چون ما مرجع تخصصی هستیم

شناخت انواع کاشی طرح چوب و سرامیک طرح چوب

شناخت کاشی طرح چوب و سرامیک طرح چوب، همان طور که می دانیم کاشی و سرامیک از نقوش و طرح های متفاوتی ساخته شده اند یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین مدل آن ها کاشی طرح چوب، سرامیک طرح چوب است. گاهی اوقات به این مدل سرامیک پارکتی نیز می گویند. برای شناخت هرچه بیشتر کاشی طرح چوب یا سرامیک کف طرح پارکت با ما همراه باشید.

شناخت انواع کاشی طرح چوب و سرامیک طرح چوب

کاشی طرح چوب چیست؟

کاشی طرح چوب به کاشی اطلاق می شود که جنسی سرامیکی یا چینی دارد. این کاشی ها به گونه ای طراحی شده اند که ظاهری شبیه به چوب داشته باشند.

این کاشی ها در طرح ها و اندازه های مختلف به شکل و رنگ چوب های متفاوت طراحی شده است. البته این طرح ها را به نحوی انتخاب می کنند که برای پیاده سازی بر روی متریال کاشی و سرامیک مناسب باشد.

مزایایی کاشی طرح چوب چیست

 اولین گزینه مزیت کاشی های طرح چوب نسبت به پارکت واقعی که نقطه قوت کاشی طرح چوب دوام آن است که به برای مدتی نسبتا طولانی دوام خواهند آورد. این مدل کاشی ها قدرت انتخاب بیشتری به شما خواهند داد زیرا در طرح ، رنگ های مختلفی وجود دارد.

استفاده از کاشی طرح چوب یا سرامیک پارکتی علاوه بر دوام بسیار آن مزایایی دیگرنی نیز دارد. این کاشی ها به شکل مداوم احتیاج به تعمیر ندارند.

در برابر سرما، گرما و رطوبت مقاومت بالایی دارند و به راحتی می توان آن را شستشو داد و تمیز کرد.

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که در منزل تان حیوان خانگی نگه می دارید استفاده از سرامیک کف طرح پارکت به جای پارکت یک گزینه ی مناسب است.

مزایایی کاشی طرح چوب چیست

در چه مکان هایی می توانیم از کاشی طرح چوب استفاده کنیم؟

استفاده از کاشی طرح چوب در مکان های مختلف در درجه ی اول بستگی به طرح و شکل، رنگ آن ها دارد. سرامیک طرح چوب را بر اساس رنگ و طرح آن ها می توانید در کف، بدنه، سرویس بهداشتی، سرامیک کف آشپزخانه  و حتی برای سرامیک نمای ساختمان نیز استفاده کنید. تنها کافی است بدانید که کاشی یا سرامیک انتخابی شما برای طرح مورد نظر مناسب است. دیگر هیچ خطری از قبیل رطوبت، تابش نور مستقیم آفتاب، سرما و ...... آن را تهدید نخواهد کرد.

کاشی طرح چوب در کجا زیبا تر به نظر می رسد در کف یا بدنه؟

کاشی طرح چوب در کنار کدام نوع کاشی زیباتر به نظر می رسند. این بستگی به نوع و طرح و رنگ کاشی شما دارد همچنین یکی از گزینه های مهم در این زمینه سلیقه ی شخصی شما است.

اگر تمایل ندارید طراحی شما شلوغ و پر نقش و نگار باشد. بهتر است از طرح های سنگین با رنگ های تند استفاده نکنید می توانید از یک طرح سبک تر و رنگ های مات استفاده کنید. کاشی ها یا سرامیک های طرح چوب در هر مجموعه نسبت به مجموعه های دیگر متفاوت هستند به این ترتیب شما قادر خواهید بود کاشی بدنه را با کف در طرح ها و رنگ های مورد نظرتان با همدیگر ست کنید.

کاشی طرح چوب در کجا زیبا تر به نظر می رسد در کف یا بدنه؟

آیا می توانید سرامیک های کف طرح چوب را واکس بزنید؟

لازم نیست کاشی طرح چوب یا سرامیک کف طرح چوب را واکس بزنید. بعلت اینکه جنس کاشی ها از سرامیک و چینی هستند ظاهر براق و زیبایی دارند و احتیاج به واکس زدن ندارند. اگر دوست دارید که کف خانه تان درخشان تر به نظر برسد می توانید از مقدار کمی واکس براق کننده مخصوص برای براق کردن کف منزلتان استفاده کنید. استفاده از واکس برای سرامیک امکان آسیب دیدن دارد پس بهتر است از این کار صرف نظر نمایید. در نظر داشته باشید که کاشی ها و سرامیک به شکل طبیعی درخشان هستند واکس زدن برای آن ها یک کار اضافی محسوب می شود.  همچنین واکس زدن سرامیک کف طرح پارکت باعث براق شدن غیر طبیعی شده و حالتی غیر طبیعی و مصنوعی به خود می گیرد.

چگونه کاشی طرح چوب را تمیز کنیم؟

برای تمیز کردن کاشی طرح چوب می توانید از پاک کننده های مخصوص کاشی که در فروشگاه ها موجود است استفاده کنید. یکی از ویژگی های کاشی ها و سرامیک طرح چوب قابلیت زود پاک شدن آن ها است.

این مدل بعلت طراحی خاصی که دارد رد رطوبت را نشان نخواهد داد.

چگونه کاشی طرح چوب را تمیز کنیم؟

دوام کاشی طرح چوب چه اندازه است؟

در صورتی که سرامیک طرح پارکتی و کاشی های دارای این طرح به نحو صحیحی نصب شده و در نگهداری و حفظ آن دقت لازم را مبذول دارید تا مدت زیادی دوام خواهد آورد.

همه ی ما در طول عمرمان یک بار بر روی سرامیک کف طرح پارکت قدم گذاشته ایم، اکثر ما متوجه نشده ایم که جنس آن از کاشی است. پوشش چینی آن باعث شده که جلوه و زیبایی چوب را به زیبایی منعکس کند.

 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+