چون ما مرجع تخصصی هستیم

بهترین رنگ های کاشی برای سرویس بهداشتی

انتخاب رنگ کاشی و سرامیک یکی از فاکتورهایی است که در زمان طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی بسیار پر اهمیت است. فاکتورهای مختلفی در برگزیدن بهترین رنگ کاشی برای فضاهای مختلف تاثیر می گذارد که از آن جمله می توان به اندازه فضا، میزان نور، میزان هزینه ای که برای مصالح مورد نیاز برای سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده و مواردی از این قبیل اشاره نمود. یکی موارد دیگری که در هنگام انتخاب رنگ کاشی نقشی تعیین کننده دارد، سلیقه مصرف کننده و یا طراح دکور ساختمان است. با توجه به موارد ذکر شده در بالا، ویژگی ها و اثراتی که رنگ های مختلف بر فضای ساختمان دارند را در ادامه بررسی می کنیم تا شما عزیزان با در نظر گرفتن این فاکتورها و سلیقه فردی خود بتوانید بهترین رنگ را برای سرویس بهداشتی انتخاب نمایید. شما عزیزان می توانید کاشی سرویس بهداشتی را در رنگ ها و طرح های زیبا از ایران سرام خریداری کنید.

استفاده از کاشی رنگ روشن برای سرویس بهداشتی

معمولا کاشی و سرامیک های رنگ روشن یکی از بهترین انتخاب ها برای سرویس های بهداشتی می باشد چون این مکان عموما فضایی کوچک و فاقد نور طبیعی است. از مزایای طیف های رنگ روشن، انعکاس نور بالا و در پی آن روشنایی بیشتر محیط می باشد همچنین رنگ های روشن انطباق پذیری بالایی با اکثر رنگ ها وسایل تزئینی و ملزومات مورد نیاز در سرویس بهداشتی مثل روشویی و ... دارد اما از معایب آن می توان به مشخص بودن لک و کثیفی بر روی آن به خصوص به وقتی به عنوان سرامیک کف سرویس بهداشتی از آن استفاده می شود، اشاره نمود.

استفاده از کاشی رنگ روشن برای سرویس بهداشتی  

استفاده از کاشی با رنگ های ملایم یا شاد برای سرویس بهداشتی

رنگ های ملایم آرامبخش هستند و از لحاظ روانشناسی باعث آرامش فرد می شوند از این رو انتخابی مناسب برای کاشی سرامیک حمام  و سرویس های بهداشتی هستند. اما رنگ های شاد علاوه بر حس آرامش می تواند شادی را نیز به افراد تلقین کند. رنگ های شاد انرژی بالایی دارند و تاثیری مثبت بر روح انشان دارند از این رو استفاده از این رنگ ها برای مکان هایی که کودکان خردسال جز استفاده کنندگان از سرویس بهداشتی هستند، بسیار مناسب است. در فروشگاه اینترنتی ایران سرام می توانید انواع کاشی مناسب برای سرویس بهداشتی را در طرح ها و رنگ های زیبا و جذاب مشاهده و پس از انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام به ثبت سفارش نمایید.

استفاده از کاشی با رنگ های ملایم یا شاد برای سرویس بهداشتی  

استفاده از کاشی با رنگ های تیره برای سرویس بهداشتی

رنگ های تیره جاذب نور هستند و در صورت استفاده در سرویس بهداشتی باید تجهیزات روشنایی با توان بیشتری در این مکان مورد استفاده قرار گیرد. کاشی های رنگ های تیره جذابیت بالایی دارند و در صورت تلفیق با رنگ هایی مثل طلایی و نقره ای بسیار لاکچری و زیبا خواهند بود. از مزایای استفاده از این رنگ برای سرویس بهداشتی می توان به پیدا نبودن لک و کثیفی بر روی آن ها اشاره نمود البته رنگ های تیره باعث کوچک به نظر محیط می شوند و بهتر است در فضاهای کوچک استفاده نشود.

استفاده از کاشی با رنگ های تیره برای سرویس بهداشتی  

با توجه به مطالب عنوان شده در بالا قانونی حتمی برای انتخاب بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی وجود ندارد اما با درنظر گرفتن عواملی مثل ابعاد و اندازه های محیط، هزینه های در نظر گرفته شده و همچنین سلیقه افراد می توان بهترین و مناسب ترین رنگ را انتخاب نمود.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+