چون ما مرجع تخصصی هستیم

کفپوش آجری یا سرامیک کف؛ کدام را انتخاب کنیم؟

امروزه انواع متنوعی از کفپوش ها تولید و روانه بازار شده اند که هر یک از کاربرد های مخصوص به خود را دارند و برای موارد متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرند. کفپوش آجری و سرامیک کف دو نوع از کفپوش هستند که در اکثر موارد با یکدیگر مقایسه می‌شوند و برای موارد مختلف استفاده می شوند. در هنگام انتخاب کردن کف پوش مناسب برای بسیاری از منازل یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که کف پوش آجری یا سرامیک کف؛ کدام را انتخاب کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت انتخاب هر یک از این محصولات تنها به نظر شخصی افراد بستگی دارد، اما در این مقاله قصد داریم به مقایسه این دو نوع کفپوش با یکدیگر بپردازیم به همین دلیل برای تصمیم گیری بهتر در این مقاله با ما همراه باشید. کاشی آشپزخانه با بهترین کیفیت در سایت ایران سرام به فروش می رسد.

کفپوش آجری یا سرامیک کف؛ کدام را انتخاب کنیم؟

مقایسه کفپوش آجری با سرامیک کف

یکی از مهمترین مواردی که در مقایسه کف پوش آجری با سرامیک کف به آن پرداخته می شود این است که در اکثر موارد سرامیک کف دارای ظاهری زیبا تر نسبت به کف پوش آجری است. همین موضوع باعث می شود استفاده از سرامیک کف افزایش پیدا کند و کم کم کفپوش های آجری از بین بروند. یکی از مهمترین مواردی که در مورد زیبایی سرامیک کف به آن پرداخته می شود این است که در اکثر موارد سرامیک کف در رنگ های مختلف و طرح های متفاوتی تولید و روانه بازار می‌شود و به همین دلیل این مشتریان می توانند با توجه به سلیقه خود انواع متفاوت محصولات را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهند. در برخی از موارد در مقایسه بین کفپوش آجری با سرامیک کف یکی از مهم‌ترین مسائل این است که برای چه مکانی می خواهید از این محصول استفاده کنید برای مثال استفاده از کفپوش آجری در اکثر موارد برای فضاهای سنتی بسیار آرامش بخش است، در حالی که در اکثر موارد در آپارتمان ها از سرامیک کف استفاده می شود. برای خرید و اطلاع از ارزان ترین قیمت سرامیک کف با ما در ایران سرام همراه بمانید.

مقایسه کفپوش آجری با سرامیک کف


مزایا و معایب کفپوش آجری و سرامیک کف نسبت به هم

یکی از مهمترین مواردی که در مقایسه با کف پوش آجری و سرامیک کف به آن پرداخته می‌شود، مزایا و معایب این محصولات نسبت به هم است. به صورت کلی برخی از مزایا و معایب کفپوش آجری و سرامیک کف نسبت به هم عبارتند از:

مقاومت در برابر رطوبت: یکی از مهمترین مواردی که در مورد مزایای استفاده از سرامیک می‌توان به آن اشاره نمود، این است که سرامیک دارای مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت است. همین موضوع باعث می‌شود این محصول نسبت به کف پوش آجری ارجحیت داشته باشد و برای مواردی مانند کف آشپزخانه، کف دستشویی و حمام از آن استفاده شود.

میزان ماندگاری: یکی دیگر از مزایای سرامیک کف نسبت به کف پوش آجری این است که اگر سرامیک کف از انواع با کیفیت خریداری شود از میزان ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و کیفیت بالای خود را از دست نمی دهد.

انتقال حرارت: سرامیک به گونه ای طراحی شده است که انتقال حرارت زیادی دارد به همین دلیل افرادی که در طبقات پایین آپارتمان ها زندگی می کنند و واحدشان روی پارکینگ واقع شده است، معمولاً از سرد بودن بیش از اندازه سرامیک در زمستان ها شکایت دارند. این در حالی است که کف پوش آجری میزان انتقال حرارت کمتری دارد به همین دلیل برای استفاده در طبقات پایین تر ساختمان می تواند مناسب باشد.

طریقه نگهداری: نگهداری از سرامیک به مراتب راحت تر است، زیرا سرامیک اگر دچار لکه شود به راحتی قابلیت پاک کردن دارد در حالی که کف پوش آجری به هیچ عنوان این قابلیت را ندارد.

میزان لغزندگی: یکی از مهمترین مشکلاتی که در سرامیک با آن مواجه هستیم این است که سرامیک دارای میزان لغزندگی بسیار بالایی است و به همین دلیل افراد به خصوص کودکان خیلی سریع روی آن لیز می خورند و امکان آسیب رسیدن به آنها وجود دارد، این در حالی است که کف پوش آجری از این نظر بسیار عالی بوده و حرف اول را می‌زند.

میزان استفاده: معمولاً دارای میزان استفاده بیشتری نسبت به آجرهای کفپوش است، به همین دلیل در اکثر موارد افراد عادت دارند که انواع مختلف سرامیک را در منازل مشاهده کنند و شاید دیدن آجرهای کفپوش برای آن ها چندان خوشایند نباشد. به همین دلیل می‌توان گفت یکی از مزایایی سرامیک این است که افراد بیشتر از نظر زیبایی شناسی آن را می پسندند.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+