چون ما مرجع تخصصی هستیم

ویژگی های کاشی حمام

کاشی یکی از مهم ترین مصالح در ساختمان است که طرح و رنگ کاشی می تواند در زیبایی و جذابیت طراحی داخلی حمام و آشپزخانه و سرویس بهداشتی تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب طرح کاشی حساسیت لازم را به خرج دهید. کاشی حمام انواع مختلفی دارد که شامل:

  1. کاشی حمام سرامیکی و پرسلانی
  2. کاشی حمام شیشه ای
  3. کاشی حمام سنگی
  4. کاشی حمام لمینیت پلاستیکی
  5. کاشی حمام کف لینولئوم
  6. کاشی حمام چوب پنبه ای
  7. کاشی حمام

ویژگی های کاشی حمام

نحوه ی انتخاب کاشی حمام

به طور کلی، طراحان داخلی می گویند که نباید از یک کاشی بزرگ (مثلاً کاشی های 60 *60 یا 80*80 سانتی متر) برای یک حمام کوچک استفاده کرد زیرا باعث می شود کوچک تر به نظر برسد. از طرف دیگر، اگر از کوچک ترها استفاده شود، به خاطر وجود بندهای بیشتر، حمام شما کوچک تر به نظر می رسد.

مردم اغلب از کاشی و سرامیک های با رنگ خنثی در کف سرویس و حمام استفاده می کنند، زیرا رنگ های مورد استفاده چشم نواز، دید را بیشتر به سمت خود جذب کرده و اجازه نمی دهد تمرکز در فضای اطراف پراکنده شود و در نتیجه طرح و رنگ زیبای سرامیک بدنه ی حمام نیز بیشتر به چشم می آید. به طور معمول، سقف سفید یا خنثی نیز اثر مشابهی خواهد داشت.

با این که برای کف اکثر فضاهای بهداشتی از کاشی و سرامیک کف سرویس بهداشتی یا حمام استفاده می شود، اما تصمیم گیری راجع به کاشی کردن دیوار ها مشکل است. می توان یک سوم دیوارها را کاشی و بقیه ی آن را رنگ آمیزی کرد. البته نیاز به گفتن نیست که هر دیواری که خیس شود نیاز به کاشی دارد. برای یک حمام کوچک می توان از کاشی های بزرگ استفاده کرد. استفاده از کاشی های کوچک نیاز به بندهای بیشتری دارد که باعث می شود فضا کوچک تر به نظر برسد. کاشی حمام پرسلانی و سرامیکی لعاب دار پر کاربرد ترین نوع برای دیوار حمام است که از مربع های سفید 10 سانتی متری تا سایزهای بزرگتر تشکیل شده اند. انواع شیشه ای و سنگی نیز گزینه ای مناسب برای دیوارهای حمام هستند. 

 برای این که چگونه یک کاشی حمام انتخاب کنید موارد زیر را رعایت کنید.

  1. برای قسمت هایی که صاف نیستند، کاشی های کوچکتری انتخاب کنید.

  2. به نتیجه ی کار فکر کنید و آن را در ذهن خود متصور شوید.

  3. در انتخاب انواع موزاییکی دقت کنید.

  4. شیشه های رنگی کوچک نسبت به شیشه های بزرگ شفاف کاربرد راحت تری دارند.

  5. از دو طرح کاشی برای زیبا تر شدن دیوار حمام استفاده کنید.

  6. برای سقف های شیب دار از یک نوع کوچک استفاده کنید.

  7. طرح های جهانی را در نظر داشته باشید.

  8. به نکات بهداشتی در انتخاب خود دقت کنید.

نحوه ی انتخاب کاشی حمام

آیا کاشی های سرامیکی برای دیوارهای حمام مناسب هستند؟

 از آنجایی که استفاده از حمام و سرویس بهداشتی بسیار زیاد است، دوام سرامیک باعث می شود برای کف حمام مناسب باشد. می توان از کاشی های سرامیکی برای حمام و اطراف دوش استفاده کرد. این نوع کاشی های حمام با مقاومت در برابر سرما و گرما گزینه ای مناسب برای حمام هستند. البته هر کاشی درجه بندی خاص خود را دارد. این درجه بندی میزان مقاومت کاشی در فضاهای بیرونی و سرما را نشان می دهد. اگر به دنبال ایده ی مناسب برای فضای خود هستید، به جای مناسبی آمده اید. سبک های سنتی، مدرن، یا هر چیزی که مد نظر شما باشد در اینجا یافت می شود. به هنگام کاشی کاری و نصب آن ها، به ترتیب آن ها دقت کنید که طرح خود را حفظ کنند. کاشی حمام در مقایسه با دیوارهای حمام کاملاً کاشی کاری شده، هزینه ی تعویض و نوسازی سرامیک ها نیز کمتر است. می توانید برای کاشی کردن قسمت های دیگر نیز هزینه کنید.شاید شما هم در منزل خود یک حمام کوچک داشته باشید. با چند ترفند در طراحی می توانید کاری کنید که این فضای کوچک، بزرگ به نظر برسد. استفاده از یک طرح کاشی در دیوار ها، کف و سقف می تواند به باز شدن فضا کمک کند. استفاده از کاشی های متفاوت در دیوار ها می تواند باعث کوچک تر شدن فضا شود. اگر از یک رنگ برای دیوارها و کف استفاده کنید،  فضای شما تا حد زیادی بزرگ تر به نظر می رسد. کاشی کردن دیوار به طور کامل به آن ارتفاع بیشتری می بخشد، پس برای بزرگ به نظر رسیدن یک فضای کوچک نیز، کاشی های کف رنگی ساده راه حلی ایده آل هستند. تصور می شود که کاشی های کوچک در حمام کوچک به بهترین نحو ممکن، فضا را بزرگ نشان می دهند. با این حال بندهای زیاد به کار رفته در کاشی حمام کوچک باعث می شود فضای حمام کوچک تر نشان داده شود.

آیا کاشی های سرامیکی برای دیوارهای حمام مناسب هستند؟ 

طراحی کاشی های حمام

وقتی که برای حمام خود از کاشی استفاده می کنید، باید ایده هایی برای طراحی آن ها در ذهن داشته باشید.

با هزاران گزینه پیرامون دوام، تمیزی و طرح کاشی حمام، می توانید یک انتخاب منحصر به فرد برای خود داشته باشید. می توانید از کاشی هایی نزدیک به سلیقه ی خود استفاده کنید. ا مجموعه ی کامل و جذاب کاشی حمام ما می توانید نزدیک ترین طرح به سلیقه ی خود را انتخاب کنید. با ما می توانید از سرامیک، سنگ و  پرسلانی های جذاب بهره ببرید. طیف وسیعی از رنگ ها شما را متعجب خواهد کرد. با کاشی و فریم های مناسب برای لبه، می توانید طرحی منحصر به فرد ایجاد کنید که از دوام فوق العاده ای برخوردار است. سبک های معاصر در سال 2019 از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. سعی کنید از کاشی های مجسمه ای و سه بعدی نیز در کنار طرح های سنتی کمک بگیرید.

کاشی های ساب وِی

این نوع کاشی حمام یکی از گزینه های متنوع طراحی است. کلاسیک بودن و مدرن بودن این کاشی ها، از ویژگی های جالب آن هاست. کاشی های ساب وی، در رنگ ها و طرح های متفاوتی قرار می گیرند که می توانند هر نوع سلیقه ای را به خود جذب کنند. می توانید از رنگ های متضاد این نوع کاشی در طراحی حمام استفاده کنید. این نوع کاشی، هیچ گاه از از مد نمی روند.

کاشی های موزاییک شیشه ای

آیا مایلید ظاهری جذاب در سرویس حمام خود داشته باشید؟ موزاییک های شیشه ای راهی ساده در جهت افزودن رنگ، نور و درخشش به فضای حمام شما هستند. می توانید دیوار خود را با موزاییک شیشه ای پوشش دهید تا مجموعه ای رنگ و نور متنوع را در کنار هم داشته باشید.

کاشی های قالب بزرگ

استفاده از کاشی حمام با قالب بزرگ در حمام فواید زیادی دارد. این کاشی حمام به راحتی فضای وسیعی را پوشش می دهند، به خاطر بندهای کم تر خیلی راحت تر و بهتر تمیز می شوند و فضای کوچک را به سادگی بزرگ تر نشان می دهد. زیبایی این کاشی در فضای سرویس های شما چشم نواز خواهد بود. برای حمام، سرویس های بهداشتی و دیوارهای اطراف وان و دوش خود از این کاشی ها با قالب بزرگ استفاده کنید که به طرح چوب و سه بعدی هستند.

 کاشی های کف حمام

با این که می توانید کاشی های کف و دیوار را با هم مطابقت دهید، اما داشتن طرح، رنگ و جنس متضاد می تواند فضای جالبی ایجاد کند. دیوارهای رنگ روشن می توانند با یک کف به رنگ تیره همراه باشند. اگر دوست ندارید چنین کنتراستی ایجاد کنید، می توانید دو رنگ متناسب را برای دیوارها و کف انتخاب کنید. کاشی های شش ضلعی، یا قالب بزرگ نیز برای کف طرفداران خاص خود را دارند.

طراحی کاشی های حمام

نکاتی برای انتخاب رنگ کاشی حمام

گزینه های مختلفی برای رنگ بندی سرامیک و کاشی حمام وجود دارد که می تواند این انتخاب را برای شما دشوار کند. معمولاً در هنگام خرید، پیش تصمیم گیری در مورد رنگ و طرح کار دشواری است. پیشنهاد ما است که قبل از خرید، گالری عکس ها و مدل های کاشی حمام و سرامیک ها را بر روی دیوار و کف به دقت مشاهده کنید. به این صورت می توانید از نمونه ها الهام بگیرید تا تصور واقعی تری از نتیجه ی رنگ و طرح کاشی ها داشته باشید. به این صورت، می توانید آنچه را که می خواهید پیدا کنید. هر وقت به مدل مورد نظر خود رسیدید، آن را پرینت کرده و همراه خود داشته باشید تا نمونه ی مشابه آن را پیدا کنید.

ظاهرهای خنثی بسیار محبوب هستند، اما اگر رنگ های روشن یا تیره را دوست دارید، از استفاده از آن ها نترسید. رنگ های روشنی را انتخاب کنید که با اجزای دیگر توازن داشته باشند. سعی کنید از دو رنگ خنثی استفاده کنید. ترکیب خاکستری و سفید برای چنین محیطی مناسب است.

سلیقه ی خود را به کار گیرید و از اجرای آن نترسید. تا جایی که رنگ کاشی سرامیک حمام و سایر عناصر با هم تداخل نداشته باشند، می توانید با رنگ ها و درجه های مختلف کار کنید. در انتخاب رنگ و جنس، به نور گیر بودن و نبودن فضاای خود نیز دقت کافی را داشته باشید. اکثر حمام ها از نور کافی و لازم برخوردار هستند.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+