چون ما مرجع تخصصی هستیم

مواد شیمیایی شوینده و محافظ سنگ و سرامیک

هر وسیله و ابزاری که بشر از آن استفاده می کند برای افزایش طول عمر و بهره وری بیشتر قاعدتا نیازمند مراقبت و محافظت هایی می باشد که سنگ و سرامیک هم از این قاعده مستثنی نیست. مواد شیمیایی شوینده و محافظ برای سنگ ها و سرامیک ها به منظور جلوگیری از نفوذ آب و چربی ها و انواع لکه ها استفاده می شوند. برای محافظت از سنگ و سرامیک انواع مواد شیمیایی با انواع برندها در بازارها وجود دارند که هر کدام به منظور خاصی می توانند استفاده شوند.

مواد شیمیایی شوینده و محافظ سنگ و سرامیک

مواد ترمیم کننده سنگ ها

این مواد برای ترمیم سنگ های خورده شده استفاده می شوند و جلای ویژه ای به سنگ ها خصوصا سنگ های مرمری می دهند. این محافظ ها از مواد کریستالیزه و میکرو کریستالین تشکیل می شوند.

مواد ضدشوره

شوره یکی از بزرگ ترین معضلات و مشکلات مصالح ساختمانی خصوصا سنگ و سرامیک است که به دلیل وجود نمک های محلول می باشد. این مواد مانع از نفوذ آب و رطوبت به داخل سنگ و سرامیک می شوند که این کار باعث می شود که نمک ها نتوانند به حالت محلول در بیایند و شوره، سپیدک، خزه و یا قارچ تولید کنند و محافظت از سنگ و سرامیک را به نحو احسن انجام می دهند.

مواد ضد لک و ضد سر خوردن

این مواد هم مانع از جذب آب و مایعات و مواد چرب به سطح سنگ و سرامیک می شوند و به نوعی سطح مصالح را پولیش می کنند و از آن محافظت می کنند.

مواد ضد لک و ضد سر خوردن

انواع واکس های ایجاد صیقل و درخشندگی

این واکس ها از مواد پلیمری تشکیل می شوند و به عنوان یک پولیش و محافظ در برابر نفوذ مایعات و همچنین خوردگی و سایش برای سنگ و سرامیک عمل می کنند.

واکس های ایجاد مقاومت هم مقاومت سنگ و سرامیک را در برابر سایش و خوردگی بالا می برند، همچنین کاربردهای دیگری مانند جلا دهندگی و درزگیری را دارند. تمامی این مواد محافظ و واکس ها در برندها معتبر و مختلفی در بازار موجود هستند و به منظور های مختلفی استفاده می شوند. البته قبل از استفاده از این مواد شیمیایی بهترین راه محافظت از سنگ و سرامیک و مصالح دیگر تمیز نگه داشتن آنها در مقابل مایعات، لکه ها و ... است

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+