چون ما مرجع تخصصی هستیم

طرح کاشی جدید برای حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه

 نمی توان طراحی و زیبایی حمام، آشپزخانه و سرویس های بهداشتی را بدون کاشی ها تصور کرد. اندازه، رنگ و طرح جدید کاشی همچون کاشی سرویس بهداشتی می تواند در زیباسازی این محیط ها نقش موثری داشته باشد. با توجه به تنوع و گستردگی طرح های امروزی، انتخاب بهترین کاشی ها بسیار حائز اهمیت است و میزان طراحی و دکوراسیون به انتخاب شما بستگی دارد. انتخاب کاشی و سرامیک کف سرویس بهداشتی و آشپزخانه یک امر کاملا سلیقه ای است و هر کسی مطابق سلیقه خودش می تواند بهترین انتخاب را داشته باشد اما همیشه کاشی هایی با طراحی هایی جدید هستند که نظر مردم را جلب کنند و زیبایی خاصی به محیط ها ببخشند. این کاشی ها برای هرکدام از محیط ها متفاوت هستند.

طرح کاشی جدید برای حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه

طرح کاشی سرویس بهداشتی

امروزه برای سرویس های بهداشتی، انواع طرح های مختلف در رنگ های گسترده ای وجود دارند که از تکنولوژی های پیشرفته بهره برده اند. کاشی هایی با چاپ دیجیتالی، کاشی های سه بعدی و همچنین کاشی های سنتی که به شکلی مدرن در کنار هم چیده می شوند از جمله پر مخاطب ترین ها هستند. کادر فروش ایران سرام به عنوان همراه شما در تهیه انواع سرامیک و کاشی اسلب، اطلاعات مورد نیاز درباره ابعاد سرامیک اسلب و ویژگی های آن را در اختیار شما قرار می دهند.

مدل سرامیک سرویس بهداشتی

با اینکه نظر اکثر مردم در مورد مدل کاشی و سرامیک کف سرویس بهداشتی و حمام این است که زیبایی این محیط در سادگی آن است اما کاشی های طرح جدید برای این محیط ها به سرعت همه گیر شده و تقریبا در تمام ساختمان ها از جدیدترین طرح های کاشی استفاده می شود. بهترین رنگ های کاشی برای سرویس بهداشتی نیز از مواردی است که باید به آن دقت نمود.

مدل سرامیک سرویس بهداشتی

مدل سرامیک آشپزخانه

زیبای آشپزخانه به عنوان یکی از مهم ترین و محبوب ترین مکان های ساختمان ها و منازل از اهمیت بسیاری برخوردار است بنابراین انتخاب طرح و رنگ کاشی ها بسیار می توانند در تغییر ظاهر آن نقش داشته باشند. محدودیتی در استفاده از طرح و رنگ های مختلف سرامیک کف آشپزخانه وجود ندارد و تقریبا در هر نقطه ای از آن می توان از یک طرح متفاوت استفاده کرد.

مدل سرامیک آشپزخانه

پشت سینک ظرفشویی، بالای کابینت ها، پشت اجاق و... از جمله جاهایی هستند که می توانید در مدل کاشی های استفاده شده تنوع ایجاد کنید. شما عزیزان می توانید لیست قیمت کاشی بین کابینتی، کاشی دیوار و کف آشپزخانه را در ایران سرام مشاهده کنید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+