چون ما مرجع تخصصی هستیم

نصب سرامیک پرسلان

سرامیک پرسلان معمولا یا توسط چسب سرامیک یا به روش اسکوپ نصب می شود. در روش اول که از یک چسب سرامیک پودری استفاده می شود و روند سریع و اقتصادی را دارد. این چسب ها در برابر رطوبت و صدمات مقاوم هستند، همچنین می توان با استفاده از ملات و بندکشی این سرامیک ها را نصب کرد. در روش اسکوپ هم بدون استفاده از ملات و با استفاده از اسکوپ های فولادی و به صورت خشک نصب می شوند.

نصب سرامیک پرسلان

سرامیک پرسلان چیست؟

سرامیک پرسلان یک نوع جدید از سرامیک ها است که دارای کیفیت و شیوه ساخت منحصر به فردی می باشد. سرامیک های پرسلان را می توان به دو نوع پرسلان لعاب دار و پرسلان پولیش طبقه بندی کرد. این سرامیک ها معمولا از خاک رس، گرانیت و سیلیس ساخته می شوند که تحت حرارت و فشار بسیار بالایی قرار می گیرند که در اثر این دما و فشار به رنگ سفید در آمده و بسیار متراکم می شوند. این نوع سرامیک به دلیل اینکه صنعتی جدید و تازه می باشد و دارای زیبایی و امتیازات ویژه ای است امروزه در بسیاری از مکان های عمومی و ساختمان ها استفاده می شود.

سرامیک پرسلان چیست؟

مزایا و معایب سرامیک پرسلان

این سرامیک دارای امتیازات مثبت بسیاری است که باعث محبوبیت و استفاده بیشتر آن شده است. از جمله این مزایا نگهداری و تعمیر بسیار آسان آن است، آنها به دلیل تراکم بسیار بالا و سطح صاف قدرت جذب آب بسیار پایینی دارند و به همین دلیل به راحتی می توان با آب و شوینده ها تمیز کرد. در برابر صدمات و خراش مقاوم هستند و طول عمر طولانی دارند که به دلیل مواد با کیفیت و شرایط ساخت آنها می باشد. سرامیک با لعاب پرسلان از نظر زیبایی تقریبا سرامد تمام کاشی ها و سرامیک ها می باشد. این نوع سرامیک ها به دلیل دوام و مقاومت بالا برای محیط های عمومی و پر رفت و آمد بسیار مناسب هستند. این سرامیک ها تقریبا در تمام شرایط آب و هوایی طول عمر بالای خود را حفظ کرده و تحت تاثیر شرایط جوی قرار نمی گیرند. از معایب آنها می توان به قیمت گران آن اشاره کرد. همچنین وزن بالایی دارند و نصب آنها هم نسبت به سرامیک های عادی سخت تر است.

 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+