چون ما مرجع تخصصی هستیم

تميز كردن سراميك با جوش شيرين

امروزه سرامیک یکی از پر کاربردترین کفپوش و دیوارپوشی است که برای اکثر فضاها مورد استفاده قرار می گیرد از این رو تمیز کردن آن یکی از دغدغه های اصلی اکثر افراد است. روش های متفاوتی برای تمیز کردن سرامیک وجود دارد که با انتخاب روشی صحیح می توان از تمیزی محیط بیشتر لذت برد و آسیب کمتری به سرامیک وارد کرد. در واقع برای تمیز کردن سرامیک باید از روشی استفاده کرد که ضرر کمی به بدن فرد و بافت سرامیک وارد کند و دوام بیشتری داشته باشد. یکی از ماده های معجزه گر که سرامیک را به بهترین شکل تمیز می کند جوش شیرین است، این ماده به بهترین شکل هر نوع لکه و کثیفی را از بین می برد. اغلب افراد ترجیح می دهند برای تمیز کردن سرامیک از موادی استفاده کنند که طبیعی باشد از این رو جوش شیرین را جایگزین مواد شوینده شیمیایی می کنند. در کل مواد شوینده شیمیایی اغلب دارای گازهای سمی هستند از این رو استنشاق آن ها می تواند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد علاوه بر این جلا و برقی که به سرامیک می دهند دوامی ندارد و در کوتاه ترین زمان از بین می رود. جوش شیرین جزء محبوب ترین مواد تمیز کننده سرامیک است که عملکرد بسیار خوبی دارد و قابلیت تمیز کنندگی بالایی دارد. ترکیب آب و جوش شیرین می تواند سرامیک را به خوبی تمیز کند البته این ماده را می توان با مواد دیگری نیز ترکیب کرد و از خاصیت تمیز کنندگی آن لذت برد با این تفاسیر جوش شیرین نه تنها ضرر ندارد بلکه بسیار موثر و معجزه گر انواع سرامیک را تمیز می کند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ایران سرام همراه باشید.

 تميز كردن سراميك با جوش شيرين

سرامیک کف با جوش شیرین تمیز میشه؟

تمیزی سرامیک کف تاثیر بسیاری در تمیزی فضا دارد از این رو بسیار حائز اهمیت است و باید بهترین روش را برای تمیز کردن سرامیک کف پیدا کرد. روش های بسیاری وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان سرامیک کف را تمیز کرد که بهترین و کم ضررترین روش استفاده از جوش شیرین است. جوش شیرین خاصیت پاک کنندگی قوی دارد و می تواند اکثر لکه ها را از بین ببرد از این رو بهترین گزینه برای تمیز کردن سرامیک کف است. در کل تمیز کردن سرامیک کف اصول خاصی دارد که با رعایت آن ها می توان از تمیزی فضا لذت برد، یکی از مهم ترین اصول پیدا کردن روش و مواد مناسب برای تمیز کردن سرامیک کف است. در واقع باید با توجه به نوع جنس سرامیک و نوع لکه برای تمیز کردن سرامیک کف از موادی استفاده کرد که کمترین آسیب را به بافت سرامیک وارد کند و از آن جایی که جوش شیرین ضرر خاصی برای سرامیک و فرد ندارد بهترین گزینه برای تمیزی سرامیک کف محسوب می شود. سرامیک کف با جوش شیرین به آسانی تمیز می شود و هیچ آسیبی به پوست و یا دستگاه تنفسی فرد وارد نمی کند، علاوه بر این قیمت مناسب تری نسبت به مواد شوینده دارد از این رو به صرفه تر است. از گذشته تا به امروز اکثر افراد از جوش شیرین برای تمیز کردن سرامیک کف استفاده می کنند و به دلیل کم خطر بودن، مقرون به صرفه بودن، قابلیت بالا در از بین بردن انواع لکه، عملکرد مثبت و ... طرفداران بسیاری دارد.

سرامیک کف با جوش شیرین تمیز میشه؟

مراحل تمیز کردن سرامیک با جوش شیرین

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد روش های بسیاری وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان سرامیک را تمیز کرد، یکی از روش های موثر استفاده از جوش شیرین است که این ماده به روش های مختلفی و با مواد متفاوتی قابل استفاده است. در کل تمیز کردن سرامیک نیازمند دقت و رعایت اصول خاصی است که باید آن ها را در نظر داشت تا به بهترین شکل سرامیک را تمیز کرد. در این مطلب برای گرفتن نتیجه بهتر از جوش شیرین به مراحل تمیز کردن سرامیک با جوش شیرین اشاره شده است:

  • ابتدا باید گرد و غبار را سرامیک را از بین برد.
  • نوع لکه و میزان لکه را مورد بررسی قرار داد.
  • باید با توجه به نوع و میزان لکه جوش شیرین را با آب مخلوط کرد.
  • در صورتی که لکه قدیمی و زیاد باشد باید محلول غلیظ تری تهیه کرد یعنی میزان جوش شیرین بیشتر باشد.
  • محلول جوش شیرین و آب را روی سرامیک ریخته و یک تا دو دقیقه زمان دهید.
  • با استفاده از تی یا دستمالی نرم محلول جوش شیرین را از روی سرامیک پاک کنید.
نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+