چون ما مرجع تخصصی هستیم

نحوه محاسبه دستمزد کاشی کار

از قدیم تا به الان برای زیبا سازی خانه از هنر کاشی کاری استفاده می شود. ظرافت و تمیزی کار کاشی کار تاثیر زیادی در خوب شدن نتیجه کار دارد. کاشی کار با زیر سازی و مقاوم سازی، ملات ریزی، قرار دادن کاشی روی ملات و بند کشی و دوغاب کاشی ها را نصب می کند. هزینه های یک پروژه ی ساختمانی از مشغله های فکری یک کار فرما است. یکی از اصلی ترین هزینه های پروژه ساختمانی محاسبه هزینه کاشی و دستمزد کاشی کار است. ما در این مقاله سعی داریم نحوه محاسبه دستمزد کاشی کار، عوامل موثر بر میزان دستمزد کاشی کار، روش های کاشی کاری و... را بررسی کنیم. شما عزیزان می توانید لیست قیمت کاشی بین کابینتی، کاشی دیوار و کف آشپزخانه و سایر قسمت های ساختمان را در ایران سرام مشاهده کنید. کاشی آشپزخانه با بهترین کیفیت در سایت ایران سرام به فروش می رسد.

نحوه محاسبه دستمزد کاشی کار

عوامل موثر بر میزان دستمزد کاشی کار

  1. مکان سازه: دستمزد کاشی کار در شهرهای بزرگ مثل تهران و اصفهان از سایر نقاط کشور بیشتر است. بالا شهر و پایین شهر بودن سازه نیز روی دستمزد کاشی کار تاثیر می گذارد.
  2. روش های نصب کاشی و سرامیک: نصب کاشی به روش چسبی و دوغابی دو روش اصلی کاشی کاری است که هزینه هر کدام متفاوت است زیرا در روش کاشی کاری دوغابی نیازمند دقت و توجه بیشتری نسبت به روش چسبی است بنابراین هزینه دستمزد بالاتری دارد.
  3. ابعاد و قیمت کاشی: هر چه ابعاد کاشی کوچکتر باشد و قیمت آن گران تر باشد، کاشی کار هزینه بیشتری می گیرد.
  4. مساحت سازه: دستمزد کاشی کار بر اساس متراژ کار محاسبه می شود.
  5. مهارت کاشی کار: سابقه کار، سرعت عمل کاشی کار، میزان رضایت مردم ، دور بودن و نزدیک بودن محل زندگی کاشی کار و... تاثیر مستقیمی روی دستمزد کاشی کار دارد.
  6. سختی کار: هر چه کار کاشی کاری با ظرافت و دقت بیشتر نیاز داشته باشد دستمزد کار بیشتر می شود.
  7. کارهای تعمیراتی: نم و رطوبت و نشتی و ترکیدگی لوله، باعث نم زیر کاشی و سرامیک می شود. نم زیر سرامیک، ظاهر کاشی را از بین میبرد بنابراین نیاز است پس از رفع مشکل کاشی تعویض شود. در این گونه موارد، زیر سازی جدید مثل عایق بندی و قیر گونی، هزینه نصب کاشی و دستمزد کاشیکاری را بیشتر می کند.

عوامل موثر بر میزان دستمزد کاشی کار

نرخ دستمزد کاشی کاری1400

نرخ دستمزد کاشی کاری، هر ساله به ازای هر متر مربع، قیمت مصالح و کاشی تغییر می کند. هم چنین دستمزد کاشی کاری برای قسمت های مختلف ساختمان مختلف است. مثلا دستمزد کاشی کاری دیوار با چسب کاشی کاری از دستمزد کاشی کاری کف سرویس بهداشتی بیشتر است. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم عوامل مختلفی در نرخ دستمزد کاشی کاری تاثیر گذار است وهر کاشی کار یک قیمت برای دستمزد خود می دهد. این تفاوت قیمت در بازار باعث سرگردانی کار فرما شده است. زیرا کار فرما قبل از شروع کار، هزینه ها را تخمین می زند. تیم پشتیبانی ایران سرام با میانگین گرفتن از هزینه های پروژه های روزانه ثبت شده توسط کار فرماها و استعلام قیمت کاشی کاران این پروژه ها توانسته، نرخ عرف دستمزد کاشی کاران را تعیین کند. هم چنین ایران سرام یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که در زمینه فروش انواع کاشی و سرامیک با کیفیت و قیمت مناسب فعالیت دارد. شما با مراجعه به این وبسایت می توانید خریدی مقرون به صرفه انجام دهید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+