چون ما مرجع تخصصی هستیم

اطلاعات خرید سرامیک طرح سنگ

درصورت قصد طراحی مجدد حمام، آشپزخانه، خانه یا فضای بیرونی خود سرامیک طرح سنگ مرمر می تواند یک انتخاب زیبا برای افزودن بها به محل زندگی شما باشد. سرامیک طرح سنگ مرمر نوع سنگی است که همیشه جلوه ای لوکس به خانه شما می بخشد.

این سرامیک برای پوشاندن کف حیاط هم بسیار زیبا و کاربردی است. برای مشاهده جدیدترین مدل سرامیک کف حیاط با ما در ایران سرام همراه باشید.

اطلاعات خرید سرامیک طرح سنگ

سرامیک طرح سنگ مرمر 

سرامیک کف طرح سنگ وست ساید و استون طیف گسترده ای از سرامیک طرح سنگ های مرمر را به منظور تزئین کاشی سرامیک حمام ، میز آشپزخانه، تخته پشتی آشپزخانه و تخته سنگ مرمر را موجود دارد. طراحان و معماران عموماً کاشی های مرمر را ترجیح می دهند چرا که این سنگ طبیعی از دوام بیشتری برخوردار است و همچنین قابلیت طراحی ترکیبی مرمر و تنوع آن باعث شده مورد استفاده آنها قرار گیرد. به منظور نصب کفپوش های مرمر استخدام یک متخصص برای اینکار انتخابی عاقلانه تر برای صاحب خانه است. اگر بخواهید نصب کننده کاشی ها را بجای افقی به صورت مورب قرار دهد، هزینه بیشتری باید پرداخت کنید. سرامیک کف طرح سنگ جلوه ای متفاوت برای طراحی داخلی است.

کدام نوع سنگ مرمر بهترین نوع است؟

برای کسانی که به دنبال سنگ مرمر سفید برای خانه خود هستند، به این 6 نوع مختلف مرمر و انواع کاربرد آنها نگاهی بیندازید.

سنگ مرمر کارارا. این سنگ مرمر سفید معروف ظاهری تمیز به همراه رنگ های نامحسوس طوسی دارد.

  • سنگ مرمر کالاکاتا
  • سنگ مرمر استاتوریو
  • سنگ مرمر تاسوس
  • سنگ مرمر سفید میستیری

کدام نوع سنگ مرمر بهترین نوع است؟

آیا می توان در حمام از کاشی مرمر استفاده کرد؟

مرمر یک سنگ لطیف و بسیار جذاب است. به عنوان مثال، اگر موهای خود را در حمام با کاشی مرمر رنگ می کنید، امکان دارد رنگ کف حمام شما را لکه دار کند. به همین دلیل بسیاری از افراد یک سرامیک طرح سنگ چینی با دوام برای تکمیل سنگ مرمر انتخاب می کنند. کاشی مرمر شامل مواد طبیعی سنگ مرمر و گرانیت است که نسبت به کاشی چینی دارای منافذ بیشتری است. (کاشی چینی از خاک رس ساخته شده است، بنابراین کاشی های چینی نسبت به سنگ طبیعی مرمر محکم تر هستند.) همانطور مانند قطعات سنگ مرمر که برای میزهای آشپزخانه یا حمام استفاده می شود. کاشی های مرمر نیز نیاز به نگهداری خاصی دارند. سرامیک طرح سنگ شیشه ای برای حمام و آشپزخانه ها مناسب هستند. کفپوش مرمر بهترین انتخاب برای فضاهای داخلی مانند راهرو ها، سالن ها و اتاق خواب ها هستند. از آنجا که سطح مرمر جلا داده شده است برای حمام مناسب نیست. کاشی مرمر معمولاً گرانتر است و به طور متوسط بین 5 تا 15 دلار در هر فوت مربع برای مصالح و بطور متوسط برای نصب بین 4 تا 9 دلار در هر فوت مربع هزینه دارد. این کاشی ها به ویژه بسیار شکننده هستند، بنابراین برای خرید بین 10 تا 20٪ بیشتر از مقدار مورد نیازتان اقدام کنید. از این نوع کاشی می توانید به عنوان کاشی آشپزخانه، حمام و... استفاده نمایید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+