چون ما مرجع تخصصی هستیم

قیمت سرامیک طرح سنگ اصفهان

کاشی و سرامیک از کفپوش های رایج در بازار هستند که به دلیل طول عمر بالا و قیمت مناسب در مقایسه با انواع کفپوش، فروش بهتری دارند و جایگاه خود را در بازار به خوبی حفظ کرده اند. در این بین، سرامیک ها از نظر تنوع طرح و رنگ در رتبه بهتری قرار دارند و برای خریداران امکان سفارشی سازی محصول نیز وجود دارد. یکی از محبوب ترین انواع سرامیک در بازار، سرامیک طرح سنگ اصفهان است که بیشترین جلوه را به محیط می بخشد و می توان طرح های موجود در آن را با دکوراسیون فضا هماهنگ کرد.
سازگاری و تطابق سرامیک طرح سنگ با سبک کلاسیک و مدرن امروزی باعث شده تا فروش این محصولات با رونق قابل توجهی مواجه شود. اما قیمت سرامیک طرح سنگ اصفهان چقدر است و برای خرید آن چه هزینه ای می بایست پرداخت شود؟ قیمت پیشنهادی برای این محصولات در طول سال با تغییراتی رو به رو می شود. از آن جایی که نرخ تورم در بازار بسیار زیاد است این مسئله به طور مستقیم بر روی قیمت مصالح تاثیر می گذارد. علاوه بر این، عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت سرامیک طرح سنگ اصفهان موثر هستند که در ادامه به چند نمونه از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

  • نوع طرح و رنگ بندی به کار رفته در ساخت سرامیک
  • سطح کیفی سرامیک
  • تعداد سفارش شده و همچنین ابعاد و سایز سرامیک
  • میزان ضخامت سرامیک و...

قیمت سرامیک طرح سنگ اصفهان

سرامیک طرح سنگ اصفهان

سرامیک طرح سنگ اصفهان به دلیل ویژگی های ظاهری و کیفی که داراست، به یکی از پرفروش ترین انواع سرامیک در بازار داخلی تبدیل شده است. از جمله ویژگی های این دسته از سرامیک ها عبارتند از:

  • این سرامیک ها تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ دارند به همین جهت خریداران این امکان را دارند تا متناسب با سلیقه خود محصولات را خریداری کنند.
  • این دسته از سرامیک ها در افزایش زیبایی و جذابیت فضای ساختمان بسیار تاثیرگذار هستند.
  • سرامیک طرح سنگ اصفهان جزء جدیدترین و مدرن ترین سرامیک های موجود در بازار است.
  • از این سرامیک ها به دلیل شیک و مدرن بودن، می توان برای انواع کفپوش دیوار، کف و یا نماهای داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد و جلوه ای خاص به آن ها بخشید.
  • از جمله دسته بندی های مختلف سرامیک طرح سنگ می توان به سرامیک طرح سنگ اسلب، سرامیک طرح سنگ برجسته، سرامیک طرح سنگ مرمر و... اشاره کرد.
  • در ساخت این سرامیک ها از مرغوب ترین متریال استفاده شده است.

ممکن است برای عده ای این سوال پیش آمده باشد که چرا وقتی سنگ اصلی و طبیعی به عنوان کفپوش در بازار وجود دارد ما از سرامیک طرح سنگ استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال می توانیم بگوییم، سرامیک طرح سنگ اصفهان در مقایسه با سنگ طبیعی هزینه کمتری دارد، تنوع، مقاومت و دوام آن بیشتر و همچنین نگهداری آن آسان تر است. همچنین شما عزیزان می توانید انواع کاشی مشکی را مشاهده کنید و در صورتی که آن ها را پسندیدید، به صورت آنلاین سفارش دهید.

سرامیک طرح سنگ اصفهان

ایران سرام مرجع قیمت سرامیک طرح سنگ در اصفهان

در زمینه تولید و عرضه انواع کاشی و سرامیک شرکت های مختلفی در حال فعالیت هستند. قطعا سطح کیفی و قیمت محصولات در هریک از این فروشگاه ها و نمایندگی ها متفاوت است. یکی از مجموعه های فعال و معتبر در این حوزه، فروشگاه ایران سرام است. ایران سرام مرجع قیمت سرامیک طرح سنگ در اصفهان می باشد. این مرکز براساس نوسانات بازار، نرخ تورم، کیفیت مصالح و تنوع آن ها بهترین و مناسب ترین قیمت ها را در اختیار خریداران قرار می دهد.
این قیمت ها به طور لحظه ای مدیریت و نظارت می شوند و کاملا به روز هستند. از همین رو شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده محصولات را از نظر قیمت بررسی و مقایسه کرده و براساس بودجه خود بهترین نوع آن را خریداری کنید. برای مشاهده تنوع محصولات و ثبت سفارش به سایت ایران سرام مراجعه کنید. تمامی محصولات اعم از کاشی، سرامیک و... به طور دقیق طبقه بندی شده اند و کاربران تازه وارد می توانند به راحتی با استفاده از سرچ پیشرفته به محصول موردنظر خود دست پیدا کنند.

نوشتن دیدگاه

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+