چون ما مرجع تخصصی هستیم

سرامیک درجه 4 اصفهان

شاید برای شما هم پیش آمده که در هنگام خرید کاشی و سرامیک با عباراتی مثل سرامیک درجه یک، دو و... رو به رو شوید. اما منظور از این درجه بندی سرامیک ها چیست؟ اصولا سرامیک ها از نظر دسته بندی به چهار گروه تقسیم می شوند. سرامیک درجه یک، دو، سه و چهار.
در این بخش تصمیم داریم درخصوص سرامیک درجه 4 اصفهان صحبت کنیم و با ویژگی های آن آشنا شویم. سرامیک های درجه 4 از نظر کیفیت و قیمت پایین تر از انواع دیگر هستند. این سرامیک ها و سرامیک های درجه سه تنها می توانند به عنوان سرامیک دیوار مورد استفاده قرار بگیرند و به دلیل دوام و مقاومت پایینی که دارند نمی توانند به عنوان سرامیک کف به کار روند. از خصوصیاتی که این دسته از سرامیک ها دارا هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این سرامیک ها در سطح لعاب دار خود تنها دو یا سه خال دارند که قطر آن ها حداکثر به 0.5 میلی متر می رسد.
  • این سرامیک ها در یکی از لبه هایشان یک لعاب نگرفتگی به ابعاد 10 × 3 میلی متر و در کناره سطح لعاب دارشان دو لعاب نگرفتگی به ابعاد 5 × 2 میلی متر دارند.
  • در یکی از چهار گوشه این سرامیک ها یک لب پریدگی به ابعاد حداکثر 5 × 3 میلی متر وجود دارد.
  • سرامیک های درجه چهار در یکی از گوشه های خود یک لب پریدگی به ابعاد حداکثر 2 × 2 میلی متر دارند.
  • این سرامیک ها در یک کارتن سفیدرنگ قرار دارند. روی این کارتن درج شده، کالای مربوطه مشمول قانون 25 استاندارد ایران است.

سرامیک درجه 4 اصفهان

کیفیت سرامیک درجه 4 اصفهان

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، درجه بندی سرامیک ها قاعده و اصل خاصی دارد. برطبق شرایط پخت سرامیک، شرایط لعاب سرامیک، کیفیت آن و همچنین میزان عیوب و نواقص ظاهری آن این محصولات را درجه بندی می کنند. هرچه درجه سرامیک بالاتر باشد، این یعنی در سطوح کیفی پایین تری قرار دارد و از دوام و مقاومت کمتری برخوردار است. بنابراین توضیحات می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که کیفیت سرامیک درجه 4 اصفهان در مقایسه با دیگر انواع سرامیک پایین تر است.
البته در مواردی این کیفیت شانسی است. یعنی ممکن است شما تعداد زیادی سرامیک درجه چهار سفارش داده باشید که در این میان درصد زیادی از آن ها کیفیت مطلوبی داشته باشند. اما امکان مشاهده موارد غیرقابل مصرف هم در میان آن ها وجود دارد. به دلیل سطح کیفی پایینی که سرامیک درجه 4 نسبت به دیگر سرامیک ها دارد، برای آن قیمت های پایین تری در نظر گرفته اند.
از همین رو می توان با صرف هزینه کم انواعی از سرامیک درجه چهار برای پوشش دیوار تهیه کرد. دقت داشته باشید که سرامیک های درجه 4 اصولا به دلیل دوام و استحکام پایینی که دارند نباید در قسمت کف نصب شوند. این سرامیک ها برخلاف سرامیک های درجه یک و دو به دیگر کشورها صادر نمی شوند و تنها به مصرف داخلی می رسند.

کیفیت سرامیک درجه 4 اصفهان

خرید سرامیک درجه 4 اصفهان در ایران سرام

با اینکه سرامیک درجه 4 اصفهان از نظر مقاومت و کیفیت در پایین ترین رتبه قرار می گیرد. اما امکان اینکه در این دسته بندی محصولاتی مرغوب و کارآمد هم پیدا شوند وجود دارد. اگر تمایل دارید تا برای خرید سرامیک هزینه زیادی پرداخت نکنید، تنها کاری که می بایست انجام دهید این است که سرامیک درجه 4 را از نمایندگی ها و شرکت های معتبر تهیه کنید.
این مجموعه ها به دلیل اعتبار زیادی که در بین مشتریان کسب کرده اند، تمام تلاش خود را می کنند تا براساس نیاز و خواسته آن ها گام بردارند. بنابراین شما می توانید اطمینان داشته باشید که سرامیک های عرضه شده با درجه بندی 4 هم می توانند علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت مطلوبی داشته باشند. این شرایط در فروشگاه ایران سرام مهیا شده است.
برای خرید سرامیک درجه 4 اصفهان در ایران سرام می توانید به سایت ایران سرام مراجعه کنید. این مجموعه انواعی از بهترین سرامیک های تولیدی توسط کارخانجات اصفهان را جمع آوری کرده و با بهترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. شما می توانید از تنوع محصولات دیدن کرده و بعد از دریافت مشاوره کالای موردنظرتان را خریداری کنید. یکی از پرطرفدارترین رنگ های سرامیک ها مشکی است، از این رو قیمت سرامیک مشکی در ایران سرام بسیار مناسب است و می توانید به طور آنلاین آن را خریداری کنید. 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+