چون ما مرجع تخصصی هستیم

معرفی 20 مدل سرامیک کف طرح دار

مدرن کردن محل زندگی و دفتر کار با ایجاد تغییر در طراحی داخلی آغاز گردید. مدل ها و طرح های متنوعی به افراد پیشنهاد شد. از این رو عده زیادی علاقه مند شدند که دکوراسیون خانه یا محل کارشان را به روز کنند. شما که در حال خواندن این مطلب هستید حتما به دنبال یک مدل و طرح بسیار شیک و لوکس برای منزل یا محل کار تان هستید. با این مطلب از ایران سرام همراه باشید تا 20 مدل محبوب و جدید را با هم بررسی کنیم. کاشی آشپزخانه با بهترین کیفیت در سایت ایران سرام به فروش می رسد.

20 مدل سرامیک کف طرح دار

20 مدل سرامیک کف طرح دار

پس از به روز شدن روش های تولید سرامیک، انواع سرامیک های طرح دار بسیار شیک و جدید جهت نصب در کف پذیرایی، آشپزخانه، دستشویی و حمام وارد بازار شدند. این مدل های جدید سرامیک کف طرح دار، شامل طرح های سنگی، طرح های چوبی، طرح های سه بعدی و… می شوند. این مدل سرامیک ها جلوه جذاب و به یاد ماندنی به خانه یا محل کار شما می دهند. در ادامه به 20 مدل از سرامیک های کف طرح دار اشاره می کنیم:
1- مدل سرامیک گرانیتی زرشکی طرح دار برای کف پذیرایی و هال
2- مدل اسلب طوسی طرح دار برای کف سالن پذیرایی
3- مدل کرمی مایل به صورتی و کرمی طرح دار جهت ست کردن دیوار و کف
4- مدل سبز پسته ای طرح دار برای کف
5- مدل سرامیک براق با رنگ سبز ملایم طرح دار برای کف
6- مدل سرامیک براق با رنگ زرد ملایم طرح دار برای کف
7- مدل سرامیک کف مات خاکستری روشن طرح دار برای سالن پذیرایی
8- مدل سرامیک مات طرح چوبی با رنگ کرم قهوه ای برای کف
9- مدل سرامیک کف براق با طرح شیک و مینیمال
10- مدل سرامیک کف براق طرح دار لوکس و مدرن
11- مدل سرامیک مات طرح سنگ برای کف سالن پذیرایی
12- مدل سرامیک براق خاکستری طرح دار برای کف سالن پذیرایی
13- مدل سرامیک مات طرح دار بسیار شیک برای کف هال
14- مدل سرامیک براق طرح فرش برای کف
15- مدل سرامیک کف مات طرح سنتی شیک
16- مدل سرامیک مات شش ضلعی، طرح بسیار شیک برای کف
17- مدل سرامیک براق با رنگ سرخ طرح دار برای کف
18- مدل سرامیک کف آبی رنگ طرح دار برای پذیرایی
19- مدل سرامیک کف طرح چوب برای سالن پذیرایی
20- مدل سرامیک های طرح چوب با رنگ قهوه ای برای کف

برای خرید و اطلاع از ارزان ترین قیمت سرامیک کف با ما در ایران سرام همراه بمانید.

از مدل های سرامیک طرح دار چه می دانید؟

از مدل های سرامیک طرح دار چه می دانید؟

سرامیک های طرح دار انواع مختلف و بسیار زیادی را شامل می شوند. از پرفروش ترین سرامیک های طرح دار می توان به سرامیک طرح پارکت، سرامیک طرح چوبی و… اشاره کرد. این سرامیک ها علاوه بر اینکه طراحی بسیار جذاب و زیبایی دارند، از استحکام بالایی برخوردار هستند. یکی دیگر از ویژگی های مثبت سرامیک های طرح دار، مقاومت بالای آنها در برابر ترک خوردگی و ضربه است. این سرامیک ها را از بهترین خاک رس سفید تهیه می کنند. سرامیک کف طرح دار در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد و در اثر شستشو، تغییری در کیفیت و رنگ آن ایجاد نمی شود.
سرامیک های طرح دار در ابعاد 60 در 60، 80 در 80، 60 در 120 و… طراحی و تولید می شوند. این سرامیک ها در انواع براق، مات، رنگ های روشن و رنگ های تیره موجود و قابل تهیه هستند و فرد می تواند با توجه به متراژ پذیرایی (هر مکانی که در نظر دارید) طرح و رنگ آنها را انتخاب کند. هنگام انتخاب سرامیک طرح دار نیاز است بدانید که سرامیک های رنگ تیره پذیرایی شما را کوچک نشان می دهند. در صورتی که سرامیک های رنگ روشن در بزرگ تر و روشن تر نشان دادن پذیرایی شما بسیار موثر هستند.

محبوب ترین سرامیک های طرح دار

محبوب ترین سرامیک های طرح دار

بعد از اینکه سرامیک های طرح دار وارد بازار شدند، همه می توانستد با توجه به سلیقه ای که دارند سرامیک مورد نظر شان را تهیه و استفاده کنند. با این افرادی نیز هستند که در هنگام انتخاب سرامیک کف طرح دار، به صورت ناخودآگاه سراغ سرامیک های طرح ساده می روند. سرامیک هایی با طرحی ساده و ابعاد بزرگ همیشه یک انتخاب عالی برای پوشاندن کف آشپزخانه، پذیرایی، حمام و دستشویی بودند. البته عده ای از افراد به سراغ انتخاب های هیجان انگیز تر می روند، برای مثال سرامیکی با طرح سه بعدی و شلوغ انتخاب می کنند.
همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم سرامیک های طرح دار انواع مختلف و بسیار زیادی دارند که از محبوب ترین و پر فروش ترین آنها می توان به سرامیک طرح چوب، سرامیک طرح پارکت، سرامیک طرح برجسته، سرامیک طرح سه بعدی، سرامیک طرح سنگ های طبیعی و… اشاره کرد.

مدل های سرامیک طرح دار کف پذیرایی و مزایای آن

• استفاده از مدل سرامیک طرح دار رنگ روشن برای کف پذیرایی، فضای خانه را بزرگ تر نشان می دهد.
• استفاده از سرامیک های طرح دار بزرگ در کف خانه های کوچک، فضای خانه را مرتب و تمیز نشان می دهد.
• در سرامیک های بزرگ طرح سنگ، رگه های طبیعی سنگ به وضوح نشان داده می شوند. به همین خاطر جلوه ای زیبا و طبیعی به خانه شما می بخشند.
شما می توانید انواع سرامیک های کف طرح دار را به صورت یکجا در سایت ایران سرام دیده و پس از انتخاب طرح مورد نظر، سفارش خرید بدهید. همچنین شما می توانید از مشاوره های لازم کارشناسان برای انتخاب طرح مناسب منزل خود نیز برخوردار شوید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+