چون ما مرجع تخصصی هستیم

نمای سرامیک خشک

نمای سرامیک خشک در دسته بندی سرامیک های فول بادی قرار می گیرد. سرامیک های فولادی سرامیک های خشکی هستند که میزان جذب رطوبت آن ها از یک درصد هم کمتر است، پس مقاومت آن در سرمای زیاد و یخبندان بالا است و از آن می توان در این آب و هواها استفاده کرد.
از دیگر مزیت های سرامیک خشک مقاومت شیمیایی بالای آن است. سرامیک خشک کاربردها و استفاده های زیادی دارد و در نماهای مختلفی از آن استفاده می شود، اما قبل از هر چیزی باید سرامیک خشک را بشناسیم.

سرامیک خشک چیست؟

سرامیک ها مواد غیر فلزی کانی هستند. این ماده با اینکه یک ماده معدنی است ولی خواص فلزی ندارند. سرامیک خشک زیر مجموعه ای از سرامیک هاست که ویژگی های زیادی مانند کنترل دمای بالا، استحکام زیاد، عدم جذب آب و رطوبت و مقاومت بالا در برابر خوردگی دارد و این ویژگی ها باعث پرکاربرد شدن این محصول شده اند.
از سرامیک خشک معمولا برای نمای اصلی ساختمان ها استفاده می شود و قطعا در لیست تهیه لوازم مورد نیاز برای ساختمان سازی قرار می گیرد. این نوع سرامیک که از نوع سرامیک های پرسلانی محسوب می شود مزیت بیشتری نسبت به سرامیک های غیر پرسلانی دارد.
این نوع سرامیک ها برای نصب هیچ نیازی به ملات های ساختمانی مانند سیمان ندارند و روش نصب آن ها متفاوت از سرامیک های عادی است به همین دلیل است که به آن سرامیک خشک می گویند.
سرامیک های خشک تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند و به همین دست افراد را موقع خریبد کاملا باز می گذارند.  برای اطلاع از قیمت کاشی نایین اصفهان کافیست به صفحه محصولات این کارخانه در وب سایت فروشگاهی ایران سرام مراجعه کنید و یا با کارشناسان مجرب ایران سرام ارتباط برقرار کنید.

سرامیک خشک چیست؟ 

انواع سرامیک خشک

سرامیک های خشک انواع و مدل های مختلفی دارند که با توجه به کاربرد و ویژگی های‌شان در جایگاه های مختلف استفاده می شوند. در این قسمت از مطلب ما انواع سرامیک خشک را به صورت خلاصه برای شما شرح می دهیم:

نمای سرامیک خشک پرسلانی

این نوع سرامیک خشک به دلیل دوام و عمر بالا، برای نمای ظاهری ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول نمای زیبایی به ساختمان شما می دهد و از به روزترین نماهای ساختمانی در این بازار است. سرامیک خشک پرسلانی کمترین میزان جذب رطوبت را در بین انواع سرامیک های خشک دارد و قطعات مخصوصی برای کف پنجره ها، کنج ها و فلاشینگ های ساختمانی است و ظرافت و زیبایی خاصی هم دارد.
سرامیک های خشک پرسلانی را برای موارد زیر می توان استفاده کرد:

  • ساختمان های تجاری
  • ساختمان های مسکونی
  • ساختمان های دارای
  • قسمت های داخلی ساختمان ها ، پایانه ها و ایستگاه های مترو

سرامیکی خشک پرسلانی مجوف (سوراخ دار)

این نوع سرامیک دارای سوراخ هایی است که به عنوان عایق سرامیک است و باعث می شود هوا در آن گیر کند و سرما و گرما به آن نفوذ نکند. علاوه بر این، این سوراخ ها باعث کاهش وزن سرامیک می شود. سرامیک خشک پرسلانی سوراخ دار، در خود قطعاتی دارد که باعث بالاتر رفتن قابلیت آن می شود و می توان از آن برای پنجره های کف ساختمان استفاده کرد.
برای ساخت این سرامیک از تکنولوژی جدید و ویژه ای استفاده می شود که باعث بالا بودن قیمت آن نسبت به سرامیک خشک پرسلانی است ولی می توانید خیالتان راحت باشد که به آن به هیچ وجه آب نفوذ نمی کند.

سرامیک خشک پرسلان توپر

سرامیک خشک پرسلان توپر جذب آب کمی دارند و در اندازه استاندارد و مشخصی تولید می شود. این نوع سرامیک اغلب ویژگی های سرامیک خشک را دارد. سرامیک های خشک پرسلان توپر هم برای نماهایی که از بیرون مشخص هستند و هم نماهای داخل ساختمان استفاده می شوند.

انواع سرامیک خشک 

کاربرد سرامیک خشک

همانطور که توضیح دادیم، سرامیک های خشک در دو نوع در بازار توزیع می شوند: سوراخ دار و بی سوراخ. از این سرامیک ها برای ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری استفاده می شود.
سرامیک هایی که برای ساختمان های بزرگی مانند مجتمع های مسکونی و تجاری استفاده می شوند باید مقاومت و کیفیت بالایی داشته باشند ولی در عین حال سبک هم باشند. سرامیک خشک دقیقا همین ویژگی را دارد.
سرامیک های خشک سوراخ دار در عین عایق کردن سرامیک باعث کاهش وزن آن نیز می شود پس می توان از آن برای ساختمان هایی با تعداد واحد بالا یا در مسیر باد یا ... با خیال راحت استفاده کرد.

کاربرد سرامیک خشک 

مزیت نمای سرامیک خشک نسبت به سایر نماها

مقاومت شیمیایی بالای این سرامیک، از مهم ترین ویژگی های این سرامیک است که باعث می شود نسبت به دیگر دسته بندی های این محصول ارجحیت داده شود. این محصول در تمام آب و هواها قابل استفاده است و از آن می توان برای فضاهای خالی بین دیوار و نما استفاده کرد. سرامیک خشک در برابر مواردی مانند باد شدید، طوفان، زمین لرزه و حتی حریق هم مقاوم است و آسیب کمی می بیند.

عمر این سرامیک طولانی است و دوام بالایی دارد و در صورتی که یک قسمت از آن خراب شد نیازی به تعویض تمام سرامیک ها نیست و می توان فقط عپهمان قسمت را تعویض و بجای آن یک سرامیک سالم جایگزین کرد. به دلیل پرطرفدار بودن سرامیک خشک در بازار ساختمان سازی همیشه تولید کنندگان حواسشان هست تا آن را بروز کنند و کیفیت کالا را حفظ کنند.

یکی دیگر از مزیت های این نوع سرامیک راحتی تنظیم و رگلاژ آن است، به همین دلیل شما چه در حین کار و چه در پایان کار می توانید به راحتی معایب و خطاهای آن را حتی در اندازه یک میلی متر پیدا و اصلاح کنید. اغلب سرامیک ها را پس از نصب دیگر نمی توان به راحتی جابجا کرد و به همین دلیل اگر در جایی از کار مشکلی ایجاد شود باید هزینه دوباره ای کرد و آن ها را تخریب کرد، اما سرامیک خشک اینگونه نیست و می توان آن را به راحتی جابجا کرد.

مزیت دیگری که سرامیک های خشک دارند و باعث پرطرفدار شدن آن ها در بازار شده است، ثابت بودن رنگ آن است. خیلی از سرامیک ها در برابر مواد شیمیایی مخرب، تابش طولانی مدت آفتاب، آتش سوزی و ... رنگ خود را از دست می دهند و زشت می شوند، در نتیجه باید آن ها را عوض کرد؛ اما سرامیک های خشک اینگونه نیستند وهمواره زیبایی شان را حفظ می کنند.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+