چون ما مرجع تخصصی هستیم

بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی

شما مقداری از وقت خود را همیشه در حمام کردن مسواک زدن و آماده شدن در حمام می گذرانید، بنابراین باید کاملا از این فضا و ظاهری که آن مکان دارد را دوست داشته باشید. یکی از سوالاتی که هنگام انتخاب کاشی کاری سرویس بهداشتی از خودتان می پرسید این است که بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی چه رنگی است؟ در این مقاله به 8 نمونه از بهترین رنگ کاشی در سرویس بهداشتی اشاره میکنیم. کدام ایده از رنگ ها برای سرویس بهداشتی شما مناسب است ؟ با ایران سرام همراه باشید تا بتوانیم شما را در خرید کاشی سرویس بهداشتی کمک کنیم.

بهترین رنگ کاشی برای زیبایی سرویس بهداشتی

خاکستری رنگ خنثی و پیچیده است و به عنوان رنگی محبوب در بین مصرف کنندگان شناخته شده است. رنگ خاکستری بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی های بزرگ و کوچک است و شما می توانید از این رنگ در سرویس بهداشتی های سنتی استفاده کنید. کاشی خاکستری برای سرامیک کف سرویس بهداشتی یا دیوارها بهترین گزینه برای نمای آن می باشد.

یکی دیگر از بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی رنگ های آرام بخش و خنثی است. رنگ های خنثی چشم نواز هستند. انتخاب محبوب حمام های خنثی برای کاشی های کف جلوه ای از چوب را دارند. شما می توانید با انتخاب این نمونه کاشی ظاهری دلنواز به سرویس بهداشتی خود ببخشید.

رنگ سفید یکی دیگر از بهترین رنگ های کاشی است که در حمام بسیار کاربرد دارد و دارای محبوبیت بسیار زیادی می باشد. این رنگ کاشی دارای طرح های بسیار زیادی می باشد، اگر با دکوراسیونی مناسب ست شود می تواند یکی از بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی شما باشد.

سرویس بهداشتی با رنگی سیاه و سفید ، به عنوان یک حمامی شیک و منحصر به فرد شناخته شده است که دارای ظاهری کلاسیک می باشد که مدت هاست مردم با سلیقه های مختلف این مدل را انتخاب می کنند. تضاد خیره کننده بین سایه های مخالف سیاه و سفید در سرویس بهداشتی یک جلوه بصری خیره کننده را ارائه می دهد که اغلب می تواند ظاهر سرویس بهداشتی را لاکچری نشان دهد.

رنگی که به تازگی در سرویس بهداشتی ها به کار می رود رنگ مسی می باشد. رنگ مسی رنگی است که به محیط طراوت می بخشد. این رنگ می تواند به طور موثر با هر سبک و رنگ کاشی ها ست شود. این رنگ به تازگی محبوب شده است پس ممکن است به آسانی یافت نشود.

انتخاب رنگ مشکی به عنوان رنگ غالب برای سرویس بهداشتی شما راهی مطمئن و طرحی شیک محسوب می شود. سرویس بهداشتی سیاه بسیار شیک و مطلوب است که در بعضی از طراحی ها می توان از آن به عنوان بهترین رنگ سرویس بهداشتی یاد کرد. همچنین این رنگ کاشیِ محبوب برای حمام های فوق مدرن بسیار مناسب است. شما همچنین می توانید دکوراسیونی مرتبط با رنگ کاشی خود استفاده کنید.

زیباترین کاشی سرویس بهداشتی با نظر شما تعیین می شود زیرا  انتخاب مواردی از این دست کاملا به سلیقه مصرف کننده وابسته است.

بهترین رنگ کاشی برای زیبایی سرویس بهداشتی

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کوچک

در چند سال اخیر بهترین رنگ های کاشی برای سرویس بهداشتی هایی که کوچک بود از رنگ سبز به عنوان بهترین رنگ کاشی برای تزئین سرویس بهداشتی کوچک انتخاب می کردند تا هنگامی که افراد در محیط قرار می گیرند به آنها حس فضای بزرگ بدهد که بسیاری از مردم از این ایده استقبال کردند. البته در قدیم رنگ کاشی سبز مورد پسند مردم نبوده و اما به تازگی کاشی رنگ سبز با طرح های زیادی به بازار عرضه شده و مردم بیشتر از آن استقبال می کنند. استفاده از این رنگ دوست داشتنی فضایی دل انگیز را به سرویس بهداشتی شما می دهد.

بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی به رنگ سفید خامه ای تعلق دارد. یک رنگ سفید خامه ای را با پایه گرم امتحان کنید. این نسخه کلاسیک از سفید خامه ای مقداری گرما به فضای سردتر و تاریک سرویس بهداشتی می بخشد. این انتخاب کاملاً کلاسیک است اما مطمئناً کسل کننده نخواهد بود.

هنگامی که رنگ کرم را با کاشی سبز ست می کنید احساس می کنید سرویس بهداشتی فضایی جدا از خانه شماست. این رنگ بسیار آرامش بخش است و به شما کمک می کند تا جلوه ای از رنگ های سرد و دلچسب به سرویس بهداشتی شما ارائه دهد. این رنگ می تواند با رنگ های طبیعی مانند قهوه ای و ماسه ای به خوبی ترکیب شود.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+