چون ما مرجع تخصصی هستیم

قیمت سرامیک درجه یک اصفهان

در یک پروژه ساختمانی، مرحله نازک کاری یکی از مهم ترین بخش ها برای تکمیل ساختمان است. یکی از کارهای اصلی در این مرحله استفاده از کفپوش های مناسب برای دیوارها و کف است. سرامیک جزء مصالح پرکاربرد در مرحله نازک کاری است و انواع گوناگونی دارد. تنوع رنگ، طراحی و کیفیت در این نوع کالا بسیار زیاد است و از این رو قیمت های متفاوتی برای آن در نظر گرفته می شود. سرامیک ها از نظر کیفیت به درجه بندی های مختلفی تقسیم می شوند.
در بازار چهار درجه بندی کلی برای این محصولات وجود دارد. سرامیک درجه یک، دو، سه و چهار. در این بین سرامیک های درجه یک جزء بهترین و باکیفیت ترین نوع سرامیک شناخته می شوند. به دلیل همین ویژگی بارز، قیمت سرامیک درجه یک اصفهان نسبت به دیگر انواع آن بیش تر است. از آنجایی که سرامیک های درجه یک از نظر شکل ظاهری تفاوت هایی با یکدیگر دارند، قیمت پیشنهادی برای هریک از آن ها متفاوت است. از عوامل موثر در قیمت سرامیک درجه یک اصفهان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابعاد و اندازه سرامیک
  • طراحی و نقش و نگارهای ایجاد شده روی آن
  • رنگ بندی سرامیک
  • کیفیت متریال به کار رفته در ساخت سرامیک
  • وزن سرامیک

قیمت سرامیک درجه یک اصفهان

کیفیت سرامیک درجه یک اصفهان

تولیدکنندگان برای اینکه بتوانند دسته بندی اصولی و درستی از کیفیت سرامیک های ساخته شده داشته باشند، آن ها را به چهار درجه کلی تقسیم کرده اند. سرامیک های درجه یک، سرامیک های درجه دو، سرامیک های درجه سه و سرامیک های درجه چهار. هرچه رتبه سرامیک از نظر درجه افزایش پیدا کند، کیفیت آن کاهش می یابد. این یعنی در بین چهار دسته کلی سرامیک ها، سرامیک درجه یک جزء مرغوب ترین و باکیفیت ترین آن هاست.
بالا بودن کیفیت سرامیک درجه یک اصفهان که در بازار شهرت بسیار زیادی دارد، به دلیل شرایط پخت عالی، استانداردهای بالا در ساخت و استفاده از متریال درجه یک در تولید است. همین عوامل در کنار هم باعث می شوند تا این سرامیک ها مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف داشته باشند. به دلیل کیفیت بالای سرامیک درجه یک اصفهان این محصول به طور عمده به دیگر نقاط دنیا صادر می شود.
برای انتخاب سرامیک کف، اولین و مهم ترین نکته، دوام و مقاومت سرامیک است که این ویژگی تنها در سرامیک های درجه یک و تاحدودی در سرامیک های درجه دو مشاهده می شود بنابراین برای کف بهترین گزینه سرامیک های درجه یک هستند که می توانند در برابر ضربه، فشار و عوامل شکننده دیگر مقاومت بهتری داشته باشند. این سرامیک ها کاملا سالم هستند و در سطح لعاب دار و کناره های آن ها هیچ گونه ایراد یا نقصی مشاهده نمی شود. برای اینکه از کیفیت و سلامت سرامیک اطمینان کافی داشته باشید، به شما توصیه می کنیم محصول موردنظرتان را حتما از نمایندگی ها و مراکز معتبر تهیه کنید. همچنین شما عزیزان می توانید انواع کاشی مشکی را مشاهده کنید و در صورتی که آن ها را پسندیدید، به صورت آنلاین سفارش دهید.

کیفیت سرامیک درجه یک اصفهان

خرید سرامیک درجه یک اصفهان در ایران سرام

از آن جایی سرامیک درجه یک در بازار طرفداران بسیار زیادی دارد و با استقبال خوبی رو به رو شده است، مجموعه های زیادی به دنبال تولید و عرضه این نوع کالا در بازار داخلی هستند. برخی از این مجموعه ها به دلیل عدم آگاهی خریداران در ساخت سرامیک از مواد درجه دو استفاده کرده و محصول را با عنوان سرامیک درجه یک به بازار عرضه می کنند تا بتوانند قیمت های بیشتری از خریداران درخواست کنند.
از این رو اولین قدم در خرید سرامیک درجه یک، اطمینان از اعتبار شرکت فروشنده است. در این زمینه فروشگاه ایران سرام یکی از نمایندگی های معتبر انواع کاشی و سرامیک در بازار داخلی است که تمامی محصولات خود را با ضمانت سلامت و کیفیت در اختیار متقاضیان قرار می دهد. شما می توانید به صورت آنلاین به فروشگاه اینترنتی ایران سرام مراجعه کرده و تنوع، کیفیت و قیمت محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید.
خرید سرامیک درجه یک اصفهان در ایران سرام برای تمامی علاقمندان و خریداران از سراسر کشور آزاد است. ایران سرام به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. در این فروشگاه انواعی از بهترین و متنوع ترین کاشی ها و سرامیک های روز بازار به طور یکجا جمع آوری شده و با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+