چون ما مرجع تخصصی هستیم

سرامیک کف مناسب برای اتاق خواب چیست؟

سرامیک یکی از مناسب ترین گزینه ها برای پوشش کف اتاق خواب است. تنوع در این محصولات به قدری بالاست که می توان برای هر نیاز و سلیقه ای، بهترین نمونه های سرامیک اتاق خواب را پیدا کرد. برای اینکه بدانیم دقیقا سرامیک کف مناسب برای اتاق خواب چیست، می بایست به فاکتورهای مختلفی دقت داشت که از مهم‌ترین آن ها می توان به جنس سرامیک، رنگ بندی و طراحی آن اشاره کرد. رنگ و طراحی سرامیک به صورت مستقیم بستگی به سلیقه و نظر مخاطبان دارد و انتخاب آن کاملا منوط به خواست مشتریان است.
اینکه افراد نوعی از سرامیک را خریداری کنند که از نظر رنگ بندی و طراحی کاملا متناسب با دکوراسیون اتاق خواب باشد، کار چندان مشکلی نیست. اما دقت به جنس سرامیک برای استفاده در اتاق خواب مهم است. سرامیک ها از مواد و متریال مختلفی تولید می شوند. هریک از این مواد در نهایت تاثیر مستقیمی بر کیفیت و قابلیت های سرامیک می گذارند. به عنوان مثال، سرامیک هایی که در تولید آن ها از نوعی روکش لعابی استفاده شده باشد، کار شما را برای شستشو و تمیز کردن سرامیک بسیار آسان می کنند و شما در هر زمان می توانید با کمترین امکانات، درخشندگی اولیه سرامیک را به آن برگردانید.
سرامیک مناسب کف اتاق خواب از نظر میزان تحمل فشار و وزن، در رتبه بندی های مختلفی قرار می گیرد و این نکته در محصولات باعث شده تا افراد بتوانند برای خرید با دست باز وارد عمل شوند. شما می توانید برای اتاق هایی که معمولا رفت و آمد کمتری دارند از نوعی سرامیک کف استفاده کنید که از نظر میزان مقاومت در رتبه دو الی سه قرار می گیرد. همچنین توصیه ای که برای مشتریان به هنگام خرید می شود این است که سعی کنند از سرامیک های کف مات استفاده کنند. چراکه این دسته از سرامیک ها، میزان لغزندگی کمتری نسبت به سایر سرامیک های کف دارند.

سرامیک کف مناسب برای اتاق خواب چیست؟

برق انداختن سرامیک کف با محلولی کاملا طبیعی

امروزه کاربردهای سرامیک کف بر هیچ کسی پوشیده نیست. افراد از این نوع سرامیک ها بیشترین استفاده را می کنند و می توان آن ها را به نوعی بهترین پوشش برای کف اتاق ها، پذیرایی، حمام و... در نظر گرفت. قطعا استفاده از این محصولات به عنوان کف پوش مزایای بسیاری دارد. برای اینکه بتوان همیشه درخشندگی و زیبایی را در سرامیک حفظ کرد، نیاز است تا روش هایی برای محافظت، نگهداری و نظافت آن ها به کار گرفت. از دلایل متعددی که موجب می شوند سرامیک کف نیاز به شستشو و نظافت داشته باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرار داشتن در معرض انواع آلودگی ها از قبیل گرد و خاک و یا خیس شدن بر اثر ریختن آب و مایعات
  • کپک های ایجاد شده بر اثر رطوبت و عدم وجود تهویه مناسب
  • استفاده از دوغاب برای سرامیک که جذب آلودگی را افزایش می دهد
  • تجمع صابون در سرامیک های به کار رفته در حمام و...

روش های زیادی برای رفع این آلودگی ها وجود دارند که ما در این بخش تصمیم داریم روشی نوین و مقرون به صرفه را برای برق انداختن سرامیک کف با محلولی کاملا طبیعی به شما معرفی کنیم. این محلول در انواع مختلفی وجود دارد و می تواند از مواد موجود در منزل شما تهیه شود، همچنین استفاده از آن بسیار راحت است. شما می توانید با تهیه محلول های معرفی شده در ادامه به سرعت درخشندگی سرامیک کف را به آن برگردانید و سطح آن را از تمامی آلودگی ها پاک کنید.
محلول طبیعی آب و سرکه سفید
سرکه یکی از محلول های طبیعی فوق العاده موثر است که برای سفیدی، ضدعفونی کردن و تمیزی انواع سطوح از آن استفاده می شود. شما می توانید با ترکیب مقداری آب و سرکه، یک محلول قوی و سریع برای شستشو و نظافت سرامیک منزل خود تهیه کنید.
استفاده از جوش شیرین
اگر سری به ویدئوهای آموزشی مختلف بزنید، نکات زیادی را برای تمیزکردن وسایل خانه همچون گاز، فر و...در اختیار شما قرار می دهند. جوش شیرین یکی از محصولاتی است که می توان آن را به وفور در ویدئوهای آموزشی نظافت منزل مشاهده کرد. با مقدار کافی جوش شیرین، می توانید سطوح سرامیک خود را که پوشیده از انواع چربی ها و آلودگی هاست تمیز کرده و آن را به همان روز اول برگردانید.
موارد دیگری همچون، نمک، انواع روغن گیاهی، نعنا و.. نیز می توانند در جایگاه خود تمیزکننده های مناسبی برای سرامیک باشند.

برق انداختن سرامیک کف با محلولی کاملا طبیعی

مراحل ساده برق انداختن سرامیک کف

اگر شما هم به دنبال روشی سریع و آسان برای تمیز کردن سرامیک منزل خود هستید، مطالب این بخش از ایران سرام می تواند برای شما مفید باشد. در ادامه مراحل ساده برق انداختن سرامیک کف را به شما معرفی می کنیم.

  1. استفاده از جارو برقی برای پاک کردن سطوح سرامیک از هرگونه ماده غذایی، ذرات گردوغبار، مو و...
  2. تهیه محلول های طبیعی متناسب با نوع لکه و آلودگی موجود روی سرامیک
  • محلول تهیه شده از آب و جوش شیرین به رفع انواع چربی و لکه در سرامیک کمک می کند.
  • محلول تهیه شده از آب و سرکه می تواند در براق شدن و درخشندگی سرامیک شما موثر واقع شود.
  • محلول های شوینده همچون انواع مایع ظرفشویی می توانند در برق انداختن سرامیک سرویس بهداشتی و حمام موثر باشند.

اگر شما هم تصمیم به خرید سرامیک کف دارید و یا به دنبال روش هایی برای ایجاد درخشندگی و زیبایی در سرامیک منزل خود هستید، به شما پیشنهاد می کنیم سری به فروشگاه ایران سرام بزنید و به دنیای متنوع سرامیک وارد شوید. این فروشگاه یکی از ارائه کنندگان معتبر انواع سرامیک کف در بازار داخلی است که محصولات خود را در بالاترین سطح کیفی ممکن در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+