چون ما مرجع تخصصی هستیم

سرامیک کف پولیش و نانو پولیش چیست؟

کاشی و سرامیک جزء مصالح ساختمانی پرطرفدار هستند که نمونه ها و طرح های بسیار متنوعی نیز دارند. از میان مدل‌ های مختلف سرامیک می توان به سرامیک کف پولیش و سرامیک نانو پولیش اشاره کرد. این دو نمونه سرامیک کف، دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و با توجه به فرایند تولید سرامیک پولیش و نانو پولیش از دستگاه های مخصوص برای پرداخت کردن و صیقل دادن این گونه سرامیک ها استفاده می شود. پرداخت سرامیک پولیش به اندازه ای انجام می ‌شود که سطح آن بسیار صاف و براق می شود و به اصطلاح می توانید تصویر خودتان را در آن مشاهده کنید. به این گونه سرامیک ها، سرامیک پولیش گفته می ‌شود؛ اما سرامیک نانو پولیش چیست؟ فرآیند تولید سرامیک نانو پولیش نیز مانند سرامیک کف پولیش است، با این تفاوت که از مواد نانو برای تولید آن استفاده می شود تا مقاومت کاشی و سرامیک را در برابر رطوبت ضربه و ... بالا ببرند. مواد اولیه استفاده شده برای این سرامیک ها همان سرامیک خام است؛ اما در مرحله پرداخت روی آن ها کار بیشتری انجام می ‌شود تا برای استفاده در فضاهای لوکس و مدرن مورد استفاده قرار بگیرند. طی سال‌ های اخیر استفاده از سرامیک پولیش و نانو پولیش طرفداران بسیاری پیدا کرده است، چرا که کیفیت این محصولات در مقایسه با قیمت آن ها بسیار بالا است. کاشی آشپزخانه با بهترین کیفیت در سایت ایران سرام به فروش می رسد.

سرامیک کف پولیش و نانو پولیش چیست؟

با سرامیک کف پولیش و نانو پولیش آشنا شوید

اگر تا کنون در درباره سرامیک کف پولیش و نانو پولیش اطلاعاتی نداشته‌اید با ما همراه باشید تا به چند نمونه از ویژگی ‌ها و مشخصات این نوع کاشی و سرامیک آشنا شوید. یکی از مهمترین ویژگی های سرامیک پولیش و نانو پولیش ضخامت بسیار بالای این محصولات است. دارا بودن سطح صاف و صیقلی از دیگر ویژگی ‌های سرامیک کف پولیش و نانو پولیش است. این نمونه از سرامیک ها، سطحی براق و آیینه ای‌ دارند که در برابر رطوبت و جذب آب بسیار مقاوم هستند. بنابراین اگر در محیط ‌های مرطوب از آن استفاده شود و یا در معرض شستشوی فراوان قرار بگیرد، آب را به خود جذب نمی کند.
از دیگر ویژگی‌ های قابل اهمیت سرامیک پولیش و نانو پولیش، مقاوم بودن در برابر ضربه و فشار است. به همین خاطر به راحتی می توان از آن در محیط های پر رفت و آمد و عمومی استفاده کرد. مقاومت بالا در برابر مواد شوینده اسیدی و عدم تغییر رنگ کاشی و سرامیک پولیش و نانو پولیش باعث می ‌شود تا ظاهر و کیفیت آن ها مانند روز اول باقی بماند و آلودگی ‌های محیطی نیز تاثیری روی ظاهرا آن نداشته باشد. آخرین ویژگی که برای سرامیک کف پولیش و نانو پولیش می توان نام برد، قابلیت بازتاب نور است. هنگامی که شما از کاشی و سرامیک هایی براق استفاده می‌کنید، به علت بازتاب نور خورشید در روز و یا نور چراغ های روشنایی در شب، باعث می شود که محیط شما بزرگ تر و پر نور تر به نظر برسد. برای خرید و اطلاع از ارزان ترین قیمت سرامیک کف با ما در ایران سرام همراه بمانید.

با سرامیک کف پولیش و نانو پولیش آشنا شوید

برای کدام فضا ها از سرامیک کف پولیش و نانو پولیش استفاده کنیم؟

همانطور که در بخش های پیش اشاره کردیم کیفیت بالای سرامیک کف پولیش و نانو پولیش موجب شده تا طرفداران بسیاری داشته باشد؛ اما این که امکان استفاده از این دو نمونه در چه مکان هایی وجود دارد، سوال کاملاً به جایی است. با توجه به ویژگی های ظاهری که برای سرامیک کف پولیش و نانو پولیش برشمردیم، می ‌توان از این محصولات برای ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی استفاده کرد. پاساژهایی که کف آن ها با استفاده از سرامیک کف پولیش و نانو پولیش کف پوش شده است، محیط هایی بسیار لوکس و جذاب به نظر می رسند و همین امر می تواند به جذب بیشتر مشتری در چنین مکان هایی کمک کند. ناگفته نماند که ویژگی ‌های دیگر سرامیک کف پولیش و نانو پولیش، یعنی مقاومت آن ها در برابر آلودگی ‌های محیطی و میکروب ها، می تواند این دو نمونه را برای استفاده در سرویس های بهداشتی، حمام، آشپزخانه و ... تبدیل به یک گزینه مناسب کند. طراحان ترجیح می ‌دهند از سرامیک پولیش و نانو پولیش در ساختمان های مسکونی نیز استفاده کنند. بی شک استفاده از سرامیک های با کیفیت و براق در ورودی یک ساختمان و یا کف آن بسیار روی افراد تاثیر دارد. محیط های اداری و مسکونی که با این نمونه از کاشی و سرامیک کف پوش شده‌اند جلوه بسیار زیبایی خواهند داشت.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+