چون ما مرجع تخصصی هستیم

چطور گچ را از روی سرامیک تمیز کنیم

زمانی که ساختمانی را تازه به احداث رسانده اید و سرامیک های استفاده شده تازه و سالم می باشند ، به دلیل کارهایی که برای احداث خانه انجام داده اید ، اغلب بر روی سرامیک کف و دیوار، گچ ها و نیز مصالح دیگری ناخواسته ریخته شده است. برای اینکه شما بتوانید از تمیز کاری و پاکسازی مناسبی برخوردار شوید سوالات گوناگونی ذهن شما را به خود مشغول خواهد نمود. یکی از این سوالات این است که چطور گچ را از روی سرامیک تمیز کنیم ؟ برای این سوال راه حل های بسیار زیادی پیشنهاد شده است که فروشگاه اینترنتی ایران سرام چند راه سریع را برای شما در این بخش توضیح میدهد، افراد با توجه به برنامه ریزی های خود می توانند اقدام به انجام آنها نمایند. اگر به دنبال پاسخ های مناسبی برای سوال چطور گچ را از روی سرامیک تمیز کنیم هستید می توانید ما را در این متن دنبال کنید. در این بخش ما شما را همراهی می نماییم تا به روش ایده آل بتوانید گچ روی سرامیک را تمیز کنید.

چگونه لکه گچ را روی سرامیک پاک کنیم

در طی ساخت و ساز بنا ،مصالح زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، که در برخی مواقع این مصالح بر روی سرامیک هایی که در کف بنا شده اند، ریخته خواهند شد و شما را با این سوال که چطور گچ را از روی سرامیک تمیز کنیم درگیر خواهند نمود. اگر به دنبال راهکار مناسبی برای این پاکسازی ها هستید، می توانید کفسابی را در نظر بگیرید. استفاده از کف سابی در ابتدای ساخت و ساز بنا سبب می شود که بنای شما از جلوه ی بسیار زیادی برخوردار شود. در این کف سابی ها نه تنها تمامی مصالح از روی سرامیک ها پاک خواهد شد، بلکه سرامیک ها بسیار یکدست و براق خواهند شد. تمام خلل و فرج هایی که در زمان نصب سرامیک ها ، ایجاد شده است ، توسط کفسابی به کلی از بین خواهد رفت. این موضوع سبب درخشندگی بسیار زیادی در سرامیک های کف برای شما خواهد شد. یکی از مضراتی که در این روش وجود دارد، تمیز کردن مکان خاصی می باشد. یعنی در عمل کفسابی شما شاهد پاکسازی کف خواهید بود. اگر موردی در دیواره ها باشد، شما می توانید از موارد دیگر برای پاکسازی اقدام نمایید. ناگفته نماند که از این کفسابی ها در بسیاری از مواقع نیز استفاده خواهند نمود و فقط مختص زمان تاسیس نخواهد بود. استفاده از این کفسابی ها راه حل بسیار مناسبی برای سوال چطور گچ را از روی سرامیک تمیز کنیم خواهد بود. اگر قبل از نصب سرامیک به این سوال پاسخ دهیم که سرامیک کف چه رنگی خوبه تا اثر لکه و کثیفی بر روی آن کمتر مشخص باشد نیز می تواند به راحتی ما در آینده کمک کند.

چگونه لکه گچ را روی سرامیک پاک کنیم

چگونه گچ های روی سرامیک را پاک کنیم

گچ از جمله موادی می باشد که بسیار آسان با آب حل خواهد شد. پس شما نباید هراسی برای اینکه چطور گچ را از روی سرامیک تمیز کنید داشته باشید. در برخی از مواقع که شما با لایه ی بسیار نازکی از گچ بر روی سطح سرامیک ها روبرو هستید می توانید از مواد شوینده برای این پاکسازی کمک بگیرید. شما با استفاده از یک سطل پر از آب ولرم و همچنین مواد شوینده مانند پودرهای شست و شوی دستی و استفاده از فرچه، به راحتی می توانید اقدام به پاک کردن سطح سرامیک دیوار سالن و یا سرامیک کف پذیرایی و سایر قسمت های ساختمان نمایید. البته استفاده از حوله های تمیز خشک در انتهای کار از اهمیت بسزایی برخوردار خواهد بود. زیرا اگر از دستمالهای تمیز برای این پاک سازی استفاده نکنید، کار شما بی نتیجه خواهد بود. استفاده از این روش هم برای سرامیک های کف و هم برای استفاده سرامیک های دیواری بسیار مناسب خواهد بود.

مخلوط جوش شیرین و پراکسید هیدروژن برای سوال چطور گچ را از روی سرامیک تمیز کنیم :
اگر بر روی سطح سرامیک شما، گچ هایی با سختی بالاتری قرار گرفته است، شما می توانید از ترکیب نمودن پراکسید هیدروژن و جوش شیرین استفاده نموده و محل های مورد نظر را به راحتی پاک سازی نمایید. استفاده از این خمیر نه تنها سبب پاکسازی گچ های روی سرامیک ها خواهد شد، بلکه به نوعی سبب از بین بردن باکتری ها و میکروب ها نیز خواهد شد. از این رو استفاده از این محلول بسیار تاثیر گذار خواهد بود. شما عزیزان می توانید لیست قیمت کاشی بین کابینتی، کاشی دیوار و کف آشپزخانه و سایر قسمت های ساختمان را در ایران سرام مشاهده کنید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+