چون ما مرجع تخصصی هستیم

راهنمای جامع خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

با توجه به اینکه یکی از بخش های پرکاربرد هر منزل سرویس بهداشتی است، انتخاب مناسب کاشی و سرامیک برای این قسمت از منزل بسیار حائز اهمیت است. معمولاً هنگام ساخت سرویس‌ های بهداشتی اولین مسئله‌ای که در نظر گرفته می شود چگونگی طراحی سرویس بهداشتی و استفاده از مدل های مختلف کاشی و سرامیک برای پوشش دیوار و کف سرویس های بهداشتی است. با توجه به ابعاد سرویس های بهداشتی انتخاب مدل های مختلف کاشی و سرامیک متفاوت است. به عنوان نمونه برای سرویس های بهداشتی کوچک باید از مدل‌هایی استفاده شود که سرویس بهداشتی را بزرگ تر جلوه دهد و فضا را بزرگ تر نشان دهد. برای سرویس‌های بهداشتی با ابعاد بزرگ تر دست طراح برای انتخاب کاشی و سرامیک بازتر است.

راهنمای جامع خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

راهنمای انتخاب رنگ کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

انتخاب رنگ کاشی و سرامیک نیز با توجه به سلیقه افراد و کاربرد سرویس بهداشتی تعیین می شود. به عنوان مثال سرویس های بهداشتی منازل باید رنگ هایی داشته باشند که آرامش بخش بوده و خسته کننده نباشند. استفاده از رنگ هایی که به انعکاس نور کمک می کنند، باعث می شوند که فضا بزرگ تر جلوه کند. اگرچه کاشی و سرامیک ها با رنگ های مات زیبایی دارند، اما باعث کوچک شدن فضای سرویس بهداشتی می شوند. به جز مواردی که در رابطه با ظاهر انواع کاشی و سرامیک استفاده شده در سرویس‌های بهداشتی گفته شد، باید به استحکام و جنس کاشی و سرامیک نیز دقت ویژه‌ای داشته باشید. از آنجا که سرویس بهداشتی و حمام یکی از مکان‌هایی است که مرتب در معرض رطوبت قرار دارد، باید از کاشی و سرامیک هایی برای طراحی این قسمت ها استفاده شود که مقاومت داشته باشند. بهترین انتخاب رنگ کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی باید با توجه به فضا انتخاب شود. رنگ های مناسب سرویس بهداشتی رنگ های صورتی، سبز، قهوه ای، سفید، طوسی، طلایی، سرمه ای و ... هستند. انتخاب هر یک با توجه به ابعاد سرویس بهداشتی و سلیقه افراد انجام می شود. به عنوان نمونه برای انتخاب کاشی کف سرویس بهداشتی بهتر است تلفیقی از رنگ ها استفاده شود.
ترکیب رنگ صورتی و سفید یکی از نمونه های مناسب برای سرویس بهداشتی است که با ایجاد جلوه های بصری فضای آرامش بخش و شادی را ایجاد می کند.
رنگ سبز نیز یکی از بهترین رنگ های موجود برای کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی است که از رنگ سبز روشن گرفته تا سبز تیره برای دستشویی هایی با ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. البته امکان ترکیب کردن رنگ سبز با سایر رنگ ها مانند سفید نیز وجود دارد که فضا را بسیار لوکس و زیبا می کند.
رنگ قهوه ای یکی از رنگ هایی است که برای کاشی و سرامیک سرویس های بهداشتی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما باید گفت که این رنگ اصلاً مناسب سرویس های بهداشتی کوچک نیست. درست است که جلوه و زیبایی خاصی ایجاد می کند، اما بیشتر به درد طراحی های کلاسیک و فضاهای بزرگ می خورد.
استفاده از رنگ آبی برای کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی باعث تلطیف کردن فضا می شود. امکان استفاده از نور پردازی های ویژه نیز زیبایی کار را دو چندان می‌کند. معمولاً استفاده از رنگ سفید و آبی در سرویس‌های بهداشتی و استخر آرامش بخش است.
رنگ سرمه ای نیز یکی از رنگ‌های لوکس و شیک است که برای سرویس های بهداشتی به کار می رود.
رنگ سفید نماد پاکی و آرامش است و معمولاً در اکثر سرویس های بهداشتی استفاده می شود. رنگ سفید همیشه مورد توجه افراد است و استفاده از این رنگ برای کاشی و سرامیک سرویس های هیچ وقت از مد نمی افتد.

راهنمای انتخاب ابعاد کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

از نکاتی که هنگام خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی باید به آن توجه کرد سایز مناسب کاشی و سرامیک برای پوشش دهی دیوار، سقف و یا کف سرویس بهداشتی است. استفاده از سرامیک هایی با ابعاد کوچک مناسب برای کف‌پوش سرویس بهداشتی است. البته این مسئله بستگی به فضا دارد؛ اما استفاده از کاشی و سرامیک های کوچک تر با بند کشی های بسیار، باعث کم تر شدن خطر سرخوردن می شود. سرویس های بهداشتی که فضای بزرگ تری دارند امکان استفاده از کاشی و سرامیک هایی با ابعاد بزرگ تر را ساده تر می کنند. چرا که به این صورت فضا بزرگ تر جلوه داده می شود.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+