چون ما مرجع تخصصی هستیم

مجموعه های کاشی حمام از ظروف چینی ساخته شده اند که به دلیل کیفیت عالی شناخته شده اند. کاشی حمام جذب آب بسیار کم  و مقاومت بسیار بالا در برابر ساییدگی ها ایستادگی می کنند. بنابراین این نوع کاشی سرویس بهداشتی، انتخابی ایده آل برای کاشی کاری حمام هستند. کلیه کاشی و سرامیک کف سرویس بهداشتی در طیف گسترده ای از رنگ ها و اندازه ها قرار گرفته و حاصل اشتیاق درونی ، تعهد مداوم و تحقیقات مداوم برای راه حل های جدید است.

طراحی کاشی حمام

انتخاب کاشی ها به سادگی انتخاب سنگفرش نیست ، بلکه به معنای بیان شخصیت شخصی شما و انتخاب شیوه زندگی خود است.

بهترین راه برای کاشی کاری کاشی در حمام در اطراف توالت

سؤال: هنگام نصب کاشی حمام آیا نیاز به جدا کردن توالت دارید؟

بله و خیر. این کاملاً به عهده شماست. اما به این روش فکر کنید. هنگام کاشی کاری در اطراف توالت کارهای بیشتری انجام می شود. برای شکل دادن به اطراف پایه توالت باید کاشی حمام را برش دهید. بیشتر پایه های توالت یک شکل بیضی شکل با منحنی دارند ، بنابراین اگر میخواهید این کار را انجام دهید به یک کاشی کار سرویس بهداشتی با  مهارت کاشی کاری عالی، نیاز دارید.

  • این همه ماجرا نیست. اگر بعداً بخواهید توالت را تعویض کنید چه می کنید؟ آیا می توانید همان شکل و اندازه پایه کاسه را برگردانید؟ مدل توالت تا آن زمان ممکن است منسوخ شده باشد و توالت با مدل جدید ممکن است اندازه متفاوتی هنگام نصب بر روی کاشی داشته باشد. شاید بزرگتر یا کوچکتر از توالت قبلی باشد. اگر کاشی های را در اطراف توالت قدیمی بردارید یا اگر پایه توالت جدید کوچکتر باشد قطعا ظاهری زشت را به خود می گیرد. این زشت خواهد بود. ممکن است نشتی از کاسه توالت وجود داشت،که احتمالاً فلنج یا واشر نیاز به تعویض خواهد داشت. این یک کار عادی برای لوله کشی است. اما می تواند برای شما هزینه بر باشد.

 

توالت قدیمی را بردارید

ساده ترین راه برداشتن توالت است. در این صورت یک زمین صاف برای کاشی کاری خواهید داشت. شما می توانید پس از کاشی کاری مجدداً نصب توالت را دوباره انجام دهید.  اما این راه کار در صورتی است که شما قبل از قرار دادن کاشی های جدید کاشی های قدیمی برداشته باشید.

  • اگر بخواهید روی کاشی های قدیمی، کاشی های جدید را نصب کنید راهی آسان و سریع تر است و کمتر کثیف می شود. در صورت انجام این کار باید بدانید که سطح کف اکنون تا نیم اینچ یا خیلی بیشتر افزایش یافته است. این مورد به ضخامت کاشی جدید بستگی دارد و اکنون نمی توانید فقط توالت را با فلنج موجود و یک حلقه موم نصب کنید. شما نیاز به چیزی دارید تا از آن برای ارتفاع افزایش یافته استفاده کنید.

 

استفاده از توسعه دهنده فلنج توالت

توالت فلنج کشویی معمولاً برای بالا بردن فلنج توالت به سطح کف از قسمت فرو رفته استفاده می شود. هر توالتی را انتخاب کنید باید متناسب باشد و به خوبی در لوله تخلیه قرار گیرد. در غیر این صورت ، با هر گرفتگی نشت خواهد کرد.

 

چرا کاشی حمام را انتخاب می کنید؟

کاشی ها بر خلاف سایر وسایل دیگر مانند چوب ، در هنگام تماس با آب آسیب نمی بینند.کاشی ها را به یک کفپوش ایده آل برای اتاق های مرطوب و مناطقی با رطوبت بالا مانند حمام اختصاص می دهند. با این وجود کاشی حمام آسان تمیز می شود و با دوام ارائه شده است، که در برابر رشد باکتری ها مقاوم است ، به این معنی که کاشی حمام می تواند در سالهای آینده همچنان نو و جدید به نظر برسد.

آیا شما به دنبال شیک بودن و انتخاب بهترین رنگ های کاشی برای سرویس بهداشتی و حمام هستید، می توانید انواع متنوعی از کاشی حمام ببینید و آن ها را خریداری کنید تا محصولی را پیدا کنید که برای شما در ساخت خانه مناسب باشد. در ترکیبات کاشی حمام از رنگ های مختلف استفاده کنید  و با چنین انتخاب می توانید بهترین رنگ را به حمام خود بدهید.

 

کاشی حمام با انتخاب مواد شما

با تشکر از طیف گسترده ای از رنگ ها ، اشکال ، اندازه ها و موارد نهایی موجود ، وقتی انتخاب مواد برای کاشی حمام می رسد ، شما نمی دانید باید کدام موارد را انتخاب کنید. شما باید گزینه ای مناسب برای کاشی کاری را که برای خانه شما مناسب است را پیدا کنید.

تراورتن: حمام و کاشی تراورتن تطبیقی است که در بهشت ساخته شده است. این سنگ رسوبی خیره کننده برای ایجاد کاشی با بافت منحصر به فرد استفاده می شود که ملایمت وطبیعت را به هر دیواره یا کف اضافه می کند. کاشی حمام تراورتن در مجموعه ای از رنگهای زیبا و خاکی موجود است و بهترین قسمت این است که دو کاشی یکسان نیستند. این بدان معنی است که کاشی حمام شما کاملاً بی نظیر خواهد بود.

 

سرامیک: با دوام و برای تمیز کردن و سایش روزانه مناسب است. کاشی حمام سرامیکی در طیف های متنوعی موجود است. هم می توانید از کاشی های ساده با رنگ سفید انتخاب کنید و هم می توانید از کاشی هایی با طرح های پر زرق و برق استفاده کنید.

 

چینی: قوی و بادوام و از محبوبیت خاصی برخوردار است از کاشی های موزائیک تک رنگ برای دیوار حمام گرفته تا کاشی های کف حمام چینی سبک Scandi ، می توانید در همه سطوح ها استفاده کنید.

بدون لغزش: اگر بیشتر به خصوصیات عملی کفپوش خود اهمیت می دهید ، کاشی حمام بدون لغزش در درجه اول ایمنی قرار می دهند. از کاشی های مات گرفته تا سرامیک بدنه ضد لغزش ، می تواند یک راه حل برای کاشی حمام،  ایمن و شیک باشد.

 

 

دامنه اندازه ها ، شکل ها و رنگ ها

مجموعه عظیمی از سرامیک حمام با دقت انتخاب شده اند تا از تمامی سبک ها و سلیقه ها استفاده کنند. کاشی های حمام به اشکال ، اندازه ها و رنگ های گوناگون عرضه می شوند ، به این معنی که شما را برای پیدا کردن کاشی های مناسب برای تکمیل پروژه طراحی کاشی حمام خود تضمین می کند. خواه در حال ساخت یک موضوع موجود باشید یا اینکه می خواهید کاشی حمام خود را بازسازی کنید.

 

  • اندازه کاشی می تواند ظاهر یک اتاق را به کلی تغییر دهد ، زیرا کاشی های کوچک الگوهای پیچیده تری ایجاد می کنند ، در حالی که کاشی های بزرگتر می توانند برای بزرگتر شدن فضا استفاده شوند (مناسب برای حمام های با ابعاد متوسط).
  • تصمیم گیری در مورد طرح رنگ برای سرامیک حمام شما می تواند یک کار دلهره آور باشد ، اما هنگام مرور مجموعه طیفی از کاشی حمام ، کاملا ناامید می شوید. از ترکیب های کلاسیک رنگی حمام مانند سفید با آبی کمرنگ و خامه ای با مایل به قرمز ، گرفته تا سایه های کمرنگ تر ، مانند مشکی ، قرمز یاقوت ، قهوه ای عمیق و فیروزه ای ، گزینه های مختلفی از رنگ را انتخاب خواهید کرد. دامنه رنگ کاشی حمام همچنین شامل الگوهای غنی و عجیب و غریب است که یک پاپ رنگ روشن را به هر دیوار و کف حمام بی روح اضافه می کند.

 

ایده های سبک سرامیک حمام

اگر به حمامی احتیاج دارید که می خواهید مد را با عملکرد ترکیب کند ، گزینه های طراحی برای شما تقریبا بی پایان هستند. از کاشی های بدون لغزنده گرفته تا کاشی کاری در طیف گسترده ای از سایه های زیبا و آرام می توانید با کمی جستجو بیابید. ما چند ایده برای کمک به شما داریم.

  • بهشتِ زیر آب: رنگهای مایل به آبی اثبات شده است که احساس آرامش در افراد ایجاد می کند، بنابراین جای تعجب نیست که سایه های آبی و رنگ هایی مانند فیروزه ای در دنیای طراحی کاشی حمام، بسیار محبوب هستند.

 

 

منطقه آرامش: برای بالا بردن آرامش ، می توانید منطقه خاص خود را در خانه خود بسازید. مقداری شمع معطر روشن کنید و در با آرامش حمام کنید. استفاده از سایه های کم رنگ و آرام برای احساس آرامش تضمینی است. (اگر به دنبال کاشی حمام خاص و دنج هستید، می توانید از زیبایی طبیعی کاشی های تراورتن استفاده کنید).

مینیمالیستی: می توانید از کاشی هایی با طرح مینیمالیستی استفاده کنید. شعار مینیمالیستی این است که کمتر بیشتر است. کاشی حمام خاکستری شیک و  قدرتمند هستند و با استفاده از آن می توان به زیبایی چشمگیر و مینیمالیستی دست یافت. استفاده از رنگ کاشی و سرامیک حمام سیاه و سفید مطمئناً تأثیر فوری خواهد داشت. به طرح و رنگ بدنه حمام خود متعهد شوید و کاشی های دیواری حمام خود را با مبلمان و لوازم جانبی هندسی ساده تکمیل کنید.

 

وسایل شیک:  بعضی افراد دوست دارند از وسایل پر زرق و برق تزئین کنند. شما میتواند با استفاده از کاشی سرویس بهداشتی با طرح چوب استفاده کنید. جلوه های چوبی به شما کمک می کنند حمام را پر از حس خوب کنید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+