چون ما مرجع تخصصی هستیم

تمیز کردن پارکت با سرکه

یکی از کارهایی که پس از نصب پارکت و سرامیک باید در برنامه زندگی خود قرار دهید، تمیز کردن آن به صورت منظم است. خیلی اوقات افراد فکر می کنند برای تمیز کردن پارکت نیاز به خرید موادها و محلول های مختلفی است و باید هزینه های مختلفی بپردازند. در صورتی که می توان با مواد موجود نیز، پارکت را تمیز و مثل روز اول، زیبا کرد. یکی از این مواد، سرکه است که قطعا در هر یخچالی، پیدا می شود.
سرکه، ارزان و فاقد مواد شیمیایی و سمی است. کفپوش های پارکتی برای اینکه درخشش و زیبایی خود را حفظ کنند، نیازمند مراقبت های خاصی هستند. خوشبختانه سرکه برای تمیز کردن پارکت های زیبا انتخاب مطمئنی است. در واقع، این ماده اورگانیک که جوهره طبیعی میوه انگور است، 100 درصد قابل تجزیه زیستی است.
به همین خاطر شما می توانید با خیال راحت برای نظافت از سرکه استفاده کنید، بدون اینکه نگران این باشید که خانواده تان را در معرض خطر قرار می دهید یا به محیط آسیب می رسانید. علاوه بر این، سرکه خانگی خاصیت نابود کنندگی باکتری ها، قارچ ها، کپک ها و ویروس ها را دارد و علاوه بر تمیز کردن پارکت، آن را ضدعفونی نیز می کند. همچنین سرکه دارای ماندگاری بسیار بالایی است، به طوری که میزان این ماندگاری را می توان کاملا طولانی دانست.

 چگونه پارکت را با سرکه تمیز کنیم

چگونه پارکت را با سرکه تمیز کنیم

حال که به این ماده خوراکی اعتماد کردید، نوبت آن رسیده تا به شما کمک کنیم تا کار را به نحو احسن انجام دهید، پس با ایران سرام همراه باشید. اول از هر چیزی قبل از شروع لازم است این را به شما یادآوری کنیم که درست که سرکه فاقد مواد سمی است، اما بهتر است هنگام تمیزکاری فرزند یا حیوان خانگی خود را از محیط دور کنید تا به سراغ سرکه نروند یا بر روی خیسی لیز نخوردند.
حالا، تمام اشیاء را از روی پارکت بردارید. اگر مبلمان و وسایل دیگر قابلیت جابجایی ساده دارند، آن ها را نیز بردارید. سپس پارکت را با جارو برقی یا جاروی دستی تمیز کنید. پیش از شستشو، از بین بردن همه گرد و خاک، کثیفی، لکه ها و مواد زاید از روی کفپوش بسیار مهم است. سپس سطل تمیزی را با محلول سرکه سفید و آب گرم پر کنید. استفاده از یک نیم فنجان سرکه سفید در یک گالن آب گرم کفایت می کند.
یک طی تمیز را داخل محلول فرو برده و سپس آن را آن قدر بچلانید تا کمی نم بر روی آن باقی بماند. حواستان باشد که هیچ گاه از یک طی خیلی خیس برای تمیز کردن کفپوش پارکتی استفاده نکنید. از یک گوشه شروع به طی کشیدن زمین کنید. در جهت تخته های کف طی بکشید. اگر آب خشک شده با مقداری رگه های مرطوب از روی کفپوش خشک شود، در صورتی که در جهت تخته های کف طی کشیده باشید، این رگه ها خیلی مشخص نیستند. به طور متناوب، سر طی را با آب بشویید.

 تمیز کردن سرامیک طرح پارکت با سرکه

تمیز کردن سرامیک طرح پارکت با سرکه

از سرکه نه فقط برای تمیز کردن پارکت که برای سرامیک، کاشی و حتی سرامیک طرح پارکت نیز، می توان استفاده کرد. طریقه تکیز کردن هیچ یک از اینها با هم تفاوت آنچنانی ندارد و شما باید بر طبق مراحلی که در بالا برای شما شرح دادیم، پیش بروید. پ س از طی کشیدن سرامیک طرح پارکت، می توانید از یک حوله نرم برای خشک کردن آن استفاده کنید یا اینکه اجازه دهید تا با جریان هوا خشک شود. اگر سرامیک طرح پارکت خیلی خیس به نظر می رسد، بهتر است از حوله استفاده کنید. با وجود اینکه اندکی آب در بیشتر موارد ضرری ندارد، اما در مورد محصولات چوبی و پارکت، باقی گذاشتن مقداری آب، اصلا ایده ی خوبی نیست.
پس از خشک شدن سرامیک، می توانید مبلمان و سایر وسایل را به جای خود باز گردانده و اتاق را برای ورود خانواده یا احیانا حیوانات خانگی باز کنید. سرکه سمی نبوده و بی خطر است و نیازی نیست آن را از کف اتاق با آب بشویید. در ایران سرام ما به شما در خرید و نگهداری راحت سرامیک، کاشی و ... کمک می کنیم تا از زیبایی محیط خود لذت کامل را ببرید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق و راهنمایی برای خرید، با کارشناسان ایران سرام تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+