چون ما مرجع تخصصی هستیم

کاشی اسلب سرویس بهداشتی


اگر در حال تعمیر و یا طراحی سرویس بهداشتی ملک خود هستید و نمی‌دانید چه نوع سرامیکی نیازهای شما را در طولانی برطرف می‌سازد، این مطلب برای شما تهیه شده است. کاشی سرویس بهداشتی اسلب به لطف مزایای عملی و زیبایی‌شناختی خود تبدیل به محصولی فوق‌العاده محبوب در طراحی و ساخت سرویس‌های بهداشتی شده است. کاشی اسلب که به لحاظ سایز از کاشی‌های معمولی بزرگ‌تر است، علاوه بر طول عمر بالا و آسیب‌دیدگی بسیار ناچیز، در هزینه‌های اولیه شما که شامل تهیه کاشی اسلب سرویس بهداشتی و هزینه نصب آنها می‌شود تأثیر بسزایی دارد. به طور معمول مردم فکر می‌کنند هزینه نصب کاشی اسلب سرویس بهداشتی به دلیل سایز بزرگ این محصولات از هزینه نصب کاشی‌های معمولی بیشتر است و این یک تصور نادرست است. علاوه بر این موضوع که هزینه نصب کاشی اسلب سرویس بهداشتی پایین‌تر است، باید به این نکته اشاره کنیم که دورریز و ضایعات این محصولات درجه یک نیز بسیار کمتر از کاشی و سرامیک معمولی است، در نتیجه هزینه‌های کلی شما کاهش چشم‌گیری پیدا می‌کند.

کاشی اسلب سرویس بهداشتی 

کاشی اسلب دستشویی و حمام

درست است که کاشی و سرامیک در برابر نفوذ آب و جذب رطوبت بسیار مقاوم هستند، اما تمامی انواع کاشی اسلب مناسب دستشویی و حمام نیستند. سرامیک کف سرویس بهداشتی اسلب و حمامی که به شما پیشنهاد می‌کنیم باید از ویژگی‌های زیر برخوردار باشد:

  • مقاومت بالا: بر خلاف برخی از انواع کاشی‌ها (و بسیاری از گزینه‌های دیگر کفپوش)، کاشی اسلب دستشویی و حمام بسیار بادوام است و احتمال ترک خوردن این محصولات در نتیجه سایش و ترک‌خوردگی بسیار کم است. جای تعجب نیست که کاشی اسلب در کاشی‌های کف دستشویی و حمام بسیار محبوب هستند؛ زیرا با نصب و نگهداری حرفه‌ای به راحتی می‌توانند بین ۱۵ تا ۲۵ سال بدون هزینه تعمیر و نگهداری برای شما کار کنند.
  • مقاوم در برابر نفود آب: با توجه به این که کاشی اسلب دستشویی و حمام در مجاورت آب و در شرایط مرطوب قرار دارد، نفوذ آب و رطوبت به بیسکوییت کاشی تقریبا غیر ممکن است. خوشبختانه کاشی اسلب دستشویی و حمام لعاب‌دار دارای یک لایه محافظ هستند که کاشی را هم در برابر آب و هم در برابر لکه ها نفوذ ناپذیر می‌کنند. هنگامی که کف حمام شما خیس می‌شود، هنگامی که فضای حمام پر از بخار می‌شود و زمانی که دیوارها یا کف حمام خود را با مواد شوینده قوی تمیز می‌کنید، این ویژگی تبدیل به یک مزیت قابل قبول می‌شود.
  • قیمت مناسب: در مقایسه با سایر محصولاتی که به عنوان پوشش دیوارها و کف سرویس‌های بهداشتی بکار برده می‌شوند کاشی اسلب دستشویی و حمام گزینه مقرون به صرفه‌ای است که علاوه بر زیبایی از استحکام بسیار بالایی نیز برخوردار است. از آنجایی که کاشی اسلب دستشویی و حمام در واقع می‌تواند ارزش فروش مجدد خانه را افزایش دهد، سرمایه گذاری در کاشی اسلب دستشویی و حمام باکیفیت یک تصمیم منطقی است.
  • طرح و رنگ متنوع: از اندازه و شکل گرفته تا رنگ و طرح، طیف وسیعی از کاشی اسلب دستشویی و حمام در بازار موجود است. کاشی اسلب دستشویی و حمام شامل طرح‌ چوب، طرح سفید براق، طرح سنگ و الگوهای هندسی چاپ شده می‌شود و این تنوع انتخاب کاشی‌ اسلب مناسب دستشویی و حمام را برای مالکان آسان می‌کند.

کاشی اسلب دستشویی و حمام 

ایران سرام ارائه دهنده انواع کاشی اسلب سرویس بهداشتی

فروشگاه ایران سرام ارائه دهنده انواع کاشی اسلب سرویس بهداشتی به صورت آنلاین است. تیم متخصص ایران سرام با شناسایی برترین محصولات تولید شده توسط معتبرترین برندها و گردآوری آنها در نظر دارد این محصولات بی‌نظیر را در قالب یک فروشگاه اینترنتی با مجوز رسمی کشور در دسترس مصرف کننده قرار دهد. ایران سرام با برخورداری از نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت توانسته است برترین محصولات صنعت کاشی و سرامیک، از جمله انواع کاشی اسلب سرویس بهداشتی، را در کوتاه‌ترین زمان و با تضمین سلامت کالا برای خریدار ارسال کند. شما به راحتی می‌توانید انواع کاشی و سرامیک را بر اساس تولیدکننده در سایت ایران سرام جستجو کرده و از میان صدها محصول درجه یک موجود در این فروشگاه مناسبت‌ترین کاشی اسلب سرویس بهداشتی را انتخاب فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع کاشی اسلب سرویس بهداشتی موجود در ایران سرام و همچنین دریافت مشاوره رایگان از متخصصان این صنعت با ما تماس حاصل فرمایید.  برای اطلاع از قیمت انواع کاشی و سرامیک از جمله کاشی استخری، کاشی اسلب و ... با مشاورین ایران سرام ارتباط برقرار کنید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+