چون ما مرجع تخصصی هستیم

علت ترک خوردن سرامیک دیوار

یکی از عواملی که سبب زیبایی و شکیل بودن فضا و محیط می شود، استفاده از سرامیک و کاشی ها و انواع آنها خواهد بود. اما در برخی از مواقع این سرامیک ها دچار شکستگی و ترک می شوند که این زیبایی و جذابیت را از بین خواهند برد. اما قبل از اینکه اقدام به ترمیم این کاشی و یا سرامیک ترک خورده نمایید، ابتدا باید علت ترک خوردن سرامیک دیوار را جویا شوید . زیرا اگر به دنبال علت ترک خوردن سرامیک دیوار نباشید، ممکن است اگر از سرامیک دیگری برای این نقطه استفاده نمایید، باز هم دچار شکستگی و ترک شود. از این رو ابتدا باید به دنبال علت ترک خوردن سرامیک دیوار باشید. این ترک ها و شکستگی ها می توانند به دلایل بسیار زیادی ایجاد شوند که ما در اینجا به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود. کادر فروش ایران سرام به عنوان همراه شما در تهیه انواع کاشی و سرامیک، اطلاعات مورد نیاز درباره برند های مختلف کاشی و سرامیک از جمله کاشی نایین، کاشی مرجان، مهسرام، کاشی تبریز و ... را در اختیار شما قرار می دهند. شما عزیزان می توانید لیست قیمت کاشی بین کابینتی، کاشی دیوار و کف آشپزخانه و سایر قسمت های ساختمان را در ایران سرام مشاهده کنید.

بررسی علت ترک خوردن سرامیک دیوار

یکی از مواردی که تاثیر بسیار زیادی بر روی علت ترک خوردن سرامیک دیوار سالن و ... خواهد داشت، برخورداری از متریال نامناسب و همچنین تهیه نامناسب سرامیک ها خواهد بود. برخی از کاشی ها و سرامیک ها از مواد نامرغوب و بی کیفیتی تهیه می شوند که پس از نصب بر روی دیوار ، خودنمایی کرده و با کوچکترین تغییر دمایی دچار ترک و شکستگی خواهند شد. البته ملاتی که برای نصب این سرامیک ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد ، در این ترک ها و شکستگی ها بی تاثیر نخواهند بود. کیفیت مناسب هم در انواع سرامیک ها و هم در ملات استفاده شده سبب می گردد که کاشی از ماندگاری مناسبی برخوردار گردد. پر کردن تمامی حفره ها و خلل و فرج هایی که در مکان نصب سرامیک وجود دارد ، بسیار حائز اهمیت خواهد بود. ملات مناسب ، ملاتی می باشد که بتواند کاشی و سرامیک ها را به بهترین نحو بر روی دیوار فیکس نماید. البته استفاده از چسب نیز برای نصب مناسب بی تاثیر نخواهد بود.

یکی از مواردی که علت ترک خوردن سرامیک دیوار خواهد بود، تغییر دما می باشد. بسیاری از سرامیک ها آب را به خود جذب می نمایند. اگر در همین حین با دمای سردی مواجه گردند ، سرامیک ها دچار سرمازدگی خواهند شد. این سرمازدگی نیز برای سرامیک ها ، انواع ترکها و شکستگی ها را به همراه خواهد داشت. پس می توان گفت: دما در محیط تاثیرات مهمی بر روی شکستگی سرامیک ها خواهد داشت. اگر اقدام به تعویض اینگونه سرامیک ها خواهید کرد، بهتر است از سرامیک ها با قدرت دمایی بالاتری استفاده نمایید. همچنین لق گیری سرامیک کف و دیوار باید هر چه سریع تر انجام شود زیرا ممکن است باعث آسیب و ترک خوردن سرامیک شود.

بررسی علت ترک خوردن سرامیک دیوار 

علت شکستن سرامیک دیوار

برخی از سرامیک ها برای کف طراحی و تولید شده اند. این سرامیک ها دارای مزایایی می باشند که مناسب کف خواهد بود. اما برخی از افراد از این سرامیک ها برای نصب بر روی دیوارها استفاده خواهند نمود. در این صورت سبب آسیب به کاشی خواهند شد. زیرا کاشی دیواره و سرامیک کف از نظر ظرافت و مقاومت کاملا متفاوت خواهند بود. سرامیک هایی که در دیواره استفاده می شوند دارای ظرافت بالاتری خواهند بود. این سرامیک ها با ضربه های کوچکی نیز شکسته و از بین خواهند رفت. همچنین کاشی دیواری را نمی توان برای کف در نظر گرفت زیرا هیچ مقاومتی در برابر وزن و سنگینی نخواهد داشت.
همانطور که گفته شد ظرافت سرامیک های دیواری بسیار زیاد می باشند. از این رو قدرت شکنندگی در این کاشی ها بسیار بالا خواهد بود. این موضوع سبب می شود که با وارد شدن ضربه ای به این سرامیک ها ، آنها دچار شکستگی شده و از بین بروند. برای تعویض سرامیک های شکسته ، فقط کافی است سرامیک شکسته را جدا کرده و پس از پاک سازی محل نصب ، سرامیک مورد نظر و جدید را در محل نصب نمایید. البته در موقع نصب باید به موارد بسیار مهمی از جمله :استفاده از سرامیک مناسب , استفاده از زیربنای مرغوب، استفاده از چسب مقاوم بسیار ضروری می باشد. همچنین باید دقت داشته باشید که از اصابت وسایل نوک تیز ،وسایل و ابزار محکم و همچنین وارد شدن ضربه های مستقیم به این سرامیک ها جدا خودداری نمایید ، تا از محصول خود تا سالهای سال استفاده ی مناسب داشته باشید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+