چون ما مرجع تخصصی هستیم

قیمت سرامیک درجه 3 اصفهان

در این مطلب تصمیم داریم قیمت سرامیک درجه 3 اصفهان را مورد بررسی قرار دهیم. سرامیک یکی از تولیدات بسیار مهم کارخانجات اصفهان است که با تنوع بسیار زیادی به بازار عرضه می شود. این محصولات پیش از اینکه به دست مشتریان برسند، درجه بندی می شوند. درجه بندی سرامیک باعث می شود تا مشتریان بتوانند در هنگام سفارش محصول به تناسب نیاز و بودجه ای که در اختیار دارند، مناسب ترین نوع آن را خریداری کنند و به سراغ دسته ای از سرامیک ها بروند که کاملا با کاربری آن ها تطابق دارد. این مسئله روند خرید و فروش محصول را تسریع بخشیده و در تصمیم گیری خریداران برای انتخاب نوع سرامیک بسیار موثر است. حال می خواهیم ببینیم این درجه بندی بر چه اساسی انجام می شود. اصولا مواردی که در تقسیم بندی سرامیک ها نقش دارند عبارتند از:

  • کیفیت
  • مرغوب بودن مواد اولیه و متریال به کار رفته در تولید
  • وضعیت لعاب کاری
  • استانداردهای به کار رفته در ساخت
  • شرایط پخت
  • میزان دوام و مقاومت سرامیک
  • عدم وجود عیب یا نقص در ظاهر سرامیک
  • رنگ بندی

اصولا کارخانجات تولیدکننده براساس فاکتورهای مذکور اقدام به درجه بندی سرامیک می کنند. سرامیک درجه 3 اصفهان در لعاب کاری خود تنها یک خال با حداکثر ضخامت 3 میلی متر دارد و با این شرایط به بازار عرضه می شود. قیمت سرامیک درجه 3 اصفهان بسته به ابعاد و اندازه آن متفاوت است و خریداران می بایست در هنگام خرید محصول، قیمت روز آن را از مراکز معتبر استعلام کنند.

قیمت سرامیک درجه 3 اصفهان

کیفیت سرامیک درجه 3 اصفهان

بسته به شرایط پخت سرامیک آن را به چهار درجه تقسیم می کنند. در این بخش تصمیم داریم درخصوص کیفیت سرامیک درجه 3 اصفهان صحبت کنیم و با جزئیات آن بیشتر آشنا شویم. هرچه درجه سرامیک افزایش پیدا می کند، این یعنی میزان کیفیت و دوام آن کاهش می یابد. اصولا سرامیک های درجه یک جزء بادوام ترین، کم عیب ترین و درکل باکیفیت ترین انواع سرامیک در بازار هستند که می توان به دلیل همین ویژگی های کیفی و استانداردهای بالا، انواعی از آن را به دیگر کشورها صادر کرد.
اما در مقایسه با سرامیک درجه یک، کیفیت سرامیک درجه 3 اصفهان بسیار پایین بوده و از همین رو قیمت آن نیز کمتر است. این مسئله باعث می شود تا از سرامیک درجه سه به جای صادرات به نقاط مختلف دنیا، بیشتر به عنوان مصارف داخلی استفاده شود. در سطح لعاب دار سرامیک درجه 3 اصفهان تنها یک خال به قطری نزدیک سه میلی متر وجود دارد. این سرامیک ها در مقایسه با سرامیک درجه 4 کیفیت بهتر و مطلوب تری دارند و می توان از آن ها به عنوان کفپوش برای محیط هایی استفاده کرد که نیاز به مقاومت زیادی نیست و شرایط مساعدی دارند.

کیفیت سرامیک درجه 3 اصفهان

خرید سرامیک درجه 3 اصفهان در ایران سرام

فاکتورهای زیادی هستند که در تصمیم گیری خریداران برای انتخاب سرامیک نقش دارند. عواملی همچون کیفیت سرامیک، ویژگی های ظاهری سرامیک همچون طرح و رنگ آن، قیمت سرامیک، اندازه و ابعاد آن، درجه بندی سرامیک و... هر فردی بسته به نیاز خود، محیطی که تصمیم به خرید کفپوش برای آن دارد و بودجه ای که در نظر گرفته، یکی از انواع دسته بندی سرامیک را انتخاب می کند. همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم هرچه درجه سرامیک بالاتر می رود، کیفیت آن کاهش یافته و البته قیمت محصول نیز کمتر می شود.
بنابراین افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی برای خرید سرامیک پرداخت کنند، می توانند سرامیک درجه 3 را انتخاب کنند. برای خرید این دسته از سرامیک ها می توانید به روش های مختلفی اقدام کنید. بهترین و ساده ترین راه، خرید اینترنتی محصول است. فروشگاه های آنلاین به شما این امکان را می دهند تا محصولات متنوع را مقایسه کرده و بهترین سرامیک را از نظر طرح و رنگ بندی انتخاب کنید. در این خصوص فروشگاه ایران سرام خدمات ویژه ای را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
خرید سرامیک درجه 3 اصفهان در ایران سرام برای عموم افراد آزاد است. متقاضیان از هر نقطه کشور می توانند به سایت ایران سرام مراجعه کنند. در این سایت تمامی محصولات از نظر نوع و ویژگی های ظاهری و کیفی طبقه بندی شده اند و قیمت روز هریک از آن ها نیز ثبت شده است. شما همچنین می توانید برای تصمیم گیری بهتر از طریق راه های ارتباطی مشاوره های لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت کنید. یکی از پرطرفدارترین رنگ های سرامیک ها مشکی است، از این رو قیمت سرامیک مشکی در ایران سرام بسیار مناسب است و می توانید به طور آنلاین آن را خریداری کنید. 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+