چون ما مرجع تخصصی هستیم

هزینه نصب کاشی و سرامیک و عوامل مؤثر بر آنها

 

امروزه کاشی و سرامیک جزء جدا نشدنی ساختمان ها و بناها می باشند و قسمت عمده ای از طراحی و دکوراسیون را بر اساس آنها انجام می دهند. عوامل زیادی بر روی قیمت نصب آنها مؤثر هستند.
هر کاشی و سرامیک نسبت به کاربرد خود در محیط وشرایط خاصی نصب می شوند .عواملی مانند سختی کار و یا زمان بر بودن نصب آن ها به محیط کار بسیار وابسته اند و همچنین به جنس و طرح و... کاشی و سرامیک بستگی دارد که هر کدام چقدر زمان بر هستند و در هزینه نصب تاثیر گذار اند.

با مراجعه به سایت ایران سرام از تمامی عوامل موثر بر هزینه نصب کاشی و سرامیک با خبر شوید و اطلاعات مورد نیاز خود را بیابید.

عواملی که بر هزینه نصب کاشی و سرامیک تاثیر به سزایی می گذارند

یکی از عوامل مؤثر در آن موقعیت جغرافیایی است.

هزینه های نصب در شهرهای بزرگی مانند تهران با شهرستان ها بسیار متفاوت است. البته کیفیت کار نصاب هم می تواند تاثیر زیادی داشته باشد چرا که استادکارهای ماهر لزوما دستمزد بالاتری برای کار دریافت خواهند کرد و باید تاکید کرد که شهر های بزرگ از نصاب های بهتری برخوردار اند پس با توجه به موارد ذکر شده و درخواست های زیاد در کلان شهر ها دستمزد نصاب ها نسبت به سایر مکان های جغرافیایی بیشتر است.
معمولاً تعمیرات نهایی کاشی و سرامیک بعد از اتمام کار از خدماتی هستند که در این هزینه ها تأثیر دارند. در زیرسازی هم به دلیل کارهایی همچون رفع نم و رطوبت و نوسازی و... یک هزینه مازاد بر نصب محاسبه می گردد همچنین یکی از مهم ترین مراحل در نصب کاشی و سرامیک خصوصاً در محیط های مانند آشپزخانه و سرامیک کف سرویس بهداشتی، عایق بندی آن است که قطعاً در هزینه های نصب مؤثر می باشد.

عواملی که بر هزینه نصب کاشی و سرامیک تاثیر به سزایی می گذارند  

 تاثیر ویژگی فیزیکی کاشی سرامیک ها بر روی هزینه نصب

هر کدام از کاشی ها و سرامیک ها  با ویژگی ها و دسته بندی های  خاص هزینه های متفاوتی بسته به شرایط خود برای نصب دارند.

کاشی ها و سرامیک معمولاً دسته بندی متفاوتی دارند که به کاشی ها و سرامیک های بتنی، طرح دار، برجسته تقسیم می شوند. همچنین اندازه و درجه بندی کاشی ها در نرخ نصب آنها تأثیر مستقیم دارد زیرا کاشی های درجه یک نصب بسیار راحت تری دارند. همچنین متراژ کلی کار هم در نصب تأثیر دارد به گونه ای که تا متراژ کار بالاتر باشد می توان انتظار داشت که با نرخ های کمتری کار انجام شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به هزینه نصب و ویژگی کاشی ها و سرامیک ها و دسته بندی متنوع آن ها میتوانید به ایران سرام مراجعه کنید. شما عزیزان می توانید لیست قیمت کاشی بین کابینتی، کاشی دیوار و کف آشپزخانه و سایر قسمت های ساختمان را در ایران سرام مشاهده کنید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+