را براق کنند. از این رو در زیر به معرفی 5 روش برای براق کردن سرامیک کف می پردازیم. البته دقت کنید برای اجرای هر یک از روش های زیر باید نکات مهمی را رعایت کنید تا نتیجه عکس نگیرید.

  • سرکه و لیمو ترش: سرکه و آبلیمو دو ماده طبیعی سرشار از اسید هستند که اکثر جرم، کثیفی، مواد آهکی و ... را به آسانی از بین می برند و با حل کردن جرم ها در خود سرامیک کف را براق و درخشان می کنند.
  • جوش شیرین: معروف ترین لکه بر طبیعی جوش شیرین است که مخلوط آن با آب می تواند تمام کثیفی ها را از بین ببرد.
  • وایتکس: وایتکس تاثیر گذارترین ماده صنعتی است که اکثر لکه ها، کثیفی ها، جرم ها و ... را از بین می برد. البته برخی استفاده زیاد از این ماده شوینده را توصیه نمی کنند.
  • نوشابه: نوشابه گازدار بهترین لکه بر است که با استفاده از آن می توان تا حد زیادی به براق کردن سرامیک کف کمک کرد.
  • الکل: ترکیب الکل با مایع ظرفشویی و آب، قابلیت پاک کنندگی بالایی دارد، در واقع این محلول با قابلیت قلیایی که دارد سطح سرامیک کف را به خوبی برق می اندازد.

نکات مهم برای براق کردن سرامیک کف

نکات مهم برای براق کردن سرامیک کف

قبل از برق انداختن و تمیز کردن سرامیک، باید شناخت کافی نسبت به کیفیت و نوع سرامیک کف داشته باشید؛ زیرا کیفیت سرامیک ارتباط مستقیمی با براق کردن آن دارد.

  • باید نوع لکه را شناسایی کنید.
  • قبل از براق کردن سرامیک کف، با جارو برقی تمام گرد و غبار را از بین ببرید.
  • با توجه به نوع لکه، بهترین روش را برای براق کردن سرامیک کف انتخاب کنید.
  • تا حد امکان از مواد صنعتی که دارای ترکیبات شیمیایی قوی هستند استفاده نکنید.
  • قبل از استفاده کامل از محلول براق کننده، ابتدا در بخش کوچکی از سرامیک کف آن را امتحان کنید.
  • بهتر است برای براق کردن سرامیک کف تا حد امکان از موادی که در دسترس هستند استفاده کنید.
  • با تمیز کردن مداوم و روزانه می توان تا حد زیادی به براق کردن سرامیک کف کمک کرد.
  • هنگام برق انداختن سرامیک کف به درز سرامیک نیز دقت کنید زیرا تمیزی این درزها تاثیر زیادی در براقی سرامیک کف دارند.
  • شوینده های شیمیایی خیلی قوی، می توانند سبب فرسایش درز بین سرامیک های کف شوند و بافت آن ها را از بین ببرند.
  • بهتر است برای تمیز کردن درز سرامیک کف از مسواک و محلول آب و جوش شیرین استفاده کنید
  • و ...

در این مقاله به روش های گوناگون براق کردن سرامیک پرداختیم. به کمک این روش ها می توانید سرامیک های درخشان و چشم نواز داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با روش های تمیز کردن سرامیک، به وبسایت گروه ایران سرام، عرضه کننده انواع سرامیک های داخلی و خارجی، مراجعه کنید. ایران سرام همراه شماست.

 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+