چون ما مرجع تخصصی هستیم

چیدمان سرامیک کف پذیرایی

اصطلاح "کاشی و سرامیک" به گروه وسیعی از کاشی های سخت ساخته شده از خاک رس فشرده و پخته شده اشاره دارد. در برچسب کلی "کاشی و سرامیک" چندین زیرمجموعه وجود دارد؛ از سفالین نسبتاً نرم و متخلخل تا سرامیک های چینی بسیار سخت. این سرامیک ها از خاک رس ریزی تهیه می شوند که در دمای بسیار بالا پخته شده اند. سختی و نفوذناپذیری در برابر آب، کاشی و سرامیک را به یک کفپوش ایده آل در آشپزخانه تا پذیرایی تبدیل می کند؛ یعنی مزایای استفاده از سرامیک تنها محدود به سرویس بهداشتی و آشپزخانه نمی شود، بلکه به پذیرایی هم راه یافته است. سرامیک بادوام بوده و نگهداری آن آسان است و اگر به درستی نصب شده باشد عمر طولانی خواهد داشت.
از سوی دیگر تکنیک ‌های چاپ مدرن روی سرامیک گزینه‌ های زیبایی را برای ایجاد محیطی منحصر به فرد در محل زندگی به شما می‌دهد. به عنوان مثال، نوعی موزاییک های چینی وجود دارند که بسیار شبیه تخته های چوب سخت هستند، به طوری که تشخیص آن خیلی راحت نیست. امروزه برای چیدمان کف پذیرایی از سرامیک در سایز بزرگ استفاده می شود که دارای خطوط دوغاب کمتری برای تمیز کردن است و جلوه اتاق را بزرگتر، بازتر و کمتر شلوغ نمایش می دهد. ضخامت سرامیک کف نسبت به گذشته کمتر شده و مصرف کنندگان بیشتر به گزینه های نازک تر تمایل دارند. کاشی آشپزخانه با بهترین کیفیت در سایت ایران سرام به فروش می رسد.

10 شیوه چیدمان کاشی و سرامیک

10 شیوه چیدمان کاشی و سرامیک

نحوه چیدمان کاشی و سرامیک می تواند از لحاظ بصری باعث زیبایی هر چه بیشتر محیط خانه شود؛ برای مثال می توان چیدمان کاشی و سرامیک رو طوری انتخاب کرد که فضا از مقدار واقعی بیشتر نشان داده شود. الگوهای مختلفی برای نصب کاشی و سرامیک وجود دارد که ما در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:
1. الگوی چیدمان راست و مستقیم کاشی و سرامیک: الگوی سرامیک مستقیم به دلیل ساده بودن، قابلیت ترکیب شدن با دیگر الگوهای طراحی اتاق را دارد؛ یعنی حداکثر انعطاف پذیری را برای ترکیب و تطبیق با هر نوع رنگ یا بافت کاشی و سرامیک کف به شما می دهد.
2. الگوی چیدمان قطری و مورب کاشی و سرامیک: در این الگو سرامیک ها با زاویه ی 45 درجه نصب می شوند و با این چیدمان گستردگی بیشتری در کف حس می شود.
3. الگوی چیدمان آجری کاشی و سرامیک: در این الگو، هر ردیف سرامیک به اندازه نصف سرامیک نسبت به ردیف قبل جا به جا می شود.
4. الگوی چیدمان شطرنجی کاشی و سرامیک: در این نوع چیدمان از دو رنگ سرامیک به صورت مستقیم یا قطری برای نصب استفاده می شود.
5. الگوی چیدمان قطری خال دار کاشی و سرامیک: در چیدمان قطری خال دار، سرامیک های بزرگ و کوچک برجسته در فواصل منظم قطع شده اند.
6. الگوی چیدمان چرخ دنده ای کاشی و سرامیک: در این چیدمان یک سرامیک کوچک مربع با چهار سرامیک بزرگ تر احاطه می شود
7. الگوی چیدمان حصیری کاشی و سرامیک: این الگو نیز از ترکیب سرامیک های مستطیلی و مربعی ایجاد می شود.
8. الگوی چیدمان مدولار کاشی و سرامیک: سه سرامیک یا بیشتر با اندازه های مختلف یک الگو را شکل می دهند.
9. الگوی چیدمان چپ و راست کاشی و سرامیک: این مدل، از چیدن زیکزاکی سرامیک ‌های مستطیلی در کنار یکدیگر به وجود می‌آید.
10. الگوی چیدمان آسیاب بادی کاشی و سرامیک: در این نوع چیدمان، چهار سرامیک مستطیلی، اطراف یک سرامیک مربع را احاطه می کنند.

کدام یک از انواع چیدمان های سرامیک کف بهتر است؟

کدام یک از انواع چیدمان های سرامیک کف بهتر است؟

چیدمان درست سرامیک مخصوصاً برای کف پذیرایی، می تواند تأثیر بسیار زیادی در زیبایی چیدمان منزل بگذارد. از طرف دیگر چیدن سرامیک با الگوی اشتباه هم می تواند پذیرایی را بی نظم و شلوغ جلوه دهد که حتی با دکوراسیون زیبا و مبلمان هم نمی توان از جلوه بد آن کم کرد. رایج‌ترین الگوی مورد استفاده در نصب سرامیک، الگوی سنتی مستقیم است که در آن سرامیک ها با دیوارهای اتاق، موازی یا به صورت "مربع" قرار می‌گیرند. با این حال، می توان الگوهای دیگر متناسب با محیط را انتخاب کرد.
از طرف دیگر الگوی مورب و آجری نیز از انواع چیدمان محبوب سرامیک است. البته اندازه فضای مورد نظر هم روی نوع چیدمان سرامیک کف تأثیر می گذارد، برای مثال یک الگوی "بیش از حد شلوغ" برای یک فضای کوچک مناسب نیست و باعث می شود که فضا بیش از حد شلوغ به نظر برسد. توجه به نکات این چنینی در طراحی فضا باعث هر چه زیباتر نشان داده شدن آن فضا می شود.
البته که میزان بودجه مورد نظر هم، بر نوع انتخاب الگوی مورد نظر برای پیاده سازی چیدمان، مؤثر خواهد بود. برای خرید بروزترین کاشی و سرامیک برای قسمت های مختلف منزل یا غیره می توانید از وب سایت مجموعه ایران سرام دیدن کنید. این مجموعه با بیش از ده سال سابقه در پخش کاشی و سرامیک بهترین قیمت را به تامین کنندگان، فروشندگان و شرکت های ساختمانی ارائه می دهد.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+