چون ما مرجع تخصصی هستیم

سرامیک سه بعدی، آمیزه ای از علم و زیبایی

سرامیک و کاشی های سه بعدی به دلیل زیبایی فوق العاده ای که دارند در طراحی دکوراسیون داخلی منزل جایگاه خاصی پیدا کرده اند. از این مدل کاشی و سرامیک ها به عنوان دیوارپوش و کفپوش استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید فضای بخش های مختلف منزل تان طراحی منحصر به فردی داشته باشد بهتر است از طرح کاشی و سرامیک های سه بعدی استفاده نمایید.  این مدل سرامیک ها دارای طرح هایی با رزولوشن بالا هستند و برای تولید آن ها از پیشرفته ترین دستگاه های دیجیتال استفاده می شود. سطح کاشی سرامیک سه بعدی با مناظر سه بعدی تزیین می شود و توسط چسب روی آن نگه داشته می شوند. این چسب خاصیتی دارد که اگر در معرض گرما قرار بگیرد رها می شود. به این ترتیب، این امکان وجود دارد که تزیینات سه بعدی اولیه، برداشته شود و توسط مجموعه ای از تزیینات سه بعدی جدید جایگزین شود.

سرامیک سه بعدی، آمیزه ای از علم و زیبایی

شرح مختصر اختراع کاشی سه بعدی

بطور خلاصه، این اختراع، دربردارنده روشی برای تزیین سطح کاشی و تغییر مجدد آن می باشد. در این روش، سطح کاشی سرامیک دو وجهی با عناصر سه بعدی پوشیده می شود. عناصر سه بعدی همان مناظر روی کاشی سرامیک سه بعدی هستند که معمولا یک سطح دو وجهی به طرف عقب دارند به طوری که عناصر سه بعدی بتوانند به سطح معمولا دو بعدی ایجاد شده توسط یک کاشی سرامیک  بچسبند و تزئینات را کامل کنند.

چسب مناسب سرامیک سه بعدی

متناسب با اختراع سرامیک سه بعدی، چسبی برای چسباندن تزیینات به سطح کاشی سرامیک تهیه شده است. چسب مذکور این خاصیت را دارد که اگر در معرض حرارت قرار گیرد، می تواند دو عضو را کنار هم و در اتصال با یکدیگر نگه دارد .سازندگان چسب، آن را به گونه ای ساخته اند که بتواند دو شیء مجاور را بطور دائمی به هم بچسباند و آن را به نوعی تولید نکرده اند که در شرایط خاصی قابل آزاد شدن باشند. ممکن است تولیدکنندگان بدانند که در شرایط خاصی، قابلیت اتصال چسب آنها از بین خواهد رفت ، اما آن دسته از تولیدکنندگانی که می دانند چسب آنها دارای چنین خصوصیاتی است، آن را در توضیحات مربوط به محصول خود منتشر نمی کنند جون ترجیح داده می شود که چسب از قابلیت پیوند دائمی برخوردار باشد.

چسب مناسب سرامیک سه بعدی

چسب موقت برای سرامیک سه بعدی

متناسب با این اختراع، نوع دیگری از چسب نیز تولید شده که در شرایطی، خاصیت رها شدن دارد. تزیینات سه بعدی، که خود آنها ممکن است قطعات سرامیکی باشند که برای به نمایش گذاشتن گل ها ، حیوانات و یا چشم اندازهای دیگر، پیکربندی و رنگ آمیزی شده اند، می توانند برای تزیین سطح یک کاشی سرامیک براق به کار گرفته شوند. این قطعات را می توان با چسب هایی که خاصیت رها شدن داشته باشند، به سطح سرامیک چسباند. محصول چرمکس (Chemrex) که تحت نام تجاری CTA-111 به فروش می رسد، چسبی است که خاصیت رها شدن دارد. از این چسب برای نگه داشتن عناصر تزئینی سه بعدی روی سطح براق سرامیک، طبق دستورالعمل سازنده، استفاده می شود. با استفاده از این روش، می توان تعداد زیادی از عناصر سه بعدی را چسباند تا بطور جذابی سطح کاشی سرامیک سه بعدی را تزیین کنند. حسن این نوع چسب در این است که بعدا، در صورت تمایل به تعویض تزیینات سطح کاشی، می توان چسب را با حرارت آزاد کرد. پس از آزاد شدن عناصر تزیینی از سطح کاشی، می توان به سطوح عقبی آنها  و به سطح براق کاشی، حرارت داد تا چسب باقیمانده از بین برود. پس از برداشتن چسب باقی مانده، می توان لایه جدیدی از چسب روی سطح عقبی عناصر تزیینی ، یا به عناصر تزیینی جدید زد و به این وسیله، با جایگزین کردن عناصر جدید و قدیم، طراحی سه بعدی سطح را عوض کرد. این که با حرارت دادن به چسبی که عناصر تزیینی را کنار هم نگه می دارد, می توان سطح کاشی سرامیک مجدد تزیین شده را بعدا، دوباره عوض کرد، امتیاز بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم.

 

 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+