چون ما مرجع تخصصی هستیم

کاشی مات یا براق برای سرویس بهداشتی

وجود شکل های گوناگون و متنوع کاشی و سرامیک موجب شده است که بسیاری از افراد این مصالح مقاوم و در عین حال بهداشتی را با توجه به فضای مورد نظردر قسمت های متفاوت منازل خود مورد استفاده قرار دهند. اما جالب است بدانید که همین تنوع و گوناگونی سردرگمی هایی را در افراد پدید آورده است که باید برای رفع آن کوشید! شاید این سوال که نوع کاشی مات یا براق برای سرامیک کف سرویس بهداشتی و دیواره ها کدام بهتر است؟ و یا این که بهترین رنگ های کاشی برای سرویس بهداشتی کدام است؟ ذهن شما را نیز درگیر کرده باشد. در ادامه به معرفی کاشی و بررسی این موضوع در ایران سرام خواهیم پرداخت.

کاشی چیست؟ کاشی یکی از مهم ترین مصالحی است که به طور بسیار گسترده ای در صنعت ساختمان سازی و نیز هنر معماری مورد استفاده قرار می گیرد. از اوایل دوران اسلامی تا کنون ایران یکی از بزرگ ترین و اصلی ترین مراکز تولید کاشی بوده است. خوب است بدانید که واژه کاشی را نیز از نام کاشان که یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان کاشی است، اقتباس نموده اند. قیمت سرامیک کف سرویس بهداشتی را می توانید هم اکنون از صفحه اختصاصی این گروه کالایی در ایران سرام مشاهده نمایید.

کاشی مات بهتر است یا براق

کاشی ها همچون سایر سفال هایی که مورد استفاده قرار می گیرند، از خاک ساخته می شوند. خاک مورد استفاده در ساخت کاشی ها غالبا خاک رس دارای 20 تا 25 درصد سلیس می باشد. وجود سلیس در ساختار خاک رس زمینه شیشه ای شدن بافت کاشی را فراهم خواهد نمود. پس از این که خاک رس مورد نظر را الک نموده و ضایعات آن را جدا کردند، گردی یکنواخت به دست می آید که می توان گل یکدستی را از آن تهیه کرد.
پس از ساخت گل آن را به خوبی ورز داده و سپس نسبت به قالب گیری آن در ابعاد مختلف اقدام می نمایند. قالب گیری را معمولا در شرایط خلا انجام می دهند. این کار موجب افزایش مقاومت و مرغوبیت کاشی خواهد شد. قالب های موجود را پس از خشک شدن دو یا سه مرتبه در تونل هوای گرم پخته و پس از آن یک روی آن ها را با لعاب می پوشانند. برای اطلاع از قیمت انواع سرامیک اسلب کافیست به صفحه اختصاصی این نوع از سرامیک در وب سایت فروشگاهی ایران سرام مراجعه کنید و یا با کارشناسان مجرب ایران سرام ارتباط برقرار کنید.

یکی از مهم ترین مولفه هایی که افراد در حین خرید کاشی سرویس بهداشتی با آن مواجه می شوند و موجب ابهام و سردرگمی آن ها می گردد، کاشی مات یا براق برای سرویس بهداشتی است.
خوب است بدانید که کاشی سرویس بهداشتی براق زمینه بازتاب نور را فراهم می سازد. این امر موجب می شود که سرویس بهداشتی شما بسیار لوکس تر از آن چه که هست، جلوه کرده و مساحت آن نیز بیش از مقدار واقعی آن به نظر برسد. اما کثیفی و لکه بر روی این دسته از کاشی براق در سرویس بهداشتی بسیار سریع نمود پیدا می کند و در عین حال نظافت ساده تر و راحت تری دارند. بنابراین نیازمند نظافت همیشگی هستند. اگر فضای سرویس بهداشتی شما تاریک است، استفاده از کاشی براق به دلیل این که قادر است فضاهای کم نور را روشن تر جلوه دهد، گزینه مناسب تری است. به یاد داشته باشید که این نوع از کاشی سرویس بهداشتی سطحی بسیار لغزنده دارد. شما عزیزان می توانید برای خرید کاشی در انواع مختلف می توانید به فروشگاه اینترنتی ایران سرام مراجعه کنید.

کاشی مات بهتر است یا براق

این در حالی است که کاشی سرویس بهداشتی مات به دلیل عدم براقیت توانایی زیادی در بازتاب نور نداشته و بنابراین جلوه نوری کمتری در مقایسه با کاشی براق دارد. این دسته از کاشی ها چندان سر و لغزنده نیستند و چسبندگی به نسبت بیشتری دارند. نوع مات کاشی سرویس بهداشتی به هنگام کثیفی رنگ تیره را کمتر از سرویس بهداشتی براق جلوه می دهند که این امر موجب شده است که به نظافت کمتری احتیاج داشته باشند و نگهداری از آن ها ساده تر باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که کاشی مات در سرویس بهداشتی ضمن احساس اصالت بیشتر، حس آرامش و راحتی بیشتری را به محیط مربوطه تزریق می کند. بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی و مات و براق بودن آن به سلیقه افراد بستگی دارد اما نکاتی که در این مقاله مطرح شد شما را به انتخاب هوشمندانه نزدیک خواهد کرد.

سرامیک سرویس بهداشتی مات یا براق

اگرچه امروزه مزایا و معایب بسیاری برای کاشی مات یا براق برای سرویس بهداشتی عنوان شده است، اما این که فرد کدام را می پسندد، به عوامل زیادی نظیر زمینه، ابعاد، نورپردازی و فضای مورد نظر بستگی دارد. گفتنی است که انتخاب این نوع کاشی ها تا حد زیادی به سلیقه شخصی فرد نیز وابسته است. بنابراین مهم ترین مولفه در هنگام انتخاب نوع مات و یا براق این دسته از کاشی ها، انتظار فرد از فضای مورد نظر و چیزی است که او در ذهن خود دارد. برخی افراد گاها ترجیح می دهند ترکیب ظریف و هوشمندانه کاشی مات و براق را به منظور ایجاد فضایی دارای روشنایی و بازتاب نور بی نظیر و سرشار از آرامش در سرویس بهداشتی خود به کار بگیرند. امروزه استفاده از این ایده در لوکس ترین فضاها موجب زیبایی بخشی بسیاری به آن ها شده است.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+