چون ما مرجع تخصصی هستیم

سرامیک اسلب پشت تلویزیون

کاشی و سرامیک در طیف گسترده‌ای تولید می‌شود و از نظر زیبایی با سنگ‌های طبیعی رقابت می‌کند؛ به طور کلی همه از خاک رس قرمز یا سفید ساخته می‌شوند که در کوره پخته شده و لعاب دار یا همانطور بدون لعاب به بازار عرضه می‌گردند. کاشی و سرامیک می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد و تنوع زیادی در سبک‌ها، رنگ‌ها و لعاب‌ها وجود دارد. افزایش نیاز به سطوح و فضاهای بهداشتی، سرامیک اسلب را در خط مقدم پروژه‌های ساختمانی قرار داده است. همچنین پیشرفت در ساخت و نصب سرامیک اسلب هزینه‌ها را کاهش داده و به محبوبیت ابن محصولات درجه یک کمک کرده است. با توجه به اینکه پذیرایی مهمترین نقطه خانه‌ به شناخته می‌شود، بسیار مهم است که پوشش دیوارها با لوکس‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات طراحی شده باشند. طراحان دکوراسیون داخلی معروف به مشتریان خود پیشنهاد می‌کنند برای دیوارهای مانند دیوار پشت تلویزیون که همیشه در معرض دید ساکنان و مهمان قرار دارد از سرامیک اسلب استفاده کنند. برای آشنایی بیشتر با مزایای سرامیک اسلب پشت تلویزیون و دکور دیوار با کاشی اسلب شما را به مطالعه این مطلب دعوت می‌کنیم.

سرامیک اسلب پشت تلویزیون 

مزایای سرامیک اسلب برای پشت تلوزیون

اندازه اسلب‌ها مزایای فراوانی را برای مصرف کنندگان ارائه می‌دهد. به گفته بزرگترین تولید کنندگان سرامیک اسلب، امروزه معماران، طراحان و مالکان از ظاهر زیبا و سطوح به هم پیوسته که اسلب‌ها ارائه می‌دهد قدردانی می‌کنند. طبیعت سرامیک اسلب آن را برای بسیاری از کاربردها، از جمله یک دستی سطوح گسترده و دیوارها مناسب می‌کند. از آنجایی که سرامیک اسلب اغلب دارای بافت و طرح‌های متنوع است، ممکن است بخواهید این ویژگی را برای جلوه دادن به سالن پذیرایی خود و به دیوار پشت تلویزیون اضافه کنید. از دیگر مزایای سرامیک اسلب می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • وزن کمی دارد و به راحتی نصب می‌شود.
  • ضخامت کمی دارد و به راحتی برش داده می‌شود.
  • نگهداری ویژه‌ای نیاز ندارد زیرا از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است.
  • کاربرد فراوانی دارد و قابل استفاده در کف، دیوار، سطوح منحنی، میزهای کار، طراحی داخلی است.
  • هزینه تهیه و نصب این محصول پایین است. زمان کمی برای نصب سرامیک اسلب صرف می‌شود.
  • جایگزین مناسب سنگ‌های طبیعی گران قیمت است.
  • تحت تأثیر آفتاب یا آب و هوا قرار نمی‌گیرد، از ثبات رنگ برخوردار است و طرح‌های چاپ شده روی سرامیک اسلب محو نمی‌شود.

مزایای سرامیک اسلب برای پشت تلوزیون 

دکور دیوار با کاشی اسلب

در سال‌های اخیر شاهد استفاده از کاشی اسلب در دکور دیوارها هستیم. از دلایل این محبوبیت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کاشی اسلب با استحکام و مقاومت بالایی خود به عنوان ماندگارترین محصولات مورد استفاده برای دکور دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • اگر در خصوص آلرژی و آسم نگرانی دارید، کاشی اسلب یک راه حل عالی است. این نوع کاشی گرد و غبار و خاک را به خود جذب نمی‌کنند و به راحتی تمیز می‌شوند.
  • کاشی اسلب در طرح‌های مختلفی نظیر طرح سنگ‌های طبیعی و چوب تولید می‌شود. این موضوع برای طراحان دکوراسیون داخلی بسیار مهم است و در زیبایی فضای شما نقش بسزایی ایفا می‌کند.
  • کاشی اسلب در سایزهای بسیار بزرگی تولید می‌شود و این نوع کاشی باعث بزرگتر نشان دادن فضا می‌شود.
  • کاشی اسلب دیوار به سادگی می‌تواند با کاشی کفپوش هماهنگ شود و فضای مدرنی را ایجاد کند.
  • کاشی اسلب ضد حریق است در نتیجه در صورت آتش‌سوزی آتش نمی‌گیرد و باعث توقف آتش می‌شود.
  • کاشی اسلب قابل نصب بر روی دیوار از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار است و مصرف کننده می تواند با هر بودجه‌ای از ویژگی‌های این محصولات درجه یک بهره‌مند شود.

دکور دیوار با کاشی اسلب 

ایران سرام ارائه دهنده انواع سرامیک اسلب پشت تلویزیون

سرامیک اسلب از به‌روزترین سرامیک‌هایی است که در دکوراسیون داخلی نقش مهمی ایفا می‌کند. همانطور که پیش از این اشاره کردیم، سرامیک اسلب به دلیل سایز بزرگ خود فضایی یک دست و لوکس خلق می‌کند. با افزایش محبوبیت انواع سرامیک اسلب به ویژه سرامیک اسلب پشت تلویزیون، فروشگاه‌های عرضه کننده کاشی و سرامیک فعالیت خود را در زمینه توزیع این محصولات حرفه‌ای متمرکز کرده‌اند. فروشگاه اینترنتی ایران سرام ارائه دهنده انواع سرامیک اسلب پشت تلویزیون است. از مزیت‌های خرید از ایران سرام‌ می‌توانیم به درگاه پرداخت امن و نشان اعتماد الکترونیکی این فروشگاه اشاره کنیم. ایران سرام با گردآوری باکیفیت‌ترین سرامیک اسلب پشت تلویزیون با طرح‌ سنگ‌های طبیعی به راحتی توانسته است جایگزین این محصولات گران قیمت شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کارخانه‌های تولید کننده سرامیک اسلب پشت تلویزیون، بهترین برند سرامیک اسلب، قیمت این محصولات منحصر به فرد و همچنین نحوه ثبت سفارش با مشاوران ایران سرام تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+