چون ما مرجع تخصصی هستیم

معایب سرامیک برای کف حیاط

سرامیک و کاشی دو نمونه از کفپوش های رایج و متداولی هستند که در مکان های مختلف استفاده می شوند. این مصالح خصوصیات فیزیکی مخصوص به خود را دارند و هرکدام برای محیط خاصی مناسب هستند. در این بخش تصمیم داریم با سرامیک و ویژگی های آن آشنا شده و بررسی کنیم که آیا می توان از آن به عنوان پوششی برای کف حیاط استفاده کرد یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال، با ما همراه باشید.

کفپوش حیاط باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

کفپوش حیاط باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

از آن جایی رفت و آمد در حیاط بیش از سایر نقاط ساختمان است، کفپوش انتخاب شده برای آن می بایست از دوام و مقاومت خوبی برخوردار باشد. علاوه بر این بهتر است کفپوش انتخاب شده از موادی تشکیل شده باشد که بتواند در طولانی مدت کیفیت اولیه و زیبایی خود را حفظ کند. توجه به این نکته در حین خرید باعث می شود تا در گذر زمان نیازی به صرف هزینه اضافی جهت ترمیم یا تعویض کفپوش نداشته باشید. تا پیش از اینکه تولیدات سرامیک به بازار عرضه شوند، بیشترین محصولاتی که در زمینه پوشاندن کف حیاط مورد استفاده قرار می گرفتند، سنگ ها و موزاییک ها بودند. این مصالح بهترین دوام را در برابر شرایط آب و هوایی دارند اما به جهت افزایش قیمت، رفته رفته جای خود را به مصالحی همچون سرامیک دادند. همانطور که شاهد هستیم این روزها استفاده از سرامیک برای کف حیاط افزایش یافته است.
سرامیک ها انواع گوناگونی دارند و در سطوح کیفی متفاوتی تولید می شوند. آن ها را می توانید در طرح ها و رنگ بندی های مختلف و متنوعی تهیه کنید و این یکی از مزایای استفاده از سرامیک برای کف حیاط است. همچنین سرامیک ها در برابر لکه و دمای بالا مقاومت بسیار خوبی دارند. اما برای اینکه از سرامیک در حیاط استفاده کنید لازم است تا نکاتی را در نظر داشته باشید. حیاط و پارکینگ دو بخش اصلی هر ساختمانی هستند که بیشترین تردد را به خود اختصاص می دهند. البته قسمت پارکینگ به جهت تردد ماشین ها شرایط خاص تری نسبت به حیاط دارد و نمی توان از سرامیک برای این بخش استفاده کرد. در قسمت بعدی معایب سرامیک برای کف حیاط را مورد بررسی قرار می دهیم.

سرامیک به عنوان کفپوش حیاط چه معایبی دارد؟

سرامیک به عنوان کفپوش حیاط چه معایبی دارد؟

برای پوشاندن کف حیاط با رعایت برخی نکات می توان از سرامیک استفاده کرد؛ اما در صورتی که بخواهید این سرامیک را در قسمتی از حیاط که جزء پارکینگ ساختمان محسوب می شود استفاده کنید ممکن است خروجی کار موفقیت آمیز نباشد. سرامیک ها خاصیت شکنندگی دارند و همین عامل باعث می شود تا خریداران در خرید آن ها کمی تردید کنند. در ادامه می خواهیم ببینیم سرامیک به عنوان کفپوش حیاط چه معایبی دارد؟

  • این مصالح قدری لغزنده هستند و ممکن است در فصول سرد سال افراد را با مشکل مواجه کنند.
  • همانطور که اشاره کردیم امکان ترک خوردگی و شکستگی سرامیک وجود دارد.
  • در مقایسه با کفپوشی همچون موزاییک این مصالح دوام و طول عمری کمتری دارند.
  • در برابر عواملی همچون فشار زیاد یا ضربه، نمی توانند به خوبی مقاومت کرده و دوام بیاورند.
  • به دلیل عدم مقاومت کافی در برابر ضربه و آسیب پذیری، نمی توان گفت استفاده از آن ها مقرون به صرفه است. چرا که برای تعویض سرامیک می بایست مجددا هزینه کرد.
  • بسیاری از انواع سرامیک نور آفتاب را شدیدا بازتاب می دهند.
  • سرامیک ها جذب آب بالایی دارند که این عامل در گذر زمان باعث تخریب بافت آن ها می شود.

البته لازم به ذکر است که با وجود این توضیحات، سرامیک ها مزایای بسیار زیادی نیز دارند. اما خریداران می بایست با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، میزان تردد در محیط و میزان کیفیت سرامیک، مقاوم ترین و بهترین نوع آن را انتخاب و خریداری کنند. در این زمینه مجموعه های مختلفی وجود دارند که شما را برای انتخابی مناسب همراهی و راهنمایی می کنند.
بنابراین شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان و بهره گرفتن از تخصص کارشناسان این حوزه، مناسب ترین کفپوش را برای مصارف خود انتخاب کنید. ایران سرام یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش کفپوش است که متنوع ترین و بادوام ترین انواع کاشی و سرامیک را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. علاقمندان می توانند به صورت آنلاین و از سراسر کشور با مراجعه به وبسایت این مجموعه، از تنوع محصولات دیدن کرده و مشاوره خرید دریافت کنند. همچنین شما عزیزان می توانید انواع سرامیک مشکی را مشاهده کنید و در صورتی که آن ها را پسندیدید، به صورت آنلاین سفارش دهید.

برای خرید و اطلاع از ارزان ترین قیمت سرامیک کف با ما در ایران سرام همراه بمانید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+