چون ما مرجع تخصصی هستیم

جرم گیری سرامیک کف

برای براق و سالم نگه داشتن سرامیک کف بهتر است که به صورت منظم آنها را لکه‌گیری کنید تا جرم و آلودگی در سطح و درز آنها باقی نماند. جرم گیری با روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد و شما قبل از شروع کار باید ابتدا توسط جارو و پارچه‌ای خشک گرد و غبار سطح را پاک کنید. در صورتی که جرم و لکه‌ها عمقی باشد باید از مواد شیمیایی قوی استفاده شود که این مواد تایم مشخصی روی لکه‌ها قرار می‌گیرند تا به عمق و بافت آن نفوذ کرده و جرم به راحتی پاک کنند. سرامیک کف چون بیشتر در معرض جرم و آلودگی بوده و زمینه برای رشد باکتری‌ها فراهم می‌شود باید به صورت مداوم و روزانه جرم گیری و تمیز شود که شما می‌توانید این کار را به کمک مواد مختلفی انجام دهید.
سرامیک‌هایی که رنگ روشن‌تر دارند باید تایم بیشتری به جرم‌گیری آنها اختصاص دهید تا لک روی آنها به صورت کامل پاک شود. استفاده از شوینده‌ها به همراه آب نه تنها به جرم‌گیری کمک می‌کند بلکه محیط را به خوبی ضدعفونی کرده و میکروب و باکتری‌ها را هم از بین می‌برد. لکه‌های رسوبی و جرم‌ها اصولا درون درز سرامیک باقی می‌مانند و پاک کردن آنها کاری سخت و زمان‌بر است. برای جرم‌گیری این لکه‌ها باید از مواد شوینده استفاده کنید چون حالت اسیدی دارند مدرک سطح را به خوبی لایه برداری می‌کنند. براق شدن کاشی و سرامیک می‌تواند در نورپردازی و روشن‌تر شدن محیط هم نقش بسزایی داشته باشد از این رو شما باید جرم‌گیری را چندین روز یکبار انجام دهید.

مواد مورد نیاز برای جرم گیری سرامیک کف

مواد مورد نیاز برای جرم گیری سرامیک کف

برای جرم‌گیری سرامیک کف مواد مختلفی مورد نیاز است که شما باید قبل از شروع کار آنها را تهیه کنید. مهمترین ابزار برای انجام این کار فرچه است که با کشیدن روی جرم می‌توانید به راحتی آن را پاک کنید. این فرچه درون درز و شکاف ها نفوذ کرده و تمام جرم و آلودگی را پاک می‌کند. چون استفاده از برخی جرم‌گیرها و مواد شیمیایی برای افراد حساسیت ایجاد می‌کند راه‌های طبیعی هم برای جرم‌گیری در نظر گرفته شده است. جوش شیرین و نمک یک جرم‌گیر طبیعی بوده که شما می‌توانید آنها را جایگزین شوینده‌های شیمیایی کنید و برای جرم‌گیری و لکه‌گیری سرامیک از آن استفاده کنید. استفاده از برس و یا مسواک قدیمی به شما این امکان را می‌دهد تا تمام درز و شکاف‌ها را از آلودگی پاک کنید. از دیگر مواد طبیعی مورد نیاز برای جرم‌گیری می‌توان به سرکه اشاره کرد که سطح سرامیک را براق و زیبا می‌کند.
در کنار این مواد طبیعی مواد شیمیایی هم هستند که نقش تمیز کنندگی را ایفا می‌کنند مانند جوهر نمک، لکه‌گیر، جرم‌گیرهای شیمیایی. این مواد برای استفاده اغلب با کمی آب ترکیب می‌شوند تا پوشش دهی بهتری روی لک و رسوب و چربی‌ها داشته باشند. قدرت پاک کنندگی این مواد بسیار زیاد بوده به طوری که تنها مقدار کمی از آن اگر برای تایم کوتاهی روی جرم باقی بماند آن را به صورت عمقی تمیز می‌کند. زمانی که جرم گیری به اتمام می‌رسد مهمترین ماده مورد نیاز آب است که کار آبکشی را انجام می‌دهد تا سطح سرامیک و همچنین درز و شکاف‌های آن از آلودگی پاک شود و اثری از مواد شوینده هم باقی نماند.

روش جرم گیری کاشی و سرامیک

روش جرم گیری کاشی و سرامیک

برای جرم‌گیری کاشی و سرامیک باید روش‌های اصولی را انتخاب کنید تا کار با دقت و ظرافت و همچنین سرعت بیشتری انجام شود. در صورتی که کار را به صورت دستی انجام می‌دهید باید حتما از دستکش استفاده کنید تا مواد شوینده به پوست شما آسیبی وارد نکند. اگر از فرچه‌های کوچک و بزرگ استفاده کنید جرم‌ها به صورت کاملا عمقی تمیز می‌شوند و اثری از آنها باقی نمی‌ماند.
در صورتی که به شوینده‌های شیمیایی حساسیت ندارید استفاده از آنها برای جرم‌گیری بهترین گزینه بوده که باید قبل از شروع کار ابتدا این مواد شوینده را روی جرم و لکه قرار دهید. وقتی این مواد روی جرم قرار می‌گیرند باعث نرم‌تر شدن آن می‌شوند که در این زمان شما به کمک فرچه آن را به طور کلی از روی سطح و همچنین درز پاک خواهید کرد.
بهترین روش برای جرم‌گیری استفاده از مواد جرم‌گیر است که کار شستشو و تمیز کردن سرامیک را آسان‌تر می‌سازد. این روش از تجمع باکتری‌ها و قارچ‌ها در درز و شکاف سرامیک جلوگیری کرده و محیطی کاملا بهداشتی را برای شما فراهم می‌کند. استفاده از فرچه یا برس با موهای ریز می‌تواند به جرم‌گیری کمک زیادی کند بدون اینکه سطح سرامیک را دچار خش کند.
استفاده از بخارشو برای از بین بردن لکه‌های عمقی و سخت می‌تواند بهترین روش باشد. این دستگاه دارای مخزن بوده که آب گرم را به همراه مواد شوینده درون خود نگه می‌دارد و می‌تواند با کشیدن روی جرم و لکه به پاک کردن آنها کمک زیادی کند. این روش سرعت بالایی دارد و در کمترین زمان انجام می‌شود. پس از شستن شستن آبکشی حتما از تی استفاده کنید تا تمام رطوبت سرامیک گرفته شود و بعد از آن به کمک اسفنج سطح را به صورت کامل خشک کنید تا تمام جرم و آلودگی‌ها از بین برود.
در صورتیکه نیاز به راهنمایی های بیشتر دارید، از طریق شماره تلفن های موجود در سایت ایران سرام می توانید با کارشناسان ارتباط برقرار نمایید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+