چون ما مرجع تخصصی هستیم

سرامیک کف لوزی یا مربع؛ کدام بهتر است؟

سرامیک‌ها جز مهمترین مصالح ساختمانی هستند که بر اساس شکل و سایزی که دارند نصب و اجرا می‌شوند. سرامیک کف لوزی و مربعی هر کدام شکل و ساختار مختص به خود را دارند و با چیدمان خاصی کنار هم قرار می‌گیرند. سرامیک مربعی بیشتر با الگوی شطرنجی و به صورت ۲ رنگ چیده می‌شود و نصب آنها بستگی به مساحت محیط دارد. این الگو متداول بوده و برای خانه‌های کوچک و بزرگ استفاده می‌شود.
امروزه وارد شدن الگوهای دیگری چون لوزی طراحی دکوراسیون را چندین برابر زیباتر کرده است. سرامیک‌های مربعی با طرح چهارگوش و به صورت تکراری و مشابه کنار هم قرار می‌گیرند و تنها تفاوتی که آنها دارند سایز است که ممکن است در یک محیط کوچک و بزرگ باشند. مهمترین نکته مثبتی که این الگو دارد اجرای آن در هر فضایی است که همین امر دست مشتری را برای انتخاب این الگو باز می‌کند.
در سرامیک کف لوزی چیدمان با زاویه ۵۴درجه بوده به همین دلیل این الگو متناسب با مساحت محیط و نوع فضا اندازه‌گیری و انتخاب می‌شود. این چیدمان فضا را بزرگتر جلوه می‌دهد و برای محیط‌هایی که قصاص دارند گزینه خوبی است. با این تفاسیر نتیجه میگیریم که سرامیک کف مربع و لوزی هر دو الگوهای خوبی هستند به شرطی که متناسب با نوع فضا انتخاب شوند. کاشی آشپزخانه با بهترین کیفیت در سایت ایران سرام به فروش می رسد.

اگر خانه شما کوچک است با انتخاب سرامیک‌های لوزی می‌توانید وسعت بیشتری به آن بدهید. قناص‌های موجود در فضا توسط سرامیک لوزی به خوبی پوشش‌دهی می‌شوند. این ۲ الگوبه صورت تک رنگ و ۲ رنگ هم قابل اجرا هستند که این امر بستگی به سلیقه طراح دارد و نوع فضا دارد. شما می‌توانید با انتخاب الگو و رنگ مناسب به کف بعد مناسب بدهید که در این صورت فضا جلوه بزرگ‌تری پیدا می‌کند. شما عزیزان می توانید لیست قیمت کاشی بین کابینتی، کاشی دیوار و کف آشپزخانه و سایر قسمت های ساختمان را در ایران سرام مشاهده کنید.

در چه مواردی از سرامیک کف لوزی استفاده کنیم؟

در چه مواردی از سرامیک کف لوزی استفاده کنیم؟

سرامیک کف لوزی با زاویه ۵۴ درجه کار گذاشته می‌شود و بیشتر در مواقعی استفاده می‌شود که شما می‌خواهید فضای کوچک خود را بزرگ‌تر نشان دهید. شکل لوزی بعد خاصی به فضا داده و محیط را بزرگتر نشان می‌دهد. سرامیک لوزی همه جا را به خوبی پوشش داده و اگر در گوشه و کنار قناصی وجود داشته باشد به خوبی آن را برطرف می‌سازد. انتخاب سایز مناسب در زمان استفاده اهمیت زیادی دارد به همین دلیل قبل از اجرا باید طول و عرض و مساحت محیط به خوبی اندازه‌گیری شود تا سرامیک‌های لوزی بتوانند محیط پذیرایی را به خوبی پوشش دهند.
لوزی و مربعی رایج ترین الگو برای نصب سرامیک بوده که نمونه لوزی بیشتر به صورت ساده و تک‌رنگ کار گذاشته می‌شود چون از این طریق می‌تواند بعد کافی را به فضا بدهد. این نوع الگو در محیط پذیرایی و ورودی و حتی آشپزخانه و سرویس بهداشتی هم قابل اجرا می‌باشد.
قناس‌هایی که در گوشه و کنار منزل وجود دارد ظاهر محیط را خدشه دار می‌کند که شما برای پوشش دادن آنها باید از سرامیک‌های لوزی استفاده کنید‌. این مدل نیازی به برش زدن ندارد و با شکل منحصر به فرد خود می‌تواند قناص بوجود آمده را به خوبی پر کند. طراحان با بکارگیری الگوهای مناسب می‌توانند محیط کوچک شما را بزرگ‌تر جلوه دهند.
در این الگو سرامیک‌ها از طرف گوشه به هم نزدیک می‌شوند به همین دلیل فضا بیشتر از آنچه که هست جلوه می‌کند. بسیاری معتقد هستند که الگو لوزی کاربردی تر بوده و توانسته جلوه بهتری به منزل بدهد. شما می‌توانید در مواردی که امکان نصب سرامیک به صورت 90 درجه و مستقیم وجود ندارد با زاویه 45 درجه سرامیک‌های لوزی را کنار هم قرار دهید که در این صورت پوشش دهی به صورت کاملا استاندارد و اصولی صورت می‌گیرد.

سرامیک کف مربعی برای چه کاربردهایی بهتر است؟

سرامیک کف مربعی برای چه کاربردهایی بهتر است؟

سرامیک کف مربعی یک الگوی کاملا ساده بوده که به صورت مستقیم اجرا می‌شود و در هر خانه‌ای هم قابل نصب می باشد. این سرامیک به صورت چهارگوش بوده که هر چهار طرف آن یک سایز دارد بدین ترتیب شما می‌توانید از هر طرفی آن را روی سطح قرار دهید. این الگو به صورت ساده و ۲ رنگی قابل اجرا بوده و می‌تواند محیطی شیک و مدرن را خلق کند. سایزبندی در این نوع سرامیک باعث شده تا شما بتوانید متناسب با مساحت محیط آنها را انتخاب کنید.
سرامیک مربعی هم کاربردهای زیادی دارد و شما می‌توانید برای پوشش دهی کف آشپزخانه، پذیرایی، ورودی، سرویس بهداشتی از آن الهام بگیرید. برای چیدمان شطرنجی این مدل بهترین گزینه بوده و می‌تواند یک سبک ساده و در عین حال زیبا را خلق کند. در دکوراسیون‌های امروزی سرامیک مربعی نقش پر رنگی دارد چون چیدمان آن به صورت ۲ رنگی تیره و روشن جلوه خاصی به محیط بخشیده است. این نوع سرامیک قابلیت برش زدن دارد بنابراین شما می‌توانید گوشه و کنار پذیرایی را هم به خوبی پوشش دهید.
سرعت اجرای این نوع سرامیک زیاد بوده و برای محیط‌هایی با مساحت بالا بهترین گزینه است. از دیگر کاربردهای این نوع سرامیک می‌توان به پوششدهی دیوار در سرویس بهداشتی و آشپزخانه اشاره کرد که با سایزی مشخص هم انتخاب می‌شوند. الگوی مربعی جز طرح‌های پر طرفدار بوده که به صورت شطرنجی هم پیاده می‌شود. در این مدل بهتر می‌توان رنگ ها را ترکیب کرد. 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+