چون ما مرجع تخصصی هستیم

کاشی اسلب بین کابینتی

استفاده از کاشی اسلب برای ساخت یک پوشش مقاوم در سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه‌ها بسیار رایج است. اما با تحول تکنولوژیکی در تولید کاشی اسلب تغییرات عمده‌ای در کاربرد این نوع کاشی ایجاد شده است که از میان آنها می‌توانیم به استفاده از کاشی اسلب در آشپزخانه به ویژه بین کابینت‌ها اشاره کنیم. در این مطلب قصد داریم مزیت‌های نصب کاشی اسلب بین کابینتی را با یکدیگر بررسی کرده و یکی از بهترین ارائه دهندگان کاشی بین کابینتی اسلب را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

کاشی اسلب آشپزخانه بین کابینت

کاشی اسلب به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود از پرمصرف‌ترین محصولات برای پوشش دیوارها به خصوص دیوارهای فضاهای مرطوب است. اما مهمترین عاملی که باعث محبوبیت کاشی برای پوشش میان کابینت‌ها می‌گردد حفظ بهداشت است. کاشی به دلیل برخورداری از تخلخل کم، در برابر رطوبت، باکتری، قارچ، بو، لکه و آتش مقاوم هستند. تمامی موارد یاد شده باعث می‌شود کاشی بهترین گزینه برای پوشش بین کابینت‌ها به شمار رود. کاشی به دلیل نفوذپذیری بسیار پایین آب به راحتی شسته می‌شود و در طولانی مدت دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی‌گردد. شما عزیزان می توانید لیست قیمت کاشی بین کابینتی، کاشی دیوار و کف آشپزخانه و سایر قسمت های ساختمان را در ایران سرام مشاهده کنید.

کاشی اسلب آشپزخانه بین کابینت 

مزیت‌های استفاده از کاشی اسلب آشپزخانه بین کابینت

شستشوی راحت
کاشی‌های لعابدار به دلیل برخورداری از یک لایه پوشش محافظ مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع مواد شوینده دارند. با توجه به این که بهداشت محیط آشپزخانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، انتخاب کاشی اسلب آشپزخانه بین کابینت انتخابی هوشمندانه است زیرا در طولانی مدت آسیب نمی‌بیند و نیاز به هزینه تعمیز و نگهداری پیدا نخواهد کرد.
مقاومت در برابر رطوبت: همان طور که پیش از این اشاره کردیم کاشی در برابر آب بسیار مقاوم است و به دلیل تخلخل‌های کمی که دارد آب به آن نفوذ نمی‌کند. این ویژگی باعث می‌شود کاشی ترک نخورد و از محل نصب جدا نگردد.

غیر قابل اشتعال
کاشی اسلب آشپزخانه بین کابینت غیرقابل اشتعال است. این موضوع در محیطی مانند آشپزخانه که احتمال آتش سوزی در آن وجود دارد، حائز اهمیت می‌گردد.
زیبایی: کاشی اسلب آشپزخانه بین کابینت در طرح‌ها، الگوها و رنگ‌های بسیار متنوعی تولید می‌شود. بهره‌مندی از کاشی زیبایی آشپزخانه شما را چندین برابر می‌کند و این زیبایی در افزایش قیمت ملک شما نقش بسزایی ایفا می‌کند.

ماندگار
اگر کاشی بین کابینت به درستی مراقبت و تمیز شوند سال‌ها دوام می‌آورند. در صورت انتخاب کاشی اسلب آشپزخانه بین کابینت دیگر نیازی به صرف هزینه‌ برای تعمیر و تعویض کاشی نخواهید داشت.
مقرون به صرفه: کاشی اسلب آشپزخانه بین کابینت در مقایسه با کاشی‌های شیشه‌ای و سنگ‌های طبیعی نظیر مرمر و گرانیت بسیار مقرون به صرفه‌تر هستند. صرف نظر از تنوع، دوام و دیگر مزایای ذکر شده کاشی اسلب آشپزخانه بین کابینت از هزینه نصب بسیار پایینی برخوردار است و در نهایت هزینه‌های کلی شما را از ابتدا تا انتهای پروژه نصب کاشی به شدت کاهش پیدا می‌کند

 مزیت‌های استفاده از کاشی اسلب آشپزخانه بین کابینت

ایران سرام ارائه دهنده انواع کاشی اسلب بین کابینتی

ایران سرام به عنوان یکی از معتبرترین توزیع‌ کنندگان بهترین کاشی و سرامیک موجود در بازار در نظر دارد روند خرید را برای مصرف کننده آسان کند. فروشگاه اینترنتی ایران سرام با توانسته است علاوه بر حذف واسطه‌ها قیمت‌ محصولات موجود در بازار را به شکل قابل توجهی کاهش دهد و محیط امنی را برای خرید اینترنتی فراهم سازد. از پرفروش‌ترین محصولات ایران سرام می‌توانیم به انواع کاشی اسلب بین کابینتی اشاره کنیم. بهترین و باکیفیت‌ترین کاشی بین کابینتی توسط متخصصان ایران سرام از میان صدها کاشی تولید شده در ایران برگزیده می‌شوند و در دسترس مصرف کننده قرار می‌گیرند. برای نمونه برخی از برترین کاشی‌های بین کابینتی ایران سرام خدمت شما عزیزان معرفی می‌گردند:

اگر انتخاب بهترین کاشی اسلب بین کابینتی برای شما دشوار است به راحتی می‌توانید با مشاوران ایران سرام تماس حاصل فرمایید و اطلاعات مورد نیاز را در خصوص انواع محصولات کاربردی این فروشگاه کسب کنید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+