چون ما مرجع تخصصی هستیم

نصب کاشی اسلب

کاشی اسلب با زیبایی خیره کننده و کاربردهای قابل توجه، درهای جدیدی را به روی نوآوری در طراحی داخلی و خارجی باز کرده است. این نوع کاشی‌های بزرگ در حالی که می‌توانند در فضاهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار بگیرند، از نظر زیبایی نیز بیشترین تأثیر بصری را روی افراد می‌گذارند. همانطور که متوجه شدیم کاشی اسلب سایز بزرگی دارد و همین عامل احتمال شکسته شدن آن را در هنگام نصب افزایش می‌دهد. با این وجود نصب کاشی اسلب دشوارتر از کاشی‌های معمولی نیست. نصب این نوع کاشی فقط نیاز به آگاهی از تکنیک‌ها و تهیه مواد و مصالح خاص دارد که در این مطلب به آنها پرداخته می‌شود. با این حال، استخدام یک متخصص نصب کاشی اسلب می‌تواند مطمئن‌ترین راه برای تضمین انجام کار خوب باشد.

نصب کاشی اسلب 

طریقه نصب کاشی اسلب

اگر برای نصب کاشی اسلب از مراحل زیر پیروی کنید به شما اطمینان می‌دهیم که از نتیجه کار راضی خواهید بود. پس با ما همراه باشید.

  1. مرحله تهیه ابزار و لوازم مورد نیاز: برای نصب کاشی اسلب در ابتدا لازم است ابزار کار را تهیه کنیم. ابزار کار شما شامل قاپک کاشی، آچار همتراز کاشی، صلیب همتراز کاشی، تراز لیزری، میکسر الکتریکی، دستگاه برش کاشی اسلب، ماله شانه‌ای و ماله بندکشی می‌شود.
  2. مرحله آماده سازی سطح: سطحی که قرار است توسط کاشی اسلب پوشش داده شود برای یکدست چسبیده شدن باید هموار باشد. مرحله اول کار ما با هموار کردن سطح مورد نظر آغاز می‌گردد. پیش از هموار کردن سطح مورد نظر توجه داشته باشید که پس از پایان کار ارتفاع سطح کمی بیشتر می‌شود، در نتیجه به درهای موجود در فضا توجه داشته باشید که در پایان کار بتوانند به راحتی باز و بسته شوند.
  3. مرحله برش: ابتدا فضا را با وسواس و دقت بسیار بالا اندازه‌گیری کنید. در این مرحله باید اسلب‌ها در اندازه‌های مورد نیاز برش داده شوند. دستگاه برش از تیغه گرانیتی ساخته شده است که باعث به حداقل رساندن شکستگی در کاشی اسلب و افزایش دقت در برش می‌گردد.
  4. مرحله ساخت ملات: رمز موفقیت شما در پروژه نصب کاشی اسلب تهیه ملات به صحیح‌ترین روش ممکن است. در صورتیکه ملات شما درست ساخته نشود چسبندگی لازم را بدست نمی‌آورد و باعث نابود شدن سرمایه شما در یک پروژه نسبتا ساده می‌گردد. پس توجه داشته باشید که ملات را به خوبی مخلوط کنید تا در نهایت یک ملات یکپارچه بدست آورید.
  5. پوشاندن کاشی با ملات: در این مرحله پشت کاشی اسلب را با ماله‌های از پیش تهیه شده با ملات می‌پوشانیم. در این مرحله باید توجه داشته باشیم که به پشت کاشی اسب صدمه وارد نکنیم و آنها را نخراشیم.
  6. جانمایی کاشی اسلب: در این مرحله کاشی اسلب را به وسیله دستگیره‌های مخصوص بر روی قسمت‌های از پیش مشخص شده قرار می‌دهیم. و در نهایت برای خارج کردن حباب‌های پشت کاشی اسلب که باعث جدا شدن و کنده شدن کاشی اسلب در آینده می‌شوند، با چکش‌های مخصوص بر روی کاشی اسلب ضربه وارد می‌کنیم.
  7. مرحله بندکشی: پس از نصب کاشی اسلب باید فاصله بین کاشی‌ها توسط دوغاب پر شود. برای این‌کار ابتدا باید یک دوغاب مناسب آماده کنید و سپس آن را روی کاشی‌ها بریزید. پس از آنکه دوغاب به فواصل میان کاشی‌ها رسوب کرد باید دوغاب اضافی را از روی کاشی اسلب پاک کنید و بگذارید ملات و دوغاب خشک گردد.

طریقه نصب کاشی اسلب 

نحوه نصب کاشی اسلب روی دیوار

برای اجرای کاشی اسلب روی دیوار نیز می‌توانید تمامی مراحل آموزش داده شده را به ترتیب انجام دهید. فقط توجه داشته باشید هنگام اندازه گیری دیوار و برش اسلب کاشی و همچنین تراز بودن کاشی دقت لازم را به خرج دهید. شما عزیزان می توانید لیست قیمت کاشی بین کابینتی، کاشی دیوار و کف آشپزخانه و سایر قسمت های ساختمان را در ایران سرام مشاهده کنید.

کاشی اسلب در ایران سرام

ایران سرام به عنوان یکی از معتبرترین فروشندگان محصولات کاشی و سرامیک قصد دارد بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار را به صورت دسته بندی و در قالب یک فروشگاه اینترنتی به دست مصرف کننده برساند. از پرفروش‌ترین محصولات ایران سرام می‌توانیم به کاشی اسلب اشاره کنیم که از میان آنها کاشی اسلب ایرانی ساخته شده از مواد طبیعی در انواع طرح، رنگ، اندازه و کیفیت‌های مختلف مصرف‌ کنندگان منحصر به فرد خود را دارد.

کاشی اسلب در ایران سرام 

از ویژگی‌های کاشی اسلب موجود در فروشگاه اینترنتی ایران سرام می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قیمت مقرون به صرفه
  • مقاومت بسیار بالا
  • تنوع طرح و رنگ
  • هزینه نگهداری پایین
  • قابلیت نصب و اجرا در فضاهای مختلف
  • مقاوم در برابر رطوبت و ضربه
  • سایزهای متنوع
  • ضد سایش و خش
  • غیر قابل اشتعال

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع مختلف کاشی اسلب موجود در ایران سرام، هزینه نصب کاشی و سرامیک و عوامل موثر بر آنها و دریافت مشاوره اختصاصی رایگان با کارشناسان ایران سرام، هم اکنون تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+