چون ما مرجع تخصصی هستیم

راهنمای انتخاب کاشی و سرامیک برای دستشویی

ساخت و دکوراسیون دستشویی برای زیبا بودن وابسته به کاشی و سرامیک مطابق با محیط است البته  که  نور پردازی و.. حائز اهمیت است اما استفاده درست از ابعاد کاشی و کاشی با رنگ بندی و صحیح بسیار اهمیت دارد. در صورت در نظر نگرفتن این فاکتور ها  نتیجه مورد نیاز را نخواهید گرفت و ظاهر حس خوبی به شما نمی دهد. شما میتوانید با مراجعه به سایت ایران سرام به اطلاعات مورد نیاز خود درباره کاشی و سرامیک دستشویی برسید.

فاکتور های پر اهمیت برای انتخاب کاشی سرویس بهداشتی

برای انتخاب مناسب کاشی سرویس بهداشتی باید نکات و فاکتورهایی مانند اندازه سرویس، طراحی آن، محل قرار گیری سرویس بهداشتی، هماهنگی محیط سرویس بهداشتی با رنگ کاشی ها و ... را رعایت کنید .با توجه به این که رنگ بندی و تنوع در کاشی ها حائز اهمیت است باید به کیفیت و دوام کاشی نسبت به محیط مورد استفاده نیز دقت کنیم زیرا هر کاشی با ویژگی های خاص برای محیطی خاص ساخته شده است.

 

 فاکتور های پر اهمیت برای انتخاب کاشی سرویس بهداشتی  

نکاتی که در مورد انتخاب کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی باید رعایت کرد

میتوان گفت رعایت هر کدام از نکات زیر باعث دوام و زیبایی کاشی و سرامیک شما می شود.

    • اگر اندازه کاشی و سرامیک با اندازه سرویس بهداشتی تناسب نداشته باشند ظاهر زیبایی نخواهد داشت به عنوان مثال اگر از کاشی های بزرگ برای سرویس های کوچک استفاده نمایید باعث می شود محیط کوچک تر به نظر برسد. همچنین کاشی های دیواره سرویس بهداشتی باید با سرامیک های کف محیط همخوانی داشته باشد. همچنین بندکشی کاشی ها و سرامیک ها در سرویس های بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردارند و اگر کاشی ها و سرامیک ها به گونه ای نصب شوند که بندکشی آنها تا حد امکان باریک و همرنگ با کاشی و سرامیک باشد بسیار زیباتر و مناسب تر خواهند بود.
    • با توجه به اینکه سرویس بهداشتی محیطی است که معمولاً در معرض آب و مواد شوینده قرار می گیرد باید کاشی یا سرامیکی که انتخاب می کنید از درجه مقاومت، نفوذناپذیری، اصطکاک و... خوبی برخوردار باشد.
    • در فضاهای بزرگ بهتر است از کاشی هایی در ابعادی بزرگ استفاده کنید.
    • قیمت و هزینه ای که برای کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی در نظر دارید تعیین کننده نوع و کیفیت آنها خواهد بود، بنابراین سعی کنید بر اساس بودجه، بهترین انتخاب را داشته باشید.
    • انتخاب کاشی ها یا سرامیک کف سرویس بهداشتی کاملاً سلیقه ای است و می توانید از رنگ ها و طرح های دل خواه خودتان استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر درباره کاشی و سرامیک حمام و دستشویی به سایت ایران سرام مراجعه کنید تا اطلاعات کافی مورد نیاز خود را بدست بیاورید.

 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+