چون ما مرجع تخصصی هستیم

روش نصب سرامیک کف با چسب

سرامیک کف، در چگونگی ظاهر منزل شما نقش ویژه ای دارد. از این رو می توان به اهمیت استفاده از آن پی برد. سرامیک های ارائه شده در بازار از نظر جنس، کیفیت، رنگ بندی، طراحی و میزان مقاومت در برابر فشار و ضربه، به انواع گوناگونی تقسیم می شوند. هریک از این محصولات کاربردهای مخصوص به خود را دارند و در جایگاه خود بسیار ارزشمند و مفید هستند. خریداران با انتخاب مناسب سرامیک کف، تنها نیمی از راه را می روند و ادامه مسیر مربوط به چگونگی نصب و اجرای سرامیک است. شما بعد از تعیین دقیق نوع سرامیک و ثبت سفارش آن، جهت نصب در محل موردنظر، نیاز به تخصص کافی دارید. اگر چنین نیست، می توانید از طریق مراکز معتبر ارائه کننده خدمات، برای این کار درخواست اعزام نیرو کنید تا این افراد فورا به محل حاضر شده و به زیباترین و تمیزترین شکل ممکن عملیات نصب سرامیک را برای شما انجام دهند. روش نصب این محصولات برای هر شرکت ارائه کننده خدمات متفاوت از دیگری است. در ادامه این مطلب از ایران سرام با روش نصب سرامیک کف با چسب آشنا می شویم.

روش نصب سرامیک کف با چسب

نصب سرامیک کف و دیوار با چسب مخصوص

برای نصب سرامیک کف و دیوار نیاز به دقت، حوصله، صبر و تخصص کافی دارید. چرا که این محصولات قرار است برای مدت ها به عنوان کفپوش یا دیوارپوش منزل شما مورد استفاده قرار گرفته و در برابر انواع ضربات و آلودگی ها از دیوارها و کف محیط محافظت کنند. بنابراین لازم است تا با تامل و صبر کافی مراحل نصب آن را انجام دهید. نصب سرامیک کف و دیوار با چسب مخصوص انجام می شود و لازم است قبل از شروع عملیات، این چسب به‌خصوص را از مراکز معتبر آن تهیه کنید تا از کیفیت محصول اطمینان کافی داشته باشید.
به طور کلی چسب های تولید شده برای نصب کاشی و سرامیک، انواع مختلفی داشته و هریک کارایی و قدرت چسبندگی مخصوص به خود را دارند. از این رو نیاز است قبل از هرگونه اقدامی، با مشورت گرفتن و تحقیق کامل، بهترین نوع چسب را متناسب با کاربری خود تهیه کنید. چسب مخصوص سرامیک، ترکیبی از مواد لاتکس، شن، سیمان و سایر افزودنی های چسبنده است. این مواد در کنار هم، قدرت بسیار بالایی در اتصال و نصب سرامیک ها به کف و دیوارها دارند.
مواد لاتکسی که در این‌گونه چسب ها وجود دارد به جهت افزایش میزان انعطاف پذیری کار است تا بعد از نصب، سرامیک به مرور زمان و بر اثر عوامل مخرب، انعطاف خوبی از خود نشان داده و دچار ترک خوردگی نشود. شما می توانید عملیات نصب سرامیک با چسب مخصوص را به کمک ابزاری همچون انواع ماله به سرعت و دقت انجام دهید. در این فرایند، مهم ترین نکته ای که می بایست به آن دقت داشت، توانایی بالا در هم‌تراز کردن سطح سرامیک با سطح دیوار یا کف است تا کار بسیار تمیز و اصولی انجام شود. در صورتی‌که در حین کار، سطوح کاشی آغشته به چسب شد، سعی کنید قبل از سفت و خشک شدن چسب آن را به کمک یک پارچه تمیز، پاک کنید.

نصب سرامیک کف و دیوار با چسب مخصوص

نکات فنی نصب سرامیک کف با چسب

روش های قدیمی و سنتی که در زمان های دور برخی معماران برای نصب سرامیک یا انواع کاشی مورد استفاده قرار می دادند، جای خود را به روش های نوین و جدیدتر داده اند. در روش های جدید به کمک بهترین و مرغوب ترین نوع چسب، می توان با کیفیت بهتری به نصب سرامیک روی دیوار و کف پرداخت که این کار، طول عمر سرامیک را نیز افزایش می دهد. البته در عملیات نصب سرامیک کف با چسب نیز شما نیاز به دقت کافی دارید تا نتیجه کار رضایت بخش باشد. در ادامه به معرفی نکات فنی نصب سرامیک کف با چسب می پردازیم:

  • از تمیز و یکدست بودن محلی که تصمیم به نصب سرامیک روی آن دارید اطمینان کافی حاصل کنید.
  • تمامی کاغذهای دیواری و اضافات را از روی دیوار و یا کف منزل خود پاک کنید.
  • حتما در عملیات نصب سرامیک با چسب از رعایت تقارن در کار اطمینان حاصل کنید.
  • می توانید قبل از اینکه به طور قطع سرامیک را روی سطح موردنظر بچسبانید، طراحی آن را یک‌بار قبل از چسب زدن بر روی کف یا دیوار تست و مشاهده کنید.
  • در صورت آغشته شدن سرامیک به چسب، فورا آن را تمیز کنید.

خدمات فروش و نصب سرامیک کف در بازار ایران، توسط شرکت ها و فروشگاه های متعددی انجام می شود. این فروشگاه ها بسته به سابقه و تجربه کاری خود می توانند در این حوزه خدمات متنوعی را در اختیار شما قرار دهند. فروشگاه ایران سرام یکی از مراکز معتبر در حوزه فروش انواع سرامیک و کاشی است که تمامی محصولات خود را با ضمانت سلامت و کیفیت به مشتریان ارائه می کند. علاقمندان می توانند در هر نقطه از کشور تنها با مراجعه به سایت مذکور از جدیدترین انواع سرامیک روز بازار دیدن کنند.

 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+