چون ما مرجع تخصصی هستیم

صلیب سرامیک کف

صلیب سرامیک کف یکی از ابزارهای کاربردی برای قرار دادن صحیح سرامیک و کاشی می باشد. سرامیک کاران برای اینکه سرامیک ها به طور دقیق و منظم بر روی سطح چیده شوند از این ابزار استفاده می کنند. برای این که کار نهایی یک سرامیک کار زیبا شود، علاوه بر چیدمان اصولی سرامیک ها، باید بندکشی آن ها نیز با دقت انجام شود. در صورتی که بندکشی ها به درستی انجام نشود اثرات منفی آن بر نتایج کار باقی می ماند. بنابراین استفاده از صلیب سرامیک و کاشی می تواند یک بندکشی اصولی و دقیق را نیز به همراه داشته باشد. در اینجا قصد داریم با صلیب سرامیک کف و کاربرد آن آشنا شویم و نحوه استفاده از آن را آموزش دهیم. اگر به دنبال این ابزار ساده و کاربردی هستید، با ما در ایران سرام همراه باشید.

 صلیب سرامیک کف

صلیب سرامیک کف چیست؟

صلیب سرامیک کف یا اسپیسر سرامیک، ابزاری است از جنس پلاستیک فشرده که به شکل صلیب یا علامت مثبت، طراحی شده است. این ابزار در ضخامت های مختلفی از 1 میلی متر تا 10 میلی متر تولید شده است تا با استفاده از آن بتوان فاصله بین سرامیک یا کاشی را به طور دقیق و در اندازه های یکسان مشخص کرد. برای استفاده از این ابزار در قسمت کف، بهتر است که از سایزهای 1 تا 6 میلی متری آن استفاده نمایید. این سایز برای بندکشی سرامیک های کف، بسیار مناسب و استاندارد می باشد. استفاده از سایزهای بزرگتر برای سرامیک و کاشی کف توصیه نمی شود. سایزهای بزرگ تر صلیب بیشتر برای نما و دیواره ها مناسب هستند.
این ابزار می تواند در مکان هایی که نیاز به دوغاب دارند، مفید واقع شود و بندکشی زیبایی را ایجاد کند. معمولا سرامیک کارهای حرفه ای برای ارائه یک کار بی نقص و زیبا از این ابزار استفاده می کنند تا سطح سرامیک ها کاملا هموار شده و دچار برآمدگی با تورفتگی نشود. اگر کار سرامیک یا کاشی انجام می دهید، بهتر است از صلیب کاشی و سرامیک برای ارائه بهتر کارهای خود استفاده نمایید و مهارت و دقت خود را بیشتر نشان دهید.

صلیب سرامیک کف چیست؟

کاربرد صلیب سرامیک کف؟

کاربرد اصلی صلیب سرامیک کف برای چیدمان منظم و دقیق سرامیک و کاشی می باشد. این ابزار فاصله بین سرامیک را به اندازه های یکسان در می آورد و باعث تراز شدن کاشی و سرامیک می شود. در صورتی که از این ابزار استفاده شود، کاشی و سرامیک دچار ترک و شکستگی نمی شود و سطح کاملا صاف و همواری ایجاد می گردد. این ابزار را در سطوح بتنی، فلزی و آجری نیز می توان به کار برد. بنابراین محدودیتی در استفاده از آن وجود نخواهد داشت. کافیست آن را بین سطوح مورد نظر قرار دهید.
شاید بارها دیده باشید که سرامیک های کف، کمی بالا و پایین هستند و بندکشی های آن ها به صورت ناموزون و نامرتب می باشد. علت این امر، تراز نبودن سطح سرامیک و در نظر نگرفتن اندازه دقیق برای درزهای سرامیک می باشد. برای رفع این مشکل، به کار بردن صلیب سرامیک می تواند بسیار کاربردی باشد و زیبایی نهایی کار را تضمین کند.

کاربرد صلیب سرامیک کف؟

نحوه استفاده از صلیب سرامیک کف

استفاده از این ابزار بسیار ساده می باشد و نیاز به تخصص خاصی ندارد. کافیست یک بار از آن استفاده کنید تا به سهولت استفاده از آن پی ببرید. هنگام کار بادی صبر و حوصله کافی به خرج دهید و صلیب ها را به طور دقیق بین فواصل سرامیک ها جای دهید.
برای استفاده از صلیب سرامیک کف، ابتدا باید سرامیک را روی سطح مورد نظر بچسبانید و آن را تراز کنید. سپس صلیب سرامیک کف را بین بند سرامیک کار شده و سرامیک بعدی قرار دهید. صلیب را به گونه ای بین سرامیک قرار دهید که لبه های آن روی سطح سرامیک قرار بگیرد و بخش داخلی آن کاملا مابین درزهای دو سرامیک باشد. می توانید در قسمتی که چهار وجه سرامیک به هم می رسد، صلیب را به صورت علامت مثبت در فضای سرامیک ها قرار دهید تا فاصله درستی ایجاد شود. این کار را تا پایان ادامه دهید تا سطح به طور کامل سرامیک شود. پس از این که کل سرامیک ها را همراه با صلیب ها کار کردید، می توانید فواصل منظمی که بین سرامیک ها ایجاد شده است را ببینید.
پس از این که از چسبیدن و محکم شدن سرامیک ها در جای خود مطمئن شدید می توانید صلیب ها را از بین سرامیک ها بردارید. صلیب هایی که استفاده کرده اید را می توانید برای کارهای بعدی نیز استفاده کنید. برای دقیق انجام شدن این کار توصیه می شود تعداد صلیب ها را به اندازه تعداد بندهای سرامیک در نظر بگیرید تا به کل سطح برسد. در نهایت دوغاب را بر روی سرامیک بریزید تا تمامی درزها پوشش داده شود و سرامیک ها محکم شوند. با ریختن دوغاب بر روی سرامیک ها کار به اتمام می رسد و فقط باید تا خشک شدن دوغاب صبر کنید.

تصاویری از صلیب سرامیک کف

صلیب سرامیک کف جزء محصولاتی است که قیمت ارزانی دارد و می توان از آن چندین بار استفاده کرد. بنابراین با یک بار هزینه برای خرید صلیب کاشی و سرامیک می توان در کارهای مختلفی از آن استفاده کرد. یکی از مزایای مهم این ابزار این است که به کار، سرعت می بخشد. سرامیک کارانی که از این ابزار استفاده می کنند می توانند ظرف مدت زمان کوتاهی سطح مورد نظر را سرامیک کنند. به دلیل اینکه صلیب سرامیک می تواند افزایش قابل توجهی به سرعت دست سرامیک کار بدهد و فاصله های بین سرامیک ها را دقیق و هم اندازه در بیاورد.

تصاویری از صلیب سرامیک کف

برای خرید صلیب سرامیک کف می توانید به فروشگاه های ارائه دهند ابزار کاشی و سرامیک مراجعه کنید. این فروشگاه هاکلیه لوازم مربوط به این کار را به مشتریان خود عرضه می کنند.  با خرید این ابزار ساده می توانید کارهای خود را به طور کاملا بی نقص ارائه دهید و به یک سرامیک کار حرفه ای و ماهر تبدیل شوید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+