چون ما مرجع تخصصی هستیم

نمایندگی سرامیک اصفهان

ایران سرام نمایندگی سرامیک اصفهان به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی‌های سرامیک در اصفهان قصد دارد روند دسترسی مصرف کننده به سرامیک درجه یک را تسهیل بخشد. فروشگاه اینترنتی ایران سرام توانسته است با کسب مجوزهای قانونی نظیر نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت، برترین کاشی و سرامیک تولید شده توسط کارخانه‌های ایرانی و خارجی را با اقتصادی‌ترین قیمت‌ها در دسترس مصرف کننده قرار دهد. این نمایندگی سرامیک اصفهان به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی همراهی مطمئن در فرایند دشوار گزینش، خرید و دریافت انواع کاشی و سرامیک برای مصرف کننده است. از دیگر ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی ایران سرام‌ می‌توان به درگاه خرید امن، دریافت سفارش در کوتاه‌ترین زمان و همچنین تضمین سلامت کالا اشاره کرد. کاشی آشپزخانه با بهترین کیفیت در سایت ایران سرام به فروش می رسد.

ایران سرام نمایندگی سرامیک اصفهان

سرامیک یکی از رایج‌ترین مصالح ساخت‌ و ساز است که به دلیل عملکرد بی‌نظیر خود، کاربردهای فراوانی دارد. افزایش مصرف سرامیک در سال‌ها اخیر کارخانه‌های معتبر و بزرگ را تشویق به اعطای نمایندگی کرده است. مانند بسیاری از شهرهای بزرگ ایران، فروش انواع کاشی و سرامیک در اصفهان به صورت کلی و جزئی صورت می‌گیرد. با توجه به این موضوع که تعداد مشتریان سرامیک در اصفهان همیشه زیاد است، این مشتریان برای اطمینان از کیفیت سرامیک و دریافت گارانتی به نمایندگی‌های مجاز سرامیک در اصفهان مراجعه می‌کنند. ایران سرام مرکز فروش عمده کاشی و سرامیک اصفهان، توانسته است با حذف دلال‌ها و واسطه‌گران، باکیفیت‌ترین کاشی و سرامیک را به قیمت کارخانه به مصرف کننده ارائه دهد.

ایران سرام نمایندگی سرامیک اصفهان

نمایندگی سرامیک ایران سرام اصفهان

سرامیک‌های موجود در فروشگاه اینترنتی ایران سرام کاربردهای فراوانی دارند. سرامیک به عنوان پوشش بدنه ساختمان‌ها، در بدنه راه‌پله‌های ساختمان‌های اداری و تجاری، سرامیک کف سرویس بهداشتی و حمام‌ها، بدنه آشپزخانه‌ها، سرامیک کف پذیرایی، حیاط و موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر کاربردهای این کاشی و سرامیک می‌توان به عنوان کفپوش در کف پارکینگ، کف حیاط، کف پشت بام و روف گاردن، کف اتاق خواب‌ها و سالن‌های پذیرایی، کف آشپزخانه اشاره کرد. علاوه بر موارد ذکر شده، انواع مختلف کاشی و سرامیک موجود در ایران سرام نمایندگی سرامیک اصفهان در نماهای ساختمان، دیوارهای پاسیو، کاشی استخری و سونا و همچنین در مراکز پزشکی و کلینیک‌های درمانی و بهداشتی کاربردهای بی‌شماری دارد.

انواع سرامیک در ایران سرام نمایندگی سرامیک اصفهان

سرامیک‌های موجود در فروشگاه‌ اینترنتی ایران سرام مزیت‌های قابل توجهی دارد که در ادامه به آنها پرداخته می‌شود:

  • مقاومت: سرامیک در برابر تغییرات ناگهانی دما، شوک حرارتی و ترافیک سنگین بسیار مقاوم است. اگر سرامیک به درستی نصب شود به راحتی می‌تواند بیش از ۲۰ سال برای شما کار کند و نیاز به صرف هزینه تعمیر و نگهداری نداشته باشد. از دیگر مزیت‌های سرامیک می‌توان به مقاومت بالا در برابر ساییدگی و خراش، عدم تغییر رنگ و یا محو شدن طرح و الگو اشاره کرد. سرامیک کف پشت بام، سرامیک کف پله و .... از محصولات با کیفیت عرضه شده در ایران سرام است، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول و نحوه خرید آن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
  • ضد حریق: سرامیک‌ها به طور کلی ضد حریق هستند و حتی اگر در برابر حرارت و شعله مستقیم قرار بگیرند، آتش نمی‌گیرند. این ویژگی باعث شده است از انواع مختلف کاشی و سرامیک در دیوارها و کفپوش آشپزخانه‌ها استفاده شود.
  • مقاوم در برابر مواد شوینده: سرامیک به مواد شوینده بسیار قوی واکنش نشان نمی‌دهد. مناطقی که در آنها بهداشت در اولویت قرار دارد، مانند استخرها و سرویس‌های بهداشتی، سرامیک می‌‌تواند به عنوان بهترین گزینه برای پوشش دیوارها و کف عمل کند.
  • بهداشتی: سرامیک‌ها از خاصیت ضد باکتریایی و ضد آلودگی برخوردار هستند. در محیط‌هایی که امکان رشد حشرات و قارچ‌ها در آنها وجود دارد، استفاده از سرامیک بسیار منطقی خواهد بود.

سفارش کاشی و سرامیک از نمایندگی سرامیک اصفهان

سفارش کاشی و سرامیک از نمایندگی سرامیک اصفهان

از دلایل استقبال از فروشگاه‌های اینترنتی در سال‌های اخیر می‌توان به صرفه جویی در زمان، آشنایی با انواع کاشی و سرامیک روز، مقایسه قیمت‌های کاشی و سرامیک در فروشگاه‌های مختلف و دریافت سریع سفارش است. این مجموعه بازرگانی، با بیش از ده سال سابقه در زمینه همکاری با کارخانه‌های معتبر ایران و عرضه محصولات این کارخانه‌ها با قیمت‌های مقرون به صرفه، توانسته است با گردآوری جمعی از متخصصان صنعت ساختمان سازی و متخصصان فروش برترین خدمات فروش را به مصرف کنندگان عزیر ارائه دهد. ایران سرام نمایندگی سرامیک اصفهان علاوه بر ایجاد یک فضای دوستانه و در عین حال حرفه‌ای، توانسته است شیوه‌های پرداخت متنوعی را در دسترس مصرف کننده قرار دهد. به عنوان مثال، پرداخت کارت به کارت که یکی از رایج‌ترین و ساده‌ترین روش‌های پرداخت است در فروشگاه اینترنتی ایران سرام بکار برده می‌شود. پرداخت نقدی در محل دفتر شرکت و پرداخت در محل انبار همزمان با تحویل کالا نیز دیگر گزینه‌های پرداخت این فروشگاه هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص موجودی کاشی و سرامیک، استعلام قیمت و دریافت مشاوره، همین امروز با ما تماس حاصل فرمایید. برای مشاهده قیمت انواع سرامیک کف حیاط، سرامیک کف تراس و سایر بخش های ساختمان به سایت ایران سرام مراجعه نمایید، در این فروشگاه اینترنتی تمامی محصولات با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا عرضه شده است.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+