چون ما مرجع تخصصی هستیم

انواع کاشی طرح سنگ

کاشی طرح سنگ به دو صورت لعاب دار و بدون لعاب در دسترس است. از آنجا که سرامیک از خاک رس یا خاک معمولی ساخته شده است، کاشی بدون پوشش دارای برخی معایب مشابه کاشی سنگی است. سرامیک بدون پوشش، سرامیکی از خاک رس و رسوبات تهیه شده است که به سختی در یک کوره پخته می شوند.

سنگ نئولیت چیست؟

از محصولاتی کاملاً طبیعی و قابل بازیافت مانند سنگ خرد شده ساخته شده است. Neolith در طی فرایندی با گرما و فشار شدید ایجاد می شود که طی آن عناصر به هم می پیوندند تا محصولی محکم و مستحکم ایجاد کند. که کم وزن، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و بسیار متنوع باشد.

سنگ رسوبی چیست؟

سنگ رسوبی طی یک فرآیند طولانی مدت ساخته می شود. از سنگ رسوبی به منظور ساخت محصولات سنگی و سایر مواد طبیعی استفاده میشود. این مواد به پودری آغشته هستند که در معرض گرما و فشار خاصی قرار دارد تا به این صورت نتیجه مطلوب را دریافت کنند.

سنگ رسوبی چیست؟

بهترین سرامیک طرح سنگ برای کفپوش کدام است؟

در اینجا برخی از بهترین گزینه های سنگ های طبیعی برای کف پوش آشپزخانه وجود دارد.

گرانیت. گرانیت گزینه ای عالی برای کسانی که قبلاً برای پیشخوان آشپزخانه میز گرانیتی را انتخاب کرده اند.

سنگ آهک. این ماده برای آشپزخانه هایی با سبک روستایی یا سنتی ایده آل است.

مرمر.

تخته سنگ.

تراورتن.

 تفاوت بین کاشی و سرامیک و سنگ چیست؟

تنها تفاوت کاشی چینی و سرامیک معمولی در خاک رس استفاده شده بین آنهاست. خاک رس کاشی چینی به دفعات بالایی پالایش و تصفیه شده است. در نتیجه، کاشی های چینی نسبت به سرامیک استاندارد متراکم تر هستند. از طرف دیگر کاشی طرح سنگ  طبیعی تا حدودی متفاوت از چینی و سرامیک است.

آیا دکتون همان نئولیت است؟

در دنیای مواد ساخت پیشخوان آشپزخانه، دکتون به عنوان موادی فوق العاده کم حجم شناخته شده است. این مواد همان مواد ساخت کوارتز، شیشه و میز چینی هستند. اما این مواد با هر سه تفاوت دارد. تولیدکنندگان دیگری مانند asNeolith و Lapitec نیز سطوح کاملاً فشرده ای تولید می کنند.

روند پالایش چیست؟

پالایش فرآیند فشرده سازی و تشکیل یک جرم جامد به وسیله گرما یا فشار بدون ذوب شدن آن تا حد مایع شدن است. پالایش به طور طبیعی با  ته نشین مواد معدنی صورت میگیرد. یا عملکرد پالایش به عنوان یک فرآیند برای تشکیل فلزات، سرامیکها، پلاستیکها و سایر مواد اتفاق می افتد.

سنگ و سرامیک در مرحله فینال پروژه رویال استار و گارتر در رده بهترین پروژه داخلی در مسابقات TTA  2019 قرار گرفتند. این مسئله برای آنها بسیار خشنود کننده بود. برندگان در تاریخ 12 آوریل 2019 اعلام می شوند، برای ما دعا کنید!

سنگ و سرامیک از کسب استاندارد جدید ISO 9001و   14001 بسیار خوشحال هستند. یک یک سال کامل برنامه ریزی، کنترل کیفیت و محیط موجب کسب استاندارد جدید شد.

کاشی طرح سنگ گزینه ای مناسب در طراحی داخلی است.

روند پالایش چیست؟

ساخت کاشی طرح سنگی و ساخت قطعه سنگ

چه شما در حال ساخت خانه رویایی خود باشید و چه در حال بازسازی منزل خود باشید ما مرحله از اولیه مفهوم پروژه تا اتمام کار در کنار شما هستیم. ما بهترین نصب کننده کاشی طرح سنگ هستیم خدمات ما شامل:

سرامیک کف آشپزخانه، روشویی

کاشی سرامیک حمام و وان

کفپوش، دیوار پوش و..

سنگ کاشی طرح سنگ

کاشی سنگی ساخته شده از سنگ طبیعی در حال حاضر یکی از مرسوم ترین عناصر در طراحی داخلی هستند. کاشی سنگی از دیدگاه جهانی کلاسیک است. تنوع آن به معنی استفاده سنگ در هر نوعی از طراحی داخلی است از جمله: مدرنیستی، صنعتی، مدرن، مینیمالیستی و حتی قدیمی یا کلاسیک. هر فضای داخلی به این صورت زیباست.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+