چون ما مرجع تخصصی هستیم

تنوع در کاشی طرح چوب و سرامیک طرح چوب

در گذشته مجبور بودیم که از میان چند طرح خسته کننده و خنثی سرامیک، یکی را انتخاب کنیم، اما در حال حاضر شما این محدودیت را نخواهید داشت می توانید اتاق پذیرایی، آشپزخانه و... خود را به هر شکلی که می خواهید درست کرده و از آن لذت ببرید. یکی از پرطرفدار ترین طرح های سرامیک، طرحی چوب است. این طرح بسیار پرطرفدار است، اما مواردی در آن وجود دارد که احتیاج به تصحیح دارد. دیگر احتیاج نیست مانند گذشته از سنگ مرمر بژ استفاده کنید یا از کاشی سفید استفاده کنید. شما می توانید کاشی پارکتی خود را که همیشه می خواستید در این طراحی داشته باشید. این سبک از دکوراسیون داخلی به سمت رنگ هایی با سایه های کمرنگ و روشن تمایل دارد. شما می توانید به راحتی کاشی متناسب با این سبک را پیدا کنید. یک کاشی طرح چوب با رنگ هایی متمایل به سفید و رنگ های روشن انتخاب کنید. اگر شما قصد دارید یک کلبه کوهستانی یا یک ویلای جنگلی را دکوراسیون کنید بهتر است کاشی هایی طرح چوب با تن عسلی و قهوه ای تیره را انتخاب کنید. اگر خانه ی شما بوسیله وسایل چوبی یا طرح چوب با رنگ های طبیعی دکور شده است. کاشی سرامیک حمام خود را از سرامیک طرح چوب با رنگ های تیره تر استفاده کنید.

می توانید به جای استفاده از کاشی های تمام سفید برای حمام تان از یک سرامیک کف طرح پارکت با رنگ ملایم استفاده کنید تا فضای حمام شما روح بیشتری داشته باشد. یا می توانید فضای یک دست سفید حمام را با یک کاشی پارکتی  ترکیب کرده تا حالت خنثی آن از بین برود.

تنوع در کاشی طرح چوب و سرامیک طرح چوب

آیا شما سرامیک طرح چوب خنثی را دوست دارید؟

می توانید از این پیشنهاد استقبال کنید، برای جذاب تر شدن دکوراسیون تان می توانید کاشی طرح چوب را با مرمر سیاه به کار ببرید. به همین شکل حمام خود را کاشیکاری کرده و جلو بروید. این طرح می تواند به شما آرامش ببخشد.

ممکن است یک حمام با کاشی طرح پارکت یکدست کمی تاریک به نظر برسد. در عین حال یک حمام یکدست سفید نیز چندان دلچسب به نظر نمی رسد. برای اینکه یک حمام با دکوراسیون زیبا تر داشته باشیم می توانیم از ترکیب سرامیک طرح چوب با دیگر کاشی ها استفاده کنیم. استفاده از کاشی های طرح چوب برای یک دیوار کافی است استفاده از این طرح فضا را از حالت یکنواختی بیرون می آورد.

ممکن است برخی افراد این عقیده را داشته باشند که ترکیب کردن کاشیپارکتی با دیگر کاشی ها نتیجه ی جالبی نداشته باشد. مطمئنا آن ها این فضای دوست داشتنی را ندیده اند ایجاد سایه های مختلف در همین فضای کوچک بسیار زیبا و لذت بخش است.

بحث در رابطه با سرامیک طرح چوب و مدرنیته، حتما نیاز نیست شما از یک دکوراسیون طبیعی یا روستایی استفاده کنید تا بتوانید یک حمام با سرامیک طرح چوب داشته باشید.

وقتی شما تصمیم می گیرید که از رنگ های قهوه ای خنثی، خاکستری و سفید استفاده کنید. بشیتر انواع کاشی های طرح چوب در این دسته قرار می گیرند. شما می توانید از کاشی طرح چوب به عنوان یک گزینه مناسب برای حمام امروزی خود استفاده کنید.

هنگام دکوراسیون حمام متغیر های زیادی برای رعایت کردن وجود دارد. مرطوب بودن حمام و استفاده از مواد شوینده ی قوی را در نظر بگیرید. این مسئله در انتخاب نوع کاشی کف حمام بسیار موثر است کاشی کف پارکتی یا سرامیک کف طرح پارکت گزینه مناسبی است.

شما می تونید از کاشی های طرح چوب با روکش چینی استفاده کنید. امروزه سرامیک های طرح چوب زیادی وجود دارند که در عین ظرافت از ماندگاری بالایی برخوردار هستند. استفاده از این نوع کاشی به علت دوام زیاد و مقاومت در برابر آب بسیار مناسب است.

آیا شما سرامیک طرح چوب خنثی را دوست دارید؟

استفاده از کاشی و سرامیک طرح چوب

استفاده از کاشی پارکتی به جای کفپوش چوبی واقعی مزایایی را نیز به دنبال خواهد داشت. اولین گزینه دوام آن ها است. شما می توانید از سرامیک پارکتی یا سرامیک کف طرح پارکت به راحتی در حمام و آشپزخانه استفاده کنید، کفپوش های چوبی واقعی برای سرامیک کف آشپزخانه  مناسب نیستند، زیرا در اثر تماس با آب و رطوبت نیز از بین می رود. استفاده از کاشی طرح چوب به جای پارکت مزایایی دیگری از جمله مقاومت در برابر آتش سوزی، تمیز کردن  و نگه داری آسان را دارد.

استفاده از کاشی و سرامیک طرح چوب

قیمت کاشی و سرامیک طرح چوب

یکی از مزایایی مهم استفاده از کاشی پارکتی، سرامیک طرح چوب صرفه جویی در هزینه ها است. استفاده از این نوع کاشی 50% ارزانتر از کفپوش های چوبی است. این در حالی است که مقاومت بالایی در برابر آب و آتش دارد. همچنین رنگ آن ثابت است و نگه داری از آن بسیار آسان است. پس نتیجه می گیریم که استفاده از کاشی پارکتی یک انتخاب هوشمندانه است.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+