چون ما مرجع تخصصی هستیم

قیمت نصب سرامیک اسلب

ایران در چند سال اخیر پیشرفت های گسترده ای در صنعت کاشی و سرامیک به دست آورده و توانسته انواع مختلفی از این محصولات را تولید و به بازار عرضه کند. سرامیک اسلب گونه ای از این محصولات است که در ابعاد بزرگ و ظاهری کاملا یکنواخت تولید می شود. این سرامیک ها برای کفپوش، نما و ... مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل یکسره بودن، ظاهری زیبا و طبیعی ایجاد می کنند. تولید کنندگان سرامیک های اسلب انواع این محصولات را در طرح، رنگ، کیفیت و ... مختلفی به بازار عرضه می کنند تا مشتری با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشد. قیمت نصب سرامیک اسلب همانند نصب دیگر سرامیک ها متغیر است و بسته به عوامل مختلفی دچار نوسان می شود؛ از این رو نمی توان قیمت ثابتی برای نصب آن ها در نظر گرفت. اغلب افرادی که سرامیک اسلب را انتخاب می کنند به دنبال ایجاد سطحی یکنواخت با ظاهری طبیعی هستند؛ بنابراین نصب آن ها نیازمند مهارت و تجربه است و باید از افراد حرفه ای برای این کار استفاده کرد. در کل قیمت نصب سرامیک اسلب نسبت به سرامیک های معمولی بیشتر است زیرا برای نصب، به دستگاه های مخصوصی نیاز است و به دلیل سایز بزرگ، سختی کار بیشتری دارد. علاوه بر این برای محاسبه دقیق قیمت نصب سرامیک اسلب باید عواملی مانند متراژ فضا، محل نصب (سرویس بهداشتی، آشپزخانه، پذیرایی، اداره و ...)، روش نصب و ... را در نظر گرفت.

هزینه نصب سرامیک اسلب به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه نصب سرامیک اسلب به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که در بالا اشاره شد هزینه نصب سرامیک اسلب را نمی توان به صورت ثابت محاسبه کرد و برای این کار باید عوامل مختلفی را در نظر داشت تا هزینه دقیق نصب سرامیک اسلب را بدست آورد. در زیر به برخی از عوامل مهمی که به صورت مستقیم در هزینه نصب سرامیک اسلب تاثیر دارند اشاره شده است:

  • نصاب: استادکاران و نصاب هایی که سرامیک اسلب را نصب می کنند با توجه به رزومه کاری، تخصص، تجربه و ... هزینه نصب متفاوتی دارند.
  • روش نصب: روش نصب سرامیک اسلب با توجه به نظر نصاب، محل نصب، دستگاهای مورد استفاده و ... متفاوت است که استادکار باید با در نظر گرفتن شرایط، بهترین روش را برای نصب این سرامیک ها انتخاب کند.
  • دستگاه های مورد استفاده: اغلب برای نصب سرامیک اسلب از ابزارهایی مانند تراز لیزری، دستگاه برش، قابک اتوبوسی، آچار مخصوص و ... استفاده می شود؛ اما برخی از نصاب ها با ابزار آلاتی مدرن تر حمل و نصب سرامیک اسلب را انجام می دهند. با این تفاسیر هزینه نصب با توجه به نوع دستگاه استفاده شده متغیر است.
  • محل نصب: یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در هزینه نصب سرامیک اسلب محل نصب آن است؛ به گونه ای که هزینه نصب این سرامیک ها در سرویس های بهداشتی نسبت به سالن های بزرگ و یکدست بیشتر است. علاوه بر این بخش هایی که گوشه دارند و پیچیدگی بیشتر است هزینه نصب بیشتر می شود.
  • موقعیت جغرافیایی: این عامل ممکن است به ظاهر بی تاثیر باشد اما هزینه نصب سرامیک اسلب در شهرهای بزرگی مانند تهران، اصفهان و ... با شهرستان های دیگر کاملا متفاوت است.

محاسبه هزینه نصب سرامیک اسلب

محاسبه هزینه نصب سرامیک اسلب

برای محاسبه دقیق هزینه نصب سرامیک اسلب باید عوامل مختلفی را در نظر داشت و با توجه به آن ها هزینه نهایی نصب را برآورد کرد. در واقع محاسبه قیمت نصب سرامیک اسلب کار آسانی نیست و نیازمند تخصص است؛ زیرا علاوه بر عوامل مستقیم، برخی عوامل نیز وجود دارند که به صورت غیر مستقیم در برآورد هزینه نصب این سرامیک ها تاثیرگذار هستند. به طور کلی برای محاسبه هزینه نصب سرامیک اسلب می توان از فروشگاه های تخصصی در این زمینه کمک گرفت؛ زیرا اکثر این فروشگاه ها برای رفاه بیشتر مشتری های خود نصاب های ماهر و کاربلدی دارند که به بهترین شکل سرامیک اسلب را نصب می کنند. بنابراین با مراجعه به آن ها می توان هزینه نصب سرامیک اسلب را بدست آورد. این فروشگاه ها کارشناسان متخصصی دارند که با کسب اطلاعات کامل از مشتری هزینه دقیق نصب سرامیک اسلب را محاسبه می کنند. علاوه بر این در سراسر ایران مجموعه هایی وجود دارد که به صورت تخصصی در زمینه فروش، نصب و تعمیر انواع سرامیک فعالیت دارند و دارای سایت های معتبری هستند که با مراجعه به آن ها می توان هزینه نصب هر متر مربع سرامیک اسلب را به صورت حدودی مشاهده کرد. یکی از این مجموعه ها، ایران سرام است. با مراجعه به سایت این مجموعه می توانید علاوه بر خرید انواع کاشی و سرامیک مورد نظر خود، اطلاعات مربوط به نصب آن ها را بدست آورید.

 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+