چون ما مرجع تخصصی هستیم

موکت خوبه یا سرامیک

برای کف زمین منزل یا محل کار خود، به یک کف پوش نیاز است. کف پوش یک پوشش تقریبا دائمی برای قسمت های مختلف هر منزل یا دفاتر کار است. برا انتخاب اینکه موکت خوبه یا سرامیک، شما باید اطلاعات کافی در رابطه با این دو مورد داشته باشید و موارد خود را مد نظر داشته باشید.
دکوراسیون منزل روی احوال و روحیات افراد ساکن در منزل و همچنین میهمانان، تأثیرات مستقیمی دارد و حتی در برخی موارد فرد ممکن است چندین ساعت متوالی را در منزل حضور داشته باشند و بهتر است بهترین دکوراسیون را برای منزلتان آماده کنید.
هنگام خرید و انتخاب کف پوش اولین نکته ای که تاثیرگذار است، میزان بودجه ای است که برای کف پوش باید در نظر بگیرید. اگر به نصب و استفاده از سرامیک برای قسمت های مختلف خانه مانند آشپزخانه، پذیرایی و هال منزل علاقه دارید، در بسیاری از موارد نیاز به خراب کردن زیر ساخت اولیه است. اما در هر صورت هنگام خرید باید مزایا و معایب موکت و سرامیک را بررسی کرده و با توجه به محل نصب و بودجه تان یکی از اینها را انتخاب کنید.
ایران سرام با داشتن سالیان سال تجربه در زمینه انواع کف پوش ها به شما کمک می کند تا بهترین ها را انتخاب کنید و از داشتن آن لذت ببرید. کاشی آشپزخانه با بهترین کیفیت در سایت ایران سرام به فروش می رسد.

مزایای موکت

مزایای موکت

به هر حال، این خراب کردن و زیر سازی، هزینه ای را برای مالک خانه خواهد داشت؛ اما در صورتی که موکت را به عنوان کف پوش انتخاب کنید، نیازی به خرابی نیست و فقط با یک چسب می توانید موکت را روی هر سطحی بچسبانید. از آن طرف نمای سرامیک نسبت به نمای موکت زیباتر و شکیل تر است.
حتی اگر بعد از چندین سال بخواهید نوع کف پوش یا رنگ آن را عوض کنید سختی کم تری را متحمل خواهید شد. برای تعویض سرامیک باید کلیه قسمت ها را از نو خراب کنید؛ که این کار علاوه بر صرف بودجه زیاد، باعث صرف هزینه های زیاد دیگری نیز می شود؛ اما اگر به هر دلیلی قصد تعویض موکت را داشته باشید، به راحتی از سطح کنده شده و می توانید آن را با طرح دیگر جایگزین کنید.
به طور کلی موکت ها به چندین دسته مختلف مانند موکت کبریتی، موکت چمن مصنوعی، موکت طرح دار و موکت پرز بلند تقسیم می شوند. در این بین امروزه موکت چمن مصنوعی بیشتر جنبه تزئینی داشته و برای اتاق خواب کودکان مناسب است. موکت های طرح دار به راحتی با انواع دکوراسیون ها ست می شوند و برای منازل کلاسیک، مدرن و مینیمال، دارای طرح های مختلفی هستند که متناسب با سلیقه هر فردی در نظر گرفته شده اند.

مزایای سرامیک

مزایای سرامیک

سرامیک از کلمه ای یونانی به اسم کراموس گرفته شده‌ و به معنی سفال یا شی پخته شده است سرامیک از محصولات عمده خاک رس و سفال بوده و با یک لایه لعاب مات، نیمه براق یا براق رنگی سطح روی آن پوشیده شده و پس از پخت در کوره بر اساس کیفیت درجه بندی می شود. کارخانجات سرامیک ها را در ضخامت های مختلف با توجه به نیاز مشتری، 4 تا 12 میلی متر تولید و به بازار عرضه می کنند. سطح زیر آنها زبر بوده که با استفاده از ملات به کف می چسبانند و با دوغاب ماسه سیمان دور آنها را پر می کنند. سرامیک یکی از انواع پر مصرف کفپوش در سال های گذشته در ایران بوده که با ابعاد مختلف و طرح و رنگ متنوع در سایت ایران سرام موجود بوده و قیمت آن با توجه به اندازه و کیفیت آن متفاوت است.
در دنیای کاشی و سرامیک، اندازه، فرم، متریال، طرح و نقش تنوع بالایی یافته است. کاشی ها و سرامیک های بزرگ علاوه بر جلوه بیشتر و بهتر، زحمت شما را برای تمیز کردن درزها کمتر می کند و درزها در آن محوتر است. علاوه بر این، این کاشی به نصب حرفه ای تر نیاز دارد.
کاشی و سرامیک در رنگ، فرم و ابعاد متنوع در سایت ایران سرام موجود است. ابعاد بزرگتر کاشی و سرامیک، با توجه به اینکه مواد اولیه و وقت بیشتری برای تولید آن صرف شده، قیمت بالاتری نیز دارد. درز های کاشی و سرامیک ساو داده نمی شوند و بعد از مدتی قابل تمیز کردن نیست. سرد هستند و ضربه سنگین، ترک ولکه باعث ایجاد نمای زشتی در مجموعه چیدمان آن ها می شود.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+