چون ما مرجع تخصصی هستیم

سرامیک اسلب ایتالیایی

سرامیک اسلب چیست؟ سرامیک اسلب گونه ای از سرامیک است که در انواع طرح، رنگ، کیفیت و ... تولید می شود. این سرامیک دارای سایزی بزرگتر از سرامیک معمولی است از این رو مزایای خود را خواهد داشت. سرامیک اسلب ایتالیایی نیز همانند سرامیک های اسلب ساخت دیگر کشورها به دو صورت ورقه ای و تخته ای تولید می شود و با توجه به ابعاد بزرگی که دارد بیشتر مناسب فضاهایی مانند رستوران ها، بیمارستان ها و غیره است اما این موضوع محدودیتی برای استفاده از این محصول ایجاد نمی کند. برای مشاهده و خرید و اطلاع از قیمت سرامیک اسلب می توانید به فروشگاه اینترنتی ایران سرام مراجعه نمایید، در این فروشگاه اینترنتی انواع کاشی و سرامیک اسلب بزرگ با قیمت مناسب عرضه شده است.

سرامیک های ساخت ایتالیا

سرامیک اسلب ایرانی را بسیاری از کارخانه های داخلی با کیفیتی بالا تولید می کنند اما برخی مهندسین و طراحان با توجه به طراحی که دارند ترجیح می دهند از برندهای خارجی استفاده کنند یکی از کشورهای تولیدکننده انواع سرامیک ایتالیا است که در صنعت کاشی و سرامیک بسیار پیشرفت داشته و جایگاه ویژه ای در بازار این محصول دارد. تولیدکنندگان سرامیک اسلب ایتالیایی با به روزترین تکنولوژی های دنیا انواع این سرامیک را به بازارعرضه می کنند. اکثر این کمپانی ها مجموعه های بزرگ با سابقه تولید طولانی هستند و محصولات بسیار با کیفیتی را تولید می کنند. کمپانی های ایتالیایی مجموعه متفاوتی از سرامیک اسلب چرمی، چوبی، مرمر و ... با ضخامت های مختلف تولید می کنند. شرکت های ایتالیایی در تولید سرامیک اسلب پیشرو هستند و هر کدام صدها شعبه در سراسر جهان دارند. این کمپانی ها با تولید انواع سرامیک و با راه اندازی بخش های ویژه، محصولات با کیفیت را تولید و پاسخگو نیازهای بازار هستند. استفاده شرکت های مهم ایتالیایی از دستگاه های مدرن و صنعتی و به روز کردن دائمی ابزارها سبب شده این تولید کنندگان در سطح بازار جهانی مطرح شوند و شاخص ترین مهندسین و معمارها برای ساخت مهم ترین ساختمان های جهان از سرامیک های تولید شده در این کشور استفاده کنند. در واقع تکنولوژی جدیدی که توسط تولید کنندگان سرامیک ایتالیایی توسعه پیدا کرده است از دی اکسید تیتانیوم در سایزهای میکرومتری استفاده می کنند و با بالا بردن کارایی فوتوکاتالیست در پایه فعال توانسته اند یکنواختی بیشتری را در توزیع مواد روی سطح سرامیک اسلب تضمین کنند. برای اطلاع از قیمت انواع سرامیک کف، از جمله سرامیک کف پذیرایی، سرامیک کف آشپزخانه، همچنین سرامیک دیوار سالن و سرامیک کف حیاط به ایران سرام مراجعه نمایید. شما می توانید جدیدترین مدل سرامیک کف حیاط را در گالری ایران سرام مشاهده کنید.

سرامیک های ساخت ایتالیا

مزیت سرامیک اسلب ایتالیایی

با به کار گیری فناوری های خلاقانه، سرامیک های ایتالیایی همیشه سطحی براق و شفاف خواهند داشت و در طول زمان تغییر رنگ نمی دهند همچنین در تمامی مناطق با هر شرایطی می توان از آن ها استفاده کرد. با این حال از مزایای سرامیک اسلب ایتالیایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد باکتری
  • ضد بو و آلودگی
  • بسیار با کیفیت
  • طراحی بسیار شیک
  • مقاومت بالا
  • غیرقابل نفوذ در برابر مایعات
  • طول عمر بالا
  • وزن سبک
  • نصب آسان
  • نگهداری کم هزینه
  • مناسب برای محیط های ویژه (کلینیک ها، مهد کودک ها و ...)
نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+